|

بیوگرافی ریحانه پارسا از ازدواج سفید تا مهاجرت و مرگ در ترکیه

ریحانه پارسا

شنیده ها حاکی از آن است صبح امروز ریحانه پارسا در ترکیه به قتل رسید. همزمان برخی از اخبار از خودکشی یا اوردوز او خبر می دهد!

لینک کوتاه کپی شد
1

ریحانه پارسا بازیگر ایرانی است که چندی پیش به ترکیه مهاجرت کرد و متاسفانه درگیر حواشی زیادی شد به طوری که همه پل های پشت سرش را خراب کرد و راهی برای بازگشت به ایران برایش نماند. 

به گزارش «شایانیوز»، ریحانه (جوادی) پارسا متولد سال 1377 می باشد، می گوید در رشته تئاتر تحصیل کرده و با بازی در سریال پدر به شهرت رسید. او بعد از بازی در این سریال پربیننده راهی دنیای تئاتر شد و در سینما و تلویزیون فعالیت آنچنانی نداشته است.

پدر ریحانه شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار است او بعد در دوران دبیرستان وارد هنرستان تئاتر می شود. ریحانه پارسا مدتی در کافه صابر ابر کار می کرده و بیشتر با دنیای بازیگری آشنا می شود. ریحانه در این کافه با عوامل سینمایی آشنا می شود و بعد از معرفی به حامد عنقا، برای بازی در نقش لیلا تست می دهد و در آخر به تیم بازیگران سریال پدر می پیوندد.

Untitled

 ازدواج و طلاق ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در اسفند 1398 با مهدی کوشکی ( متولد 1359 بازیگر) ازدواج کرد. آن ها از همان ابتدای ازدواجشان به دلیل اختلاف سنی زیاد بسیار خبرساز شدند. چند ماه بعد از ازدواج همه عکس های دو نفره و عاشقانه شان از صفحه اینستاگرام هر دو بازیگر حذف شد. بعد از چند ساعت ریحانه پارسا ویدئویی در صفحه مجازی خود منتشر کرده و بدون این که واکنشی نسبت به این خبر داشته باشد با تشکر از مردم اعلام کرده که حالش خوب است. او همچنین در انتهای این ویدئو گفت امیدوارم آقای کوشکی در هر کجا که هستند سلامت باشند. اما همه چیز به همین جا ختم نشد ریحانه بعد از مهاجرت به ترکیه با شرکت در یک لایو اینستاگرامی اعلام کرد که ازدواجش با مهدی کوشکی به صورت ازدواج سفید بوده و اصلا صیغه محرمیتی خوانده نشده بود.

CbgwgPn6xugn

مهاجرت به ترکیه 

ریحانه به طور خیلی ناگهانی به ترکیه مهاجرت کرد روند ابتذال وی هم دقیقا از همین جا شروع شد او با انتشار عکس ها و ویدئوهای نامتعارف سعی داشت تعداد فالوورهایش را بیشتر کند ریحانه برای اینکه مورد توجه قرار بگیرد ابایی از انتشار عکس های برهنه و روابط غیرمتعارفش نداشت و روز به روز بیشتر در منجلاب فساد فرو می رفت.

شایعه مرگ طبیعی یا قتل در ترکیه

شنیده ها حاکی از آن است صبح امروز ریحانه پارسا در ترکیه به قتل رسید. همزمان برخی از اخبار از خودکشی یا اوردوز او خبر می دهد ! نام این خانم بازیگر پر حاشیه و خبر مرگ او در فضای مجازی و به خصوص در کلاب هاوس همه را به تب و تاب انداخته است. خبر مرگ او از طرف رکنا تایید یا تکذیب نمی شود اما کنار هم گذاشتن تمام شواهد و اخبار حقایق بسیاری را آشکار می کند.

این خانم بازیگر در آخرین استوری اینستاگرامی خود لیست کار هایی را که باید پیش از مرگ انجام دهد را منتشر کرد. این استوری تعجب بسیاری از مخاطبان را در پی داشت و این در حالی است که به گفته دوستان و کاربرانش در کلاب هاوس او دیشب لایوی نامفهوم در اینستاگرام گذاشته است و در حالی که قرص سفید رنگی را با مشروبات الکلی می خورد، حرف های نامفهوم تری نیز می زند. تمام این اخبار حدس های مخاطبان را به خودکشی می رساند.

رسانه های ترکیه تاکنون هیچ خبری مبنی بر مرگ ریحانه پارسا انتشار نداده است و دوستان ایشان هم هیچ استوری ای نزده اند یا خبر مرگ ریحانه پارسا را تایید نکرده اند.

parsadivaaa_1632600541

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی