|

پیش بینی دمای پایتخت تا شنبه

از عصر امروز تا عصر جمعه و ظهر شنبه تا دوشنبه، در تهران افزایش ابر همراه با بارش باران و وزش باد شدید مورد انتظار است.

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمانی نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا، طی این مدت با گذر متناوب امواج بارشی از استان، در بعضی ساعات به ویژه عصر امروز تا عصر جمعه و ظهر شنبه تا دوشنبه، افزایش ابر همراه با بارش باران و وزش باد شدید در نیمه جنوبی استان، بارش باران و گاهی برف و مه در نیمه شمالی استان و بارش برف و مه و کولاک برف در ارتفاعات استان مورد انتظار است.

امروز تا صبح شنبه کاهش محسوس دما به ویژه در نیمه شمالی استان و استقرار توده هوای سرد و یخبندان در دامنه‌ها و ارتفاعات پیش بینی می‌شود و روزهای یکشنبه و دوشنبه افزایش نسبی دما در سطح استان مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا جمعه ( ۲۲ دی) ابری و همراه با بارش باران، از بعدازظهر نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و در روز شنبه (۲۳ دی) نیمه ابری تا ابری و در بعدازظهر همراه با رگبار باران و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۱۰- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی