|

وقتی پیمان قاسم خانی دکتر اختیار کرده و فالووراشو محو زیباییش کرد؛ خانم قدش عجیب بلنده

mitra ebrahimi shayanews

پیمان قاسم خانی بازیگر مشهوریه که همسری جوان تر از خودش اختیار کرده و اینبار خانوم خانوما با ویدیو روانشناسی اش سوژه ای ناب برای کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا من و شما هم همسر یک بازیگر و یا چهره ای مشهور بشیم توسط اون فرد به شهرت میرسیم و خیلیا می شناسنمون. پس این یه منطقه که برای همه هست و اگه مثلا همسر رضا گلزار یهو شده بولد گوگل و اینستاگرام، نباید ایراد گرفت چرا که قطعا همسر چنین چهره های شناخته شده ای شخص رو به عرش میرسونه! البته عرش شهرت! حالا یک لِول بیایم پایین تر و برسیم به آقای پیمان قاسم خانی که همسر اولشون بهاره رهنما بود و نیازی به شناخته شدن نداشت، اما حالا همسر دومشون یعنی خانوم میترا ابراهیمی توسط پیمان قاسم خانی حسابی دیده شدن و برای همگان آشنا هستند. پیمان قاسم خانی نویسنده و بازیگر جذب ایرانیه که تا به حال برای خیلی از فیلم و سریال های به خصوص طنز پشت پرده بوده و نویسندگی کرده و میشه گفت آثار بسیار درخشانی در کارنامه کاری خود دارد.

اما جدا از پیمان خان، همسرش میترا بانو ابراهیمی حال هوادران بسیاری دارد. وی در حالی که دکترای روانشناس بالینى کودک و نوجوان دارد و عضو سازمان نظام روانشناسی هستش، خیلی زیاد در رابطه با تخصصش تو اینستاگرام فعالیت داره و اینبار خانوم خانوما رو دیدیم که با یک ویدیو از خود صحبت هایی در رابط با مایندفولنس داشت و خیلی زیاد مورد توجه کاربران قرا گرفت. البته برخی به حرفهای ایشون توجه دارن و برخی هم به چهره و زیباییشون!!!

از پیمان قاسم خانی بعید بود این فیلم!

اما همونطور که بالاتر هم اشاره کردیم پیمان قاسم خانی بازیگر نیز هست و تا به حال در چند فیلم و سریال نیز ایفای نقش داشته که آخریشم میشه فیلم "چپ، راست" که نه به کارگردانی خودشه و نه به نویسندگی خودش! آقای بازیگر که همراه با رامبد جوان و بازیگران جذاب دیگری همبازی می باشد، چندان نتونست انتظار مخاطب رو برآورده کنن!

رامبد و پیمان هر دو از بازیگران طنز سینما هستند که خب شاید باورتون نشه اما بازیگرانی همچون ویشکا آسایش و سارا بهرامی و سروش صحت و مونا فرجاد و ستاره اسکندری نیز در این کار حضور دارند و سناریوی این فیلم تا به این اندازه عجیب و نه چندان جلب نوشته شده.

chap-rast-4

چپ راست هنوز نیومده چپه شد که! فیلم رامبد و پیمان هزار ساله درگیره!

چپ، راست فیلمی ایرانی در ژانر کمدی سیاسی می باشد. این فیلم که پیش تولید و تولید آن در دی و بهمن ۱۳۹۸ در سکوت کامل خبری پیش رفت، از جمله پروژه‌های سینمایی بود که در اولین ساعات اعلام شیوع ویروس کرونا از سمت ستاد ملی مقابله با کرونا، جهت حفظ سلامت و ایمنی هنرمندان و عوامل پروژه که از سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند، در حالی که فقط یک هفته تا پایان آن باقی مانده‌است تصمیم به توقف فیلمبرداری آن گرفته شد.

چپ، راست به کارگردانی حامد محمدی و به تهیه‌کنندگی نعمت‌الله از جمله فیلم‌هایی بودند که به دلیل ممیزی و سانسور زیاد نتوانستند در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کنند. اکران اولیه این فیلم بعد از توقیف در دی ماه ۱۴۰۰اعلام شد اما از اکران آن جلوگیری شد. سپس بعد از سه سال توقیف این فیلم در ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ روانه اکران شد و اکران خودش را در بهار ۱۴۰۲ ادامه داد!

Untitled

چهره نچرال میترا ابراهیمی حواس کاربر رو پرت کرد!

اما برگردیم به سراغ میترا ابراهیمی که از چهرشم مشخصه تا به چه اندازه معتقد به نچرال بودن و خود واقعی بودن هستش. خب میدونید که بهاره بانو رهنما این روزها هر دم با ظاهری جدید دیده میشه و این در حالیه که خانوم خانوما ظاهرا اصلا از چهرش راضی بشو نیست، اما در عوض میترا ابراهیمی تغییری در فیس خود نداده و اینجور که معلومه هم نخواهد داد.

میترا ابراهیمی کلا این مدلیه که از حواشی دور باشه و سر وصدای نامتعارف و عجیب نکنه! آخه میدونید که یکی از راه های رسیدن به شهرتی خفن، همین رفتار های اجق وجق هستش که برخی میرن به سراغش و برخی به هون راه عادی خودشون قانع هستند! ناپفته هم نمونه که علاوه بر اینها میترا بانو اعتقادی به فلیترای اینستاگرامی هم نداره و در اینجا نیز برخلاف خانوم بهاره رهنما عمل میکنه!

339289365_3277369479240890_2806421431359301093_n

Untitled

میترا ابراهیمی آوار خونه بهاره رهنما شد؟

میترا ابراهیمی علاوه بر روانشناسی، در هنر نیز دستی بر آتش داره و به همین علت هم اهالی هنر کم و بیش با خانوم خانوما آشناییت داشتند اما خب مخاطب خیر! همین شد که خانوم این چهره مشهور خیلی زود بولد بشه و حالا سیس عقاب تری نسبت به قبل میگیره!

اما میدونید که تو اینستاگرام خیلی حرف و حدیث ها زده میشه و حتی اگه موضوع خاصی هم در میون نباشه باز برخیاز کاربران همیشه در صحنه هستند که میان و برای هر چیزی سخنی به جا و. یا نا به جا میسازن! مثلا در رابطه با ازدواج میترا و پیمان خیلیا بر این نظر بودند که میترا خانوم اومده و آوار شده رو خونه زندگی بهاره رهنما اما خب شنیده ها از خود میترا ابراهیمی جوره دیگریست!

 میترا خانوم در مصاحبه ای گفت که سال 95 از طریق یک دوست مشترک با پیمان قاسم خانی آشنا شده و اونموقع هم علاقه ای به هم نداشتند. در واقع ازدواج آن ها پس از چند سال دوستی انجام میشه و علاقشون هم بعد از طلاق!

Untitled+(1)

unknown_305792370_173503011899228_667455501156053987_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آوا ارسالی در

    من چه کنم که اختیار نفس کشیدن خود راهم ندارم.۵۸ سال دارم حق هیچ چیز راندارم .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی