|

پیام تبریک رئیس جمعیت هلال احمر برای روز جهانی داوطلب هلال احمر

پیام تبریک رئیس جمعیت هلال احمر برای تبریک روز جهانی داوطلب هلال احمر . امروز شنبه 15 آذر 99 ، روز جهانی هلال احمر مبارک باد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروز شنبه 15 آذر 99 روز جهانی داوطلب هلال احمر می باشد. ​رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی با تبریک روز جهانی داوطلب ابراز امیدواری که با گسترش هر چه بیشتر فرهنگ مشارکت، مسئولیت پذیری اجتماعی و نوع‌ دوستی، شاهد گسترش روح نشاط و امید در جامعه باشیم.

روز جهانی داوطلب هلال احمر مبارک

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع ‌رسانی جمعیت هلال‌ احمر؛ در متن پیام کریم همتی آمده است: «روز جهانی داوطلب فرصتی است برای ارج نهادن به خدمات چشمگیر داوطلبانی که با مسئولیت پذیری خود، حسّ خوب انسانیت و نوع‌دوستی را در جامعه ترویج می‌کنند.

کار داوطلبانه با عشق عجین است. عشق خدمت به همنوعان. کار داوطلبانه حرکتی انسانی و متاثر از اخلاق معنوی است که جز با اخلاص، ایمان و شناخت متصور نیست و استمرار و تعمیق مشارکت اجتماعی در گرو حرکت وسیع و مستمر داوطلبانه‌ نخبگان و خیرین و فعالان اجتماعی است.

روز جهانی داوطلب هلال احمر ، فرصتی است تا فعالیت ‌های داوطلبانه را توسعه دهیم و دولت ‌ها را تشویق کنیم که از تلاش ‌های داوطلبان حمایت کنند و اقدامات آنان در راستای دستیابی به اهداف توسعه پایدار در سطح محلی، ملی و بین المللی باشد. روز جهانی داوطلب در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز بهانه ‌ای زیبا جهت تقدیر از کسانی است که بدون چشم داشت و تنها به واسطه وظیفه شهروندی و انسانی خویش فارغ از رنگ و نژاد و زبان برای ایثار و کمک به همنوع اعلام آمادگی کرده و در خط مقدم انسانیت حضوری فعال دارند.

صمیمانه این روز را به نیرو های داوطلب جمعیت هلال ‌احمر که برای کمک و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و کاهش آلام اجتماعی و در جهت توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور تلاش می ‌کنند تبریک گفته و امید که با گسترش هر چه بیشتر فرهنگ مشارکت، مسئولیت پذیری اجتماعی و نوع ‌دوستی و با توسعه همکاری نهاد های اجتماعی ‌در کنار دولت، شاهد گسترش روح نشاط و امید در جامعه باشیم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی