|

سیلویا براون کتاب پیشگویی و شباهت عجیب با همه‌گیری ویروس کرونا

سیلویا بروان کتاب پیشگویی اینطور می‌نویسد که در حوالی سال ۲۰۲۰ میلادی یک بیماری شدید با علائمی مشابه‌به ذات‌الریه در سراسر جهان پخش می‌شود…

لینک کوتاه کپی شد

کتاب پایان روزها (ترجمه کتاب End of Days) نوشته‌ی سیلویا براون که در ایران با نام کتاب پیشگویی شناخته می‌شود، اثری‌ست که در آن تماماً به پیشگویی وقایع آینده پرداخته شده است. طبق ادعا سیلویا براون، نویسنده‌ی این کتاب، او ازطریق ارتباطات روحی‌ و ماورایی که داشته، توانسته اخباری از وقایع ۹۲ سالِ آینده بشر را به‌دست آورد.

این روزها باتوجه‌به شیوع ویروس کرونا، تقریبا همه‌ی افراد به‌نوعی درگیر اثرات این ویروس هستند؛ از‌این‌رو یکی‌از کارهای روزمره‌ی افراد به پیگیری اخبارِ حولِ این بیماری خلاصه شده است. این افزایش توجهات باعث شده تا در روزهای اخیر نام برخی کتاب‌ها به‌واسطه‌ی شباهت وقایع‌شان با وقایع کنونی جامعه جهانی هنگام انتشار ویروس کرونا، بیش‌از پیش سرِ زبان‌ها بیوفتد.

پیش‌تر در صفحه‌ی اینستاگرام بوکارو کتاب چشمان تاریکی اثر کونتز دین را معرفی کرده بودیم؛ کتابی که از ویروسی به‌نام ووهان 400 نام می‌برد که در آزمایشگاه‌های شهر ووهان ساخته شده بود. (برای دانلود کتاب چشمان تاریکی در کانال تلگرام بوکارو این‌جا کلیک کنید).

با‌این‌حال اخیراً نام کتاب دیگری بر سرِ زبان‌ها افتاده که به‌نوعی وقایع مورداشاره در کتاب چشمان تاریکی (کتاب Eyes of Darkness) را تکمیل می‌کند؛ کتاب پیشگویی (کتاب پایان روزها)!

معرفی سلویا براون کتاب پیشگویی

کتاب های آخر الزمانی برتر / 5 کتاب برتر پسا آخرالزمانی

کتاب پیشگویی (ترجمه کتاب End of Days) سال ۲۰۰۸ توسط نویسنده‌ای به‌اسم سیلویا براون نوشته شده که تماما به پیش‌بینی و پیش‌گویی وقایع آینده‌ی بشر می‌پردازد. این کتاب در ایران توسط انتشارات مهرگان به‌فارسی در ۳۰۰ صفحه ترجمه شده است.

در کتاب پیشگویی سیلویا براون ابتدا با پیش‌بینی‌هایی درباره‌ی پایان دنیا نوشته‌اش را شروع می‌کند که همگی غلط از آب درآمده‌اند. او به تقویم مایاها اشاره می‌کند که در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ میلادی به‌پایان می‌رسد؛ موضوعی که باعث شده بود تا پیش‌گوی مشهوری به‌اسم نوسترادوموس به‌اشتباه این تاریخ را پایان دنیا قلمداد کند. افزون‌بر این، او موارد دیگری را از سال ۱۳۰۰ میلادی تا همین اواخر نام می‌برد که همگی در پیش‌بینی پایان دنیا ناکام مانده‌اند. سیلویا براون برای عدم تحقق این موارد دلیلِ خاصِ خودش را نیز می‌آورد. او باور دارد که پایانی برای جهان درکار نیست؛ زیرا طبق باور وی، خداوند هرگز به‌دنبال محو‌کردنِ آثار مخلوقش نخواهد بود.

باوجود‌این، نویسنده‌ی کتاب پیشگویی معتقد است که حوادث همیشه در تاریخ بشر بوده‌اند و مرگ‌و‌میر بشر همواره پابرجا خواهد ماند؛ از‌این‌رو، طبق گفته‌ی خودش، نیروی ماورایی وی به او توانایی‌ای داده تا اتفاقات ۹۲ سال آینده (از سال ۲۰۰۸) را تا پایان قرن بیست‌و‌یکم میلادی پیش‌بینی کند.

در میان انبوهِ پیش‌بینی‌هایی که در این کتاب قرار دارد، یک پیش‌بینی بیش‌از همه توانسته توجهات را به‌خود جلب کند. در قسمتی از کتاب پیش‌گویی، سیلویا براون از شیوع بیماری‌ای در سال ۲۰۲۰ سخن می‌گوید که در سطح جهان پخش شده و بسیاری از کشورها را درگیر و درمانده‌ی خود می‌کند:

در حوالی سال ۲۰۲۰ میلادی یک بیماری شدید با علائمی مشابه‌به ذات‌الریه در سراسر جهان پخش می‌شود که مستقیماً به ریه‌ها و راه‌های تنفسی حمله می‌کند. این بیماری دربرابر تمام درمان‌های شناخته‌شده از خود مقاومت نشان می‌دهد. با‌این‌حال، گیج‌کننده‌تر از خود بیماری، ناپدیدی ناگهانی است. درواقع به‌همان سرعت که شیوع پیدا می‌کند، به‌همان سرعت نیز ناپدید می‌شود. باوجود‌این، ۱۰سال بعد باری‌دیگر این بیماری برمی‌گردد؛ اما این‌بار برای همیشه از صحنه‌ی روزگار محو می‌شود.

دیگر نکته‌ی مهم اینکه او از کمبود ماسک و دستکش‌های بهداشتی نیز در همین حین سخن گفته است.

با‌این‌حال، پیش‌گویی فوق تنها پیش‌گویی او نبوده؛ بلکه او موارد جالب دیگری را نیز درباره‌ی سال ۲۰۲۰ در کتابش اشاره کرده است. در یکی از این موارد، او از سکته‌ی قلبی یک رئیس‌جمهور در دفترِ کارش سخن می‌گوید؛ رئیس‌جمهوری که سخت به‌دنبال ریشه‌کن‌کردنِ حکومت دیکتاتوری کره‌ی‌شمالی است؛ اما به‌دلیل مخالفت‌های فراوان از درون و بیرون با اهداف و عملکرد وی، فشار زیادی را تحمل می‌کند که در‌آخر به سکته و مرگِ او منتهی می‌شود.

افزون‌بر این، سیلویا براون در کتاب پیشگویی مدعی می‌شود که انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ به سرانجام نخواهد رسید و بحران‌های اقتصادی که دامن این کشور را فرا خواهد گرفت، باعث چندشاخه‌شدنِ دولت و هرج‌و‌مرج در آمریکا می‌شود؛ او سال ۲۰۲۰ را سرآغاز برای یک تغییر عظیم جهانی عنوان می‌کند.

دیگر پیش‌بینی او نه به سال ۲۰۲۰، بلکه به دهه‌ی ۲۰۲۰ میلادی مربوط می‌شود. نویسنده‌ی کتاب پیشگویی معتقد است که آلودگی هوا و گازهای گلخانه‌ای به‌اندازه‌ای افزایش پیدا خواهد کرد که بشر به‌ناچار برای درامان‌ماندن از سموم آن باید به ساخت شهرهای گنبدی پناه ببرد؛ شهرهایی با سقفی پوشیده که نخستینِ آن‌ها در آمریکا، آلمان، انگلیس و ژاپن ساخته می‌شوند و سپس راه خود را به کشور‌های درحال توسعه‌ در خاورمیانه، خاور دور و هند باز می‌کنند.

خوب است بدانید که در میان پیش‌بینی‌های نویسنده، بسیاری‌از موارد هرگز تحقق پیدا نکردند؛ ازجمله اینکه او باور داشت که در سال ۲۰۲۰ دستگاه الکترونیکی ساخته خواهد شد که به‌کلی نابینایی را برطرف خواهد کرد و ارتباط مغز با چشم را دوباره برقرار می‌کند؛ همچنین او بارها از ربوده‌شدن یا گم‌شدن افرادی خبر داده بود که هرگز جامه‌ی حقیقت به‌خود نپوشیدند.

برخی دیگر از پیشبینی های سیلویا بروان کتاب پیشگویی

در حوالی سال ۲۰۱۸ فعالیت‌های درونی سیاره زمین باعث خروش آتشفشان‌ها و افزایش زمین‌لرزه‌ خواهد شد.

در اوایل دهه ۲۰۲۰ میلادی گردوغبار جوی حاصل از آلودگی‌ها منجر به فاجعه‌ای خواهد شد که محصولات زراعی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

باران‌های موسمی شدیدی در اوایل سال ۲۰۲۵ سواحل شرقی آمریکای شمالی و جنوبی را خواهد نوردید.

بین سال‌های ۲۰۲۵ تا ۲۰۳۰ جزر و مد‌های گسترده‌ای را در خاور دور و فلوریدا شاهد خواهیم بود. ازدحام بی‌سابقه‌ی طوفان‌ها در فلوریدا باعث وقوع سونامی خواهد شد.

حوالی سال ۲۰۲۶ مجموعه‌ای از سونامی‌های قدرتمند شهرهای ساحلی ژاپن را نابود خواهند کرد. درنتیجه‌ی این آشفتگی عمده‌ی اقیانوسی، سرزمین‌های جدیدی در اطراف جزایر هاوایی پدیدار خواهند شد.

سال ۲۰۲۹ سالی خواهد بود که زباله‌های فضایی ما که در حین کاوش در فضا رها کرده‌ایم، به‌مانند باران شهاب‌سنگ به زمین فرود خواهند آمد. خوشبختانه صدمات این اتفاق کمتر متوجه انسان‌ها و گونه‌های حیوانی خواهد شد؛ اما صدمه‌ی قابل‌توجهی به توپوگرافی و پوشش گیاهی زمین وارد می‌شود.

من قبل از سال ۲۰۵۰ کاملاً معتقدم که به‌دنبال آشفتگی‌های عمده‌ی آتشفشانی و زیرزمینی اقیانوس‌های اقیانوس اطلس و هند، سرزمین‌های باستانی آتلانتیس و لموریا هر دو با شکوه از گورهای زیر آب خود بلند می‌شوند.

درباره نویسنده؛ سیلویا براون

سیلویا براون، نویسنده کتاب پیشگویی، (زاده‌ی ۲۷ مهرماه ۱۳۱۵ و درگذشته‌ی ۲۹ آبان‌ماه ۱۳۹۲ خورشیدی) نویسنده‌ای آمریکایی است که اغلب به‌واسطه‌ی ادعاهایش مبنی‌بر دسترسی به قدرت‌های ماورایی و توانایی پیشگویی آینده شناخته می‌شود. او بارها در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی شرکت کرده بود.

سیلویا براون به‌دلیل پیش‌بینی‌های کم‌وبیش نادرستش همواره مورد تهاجم و هجمه‌ی منتقدین قرار داشت؛ از‌این‌رو چهره‌ی چندان محبوبی نبود. افزون‌بر این، او پیش‌تر در سال ۱۹۹۲ به‌دلیل ارتکاب جرمِ دزدی، دستگیر شد. باوجود‌این، برخلاف انتقاداتی که به‌سوی او هجوم می‌آورند، او تا پایان عمر خود در سن ۷۷ سالگی، کتاب‌ها و آثار بسیاری را از خود برجای گذاشت. برخی از افراد اعتقاد دارند که ۸۵ درصد از پیش‌بینی‌های او با واقعیت انطباق داشته‌اند و هجمه‌های وارده به این پیش‌گو تنها دشمنی‌هایی بوده که در پشتِ نقاب علم مخفی شده است.

جالب است بدانید که او در سال ۲۰۰۹ لیز خوردنِ استیون جرارد، ستاره و کاپیتان اسبق لیورپول را در طی یک بازی مهم پیش‌بینی کرده بود که منجر به شکست تیمش می‌شود. نکته‌ی مهم اینکه این اتفاق واقعاً رخ داد؛ از‌این‌رو این پیش‌بینی را یکی‌از دقیق‌ترین پیش‌بینی‌های سیلویا براون می‌دانند.

براون می‌گوید که او از پنج‌سالگی متوجه نیروی ماورایی خود شده؛ اینکه می‌تواند چیزهایی را ببند و حس کند که افراد عادی قادر به آن نیستند. نکته‌ی جالب اینکه او مادربزرگ و عمویش را نیز دارای چنین قدرتی معرفی می‌کند.

درنهایت او پس‌از ۷۷ سال زندگی، در ۲۹ آبان‌ماه ۱۳۹۲ در بیمارستانی در شهر سن‌دیگو دار فانی را وداع گفت.

برای دانلود کتاب پیشگویی (ترجمه کتاب End of Days) که با نام پایان روزها نیز شناخته می‌شود، می‌توانید با کانال تلگرام بوکارو مراجعه کنید. برای ورود به کانال تلگرام بوکارو و دانلود کتاب پیشگویی این‌جا کلیک کنید.

دیدگاه خود را درباره‌ی کتاب پایان روزها یا همان پیشگویی با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید. چه‌نظری درباره‌ی سیلویا براون و پیشگویی‌های وی دارید؟

[ میانگین: 4.4 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی