|

حرفای جدید بهاره رهنما درباره اینفلوئنسری؛ خانوم به خاطر همسر سابقش از سینما حذف شد؟

bahare rahnama shayanews

بهاره رهنما گفت بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی عملا از سینمای ایران کنار گذاشته شده و هیچ دفتر فیلمسازی از او درخواست همکاری نکرده است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما از همان سال های اولیه ی آغاز به فعالیتش بازیگری توانمند بود. طوری که تاکنون  کمتر کسی پیدا می شود تا بتواند هنرنمایی او در نقش های مختلفی که ارائه داده است را انکار کند. اما رهنما تنها در بازیگری نیست که دستی توانا دارد. بلکه در سال های اخیر شاهد فعالیت های دیگری از او نظیر چاپ کتاب، کارگردانی فیلم، مشارکت در خیرخواهانه نظیر آزادی زندانیان و سفیر انجمن سوزن دوزی در سیستان و بلوچستان نیز بوده ایم.

بهاره رهنما طی روزهای گذشته مصاحبه ای با خبرآنلاین داشته که در آن نکات جالبی را در خصوص زندگی هنری اش بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی عنوان کرده است. 

بهاره رهنما

آیا جدایی از پیمان باعث دوری بهاره از سینمای ایران است؟

او در پاسخ به  این سوال خبرآنلاین که از او پرسیده بود آیا از زمانی که اینفلوئنسر شده کارهای او نادیده گرفته شده است پاسخ داد که اینفلوئنسری را به معنای اینفلوئنسر واقعی قبول ندارد و نمی شود صرفا به جهت این که در فضای مجازی فعالیت دارد او را اینفلوئنسر خطاب کرد. او در ادامه بیان داشت که گذشته اش روی زندگی او تاثیر زیادی گذاشته. به طوری که بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی عملا از سینمای ایران کنار گذاشته شده و هیچ دفتر فیلمسازی از او درخواست نکرده که در فیلمی ایفای نقش کند. رهنما خاطر نشان نمود که البته پیمان انسان محترمی بود اما بسیاری از همکاران به جهت اینکه ترجیح می دادند با فیلمنامه های ایشان کار کنند، ناخودآگاه بعد از جدایی، رهنما را کنار گذاشتند. همچنین علی رغم اینکه پیمان هرگز سعی برای ایجاد مشکل برای بهاره را نداشته است، اما او احساس می کند که به جهت فعالیتش در فضای مجازی محکوم شده و از آنجایی که حضوری پررنگ در این محیط داشه است، دیگران بنا را بر این می گذارند که اشتباه می گوید! او در ادامه گفت که معتقد است طلاق او و  پیمان قاسم خانی محترمانه ترین طلاق سینمای ایران محسوب می شود.

بهاره رهنما

موج حواشی نامنظم بهاره رهنما

بهاره رهنما اما در کنار فعالیت های هنری و مثبت خود گاها حواشی مختلفی نیز داشته است که اگرچه نمی توان آن ها را منفی دانست، اما انکار ناپذیر است که او را تا مدت ها در راس اخبار رسانه ها و مرکز توجه مردم قرار داده است. به عنوان مثال می توان به ازدواج دوم او با امیرخسرو عباسی از سال 1396 تا 1401 اشاره کرد که هم شروع و هم پایانش با حواشی زیادی همراه بود. البته خوب است این را هم بدانیم که در تمام این موارد، صداقت بهاره رهنما در بیان اخبار مربوط به خودش مثال زدنی است. او در اغلب اوقات زودتر از حواشی اتفاقات زندگی اش، حقیقت را به مخاطبینش اعلام می دارد. اخلاقی که می توان گفت در بسیاری از سلبریتی ها دیده نمی شود.

بهاره رهنما

در مورد سلسله حواشی ناتمام رهنما همچنین می توان به صحبت‌های او در قسمتی از مجموعه شام ایرانی اشاره کرد که گفته بود: دخترهای امروزی سر و وضعشون شبیه به نیکول کیدمن و طرز فکرشون لر است. از آنجایی که این حرف او واکنش های فراوانی را در پی داشت وی را مجاب به ارائه توضیح ساخت.

در نتیجه طی انتشار پیامی اظهار داشت که قصد توهین به هیچ قومی را نداشته و صراحتا در این باره گفت: در شام ایرانی من به قدمت فیلم «دختر لر» اولین فیلم ایرانی ناطق در قیاس با فیلم های بازیگران امروزی اشاره کردم آن‌هم در بخش نمایشی کار و در نقش یک خواهر شوهر عصبی! و اگر اسم این قدیمی ترین فیلم ایرانی هر چیزی بود ملاک من همان اسم بود و خداوند را شاهد می‌گیرم که هیچ اشاره ای به قومیت نداشتم شما عزیزان هم اگر عجول نبودید و شام ایرانی ما را تا قسمت آخر می‌دیدید متوجه می‌شدید که من اصلا به بهانه حمایت از یک بانوی لر که قربانی سوختگی در یک نزاع فامیلی شده بود در این برنامه شرکت کردم!

این دفاع او اما نتیجه ای در پی نداشت و مستقیما تحت بررسی ساترا قرار گرفت. در نهایت نتیجه این شد که مورد ذکر شده در تضاد آشکار با فصل احترام به فرهنگ و اقوام کشور در ضوابط محتوایی است. به همین جهت با دستور ساترا، این بخش از همه رسانه‌های رسمی منتشرکننده حذف شد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما هنرمندی که دنبال کنندگان دو وجهی دارد

این موارد تنها بخشی از حواشی های بهاره رهنما بودند. اما با جمع بندی آنها و بررسی نظر کاربران می توان اینگونه نتیجه گرفت که او بیشتر در پیچ و تاب سو تفاهمات محکوم می شود تا اینکه واقعا قصد ایجاد آنها را داشته باشد. اینکه چنین حواشی بیشتر به نحوه ی بیان او ارتباط دارند یا عدم برداشت صحیح سایرین از سخنانش، موضوعی است که ابراز نظر نسبت به آن همیشه در هاله ای از ابهام بوده است. کما اینکه فردی با این حجم از مشارکت در فعالیت های مختلف و در عین حال برخورداری از شهرتی قابل توجه، همیشه و خواه ناخواه  زیر ذربین نقد و گاها اتهام قرار خواهد گرفت.

بهاره رهنما

به هر شکل وقتی اخبار بهاره رهنما را دنبال می کنیم همواره با نظرات مختلفی از جانب مردم جامعه نسبت به وی مواجه میشویم که در دو قطب مختف از هم ابراز می شوند. عده ای که او را عموما پر حاشیه می داند و منتقد سرسخت ریز ترین اعمال و سخنان وی هسنند و عده ای که به حمایت از او برخواسته و به عنوان زنی فعال و هنرمند، همواره او را تحسین می کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی