|

آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت دوشنبه 27 فروردین

طرح ساماندهی کارکنان دولت با حضور نماینده هیات عالی نظارت بر سیاست های کلی نظام و دیوان محاسبات در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی می شود.

لینک کوتاه کپی شد

کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری در جلسه روز یکشنبه خود با حضور محمد علی زلفی گل، وزیر علوم جداول و ردیف های لایحه بودجه 1403 را بررسی می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از دیلی تلگراف؛ همچنین کمیسیون اجتماعی در جلسه روز یکشنبه طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت(اعاده شده از شورای نگهبان) را با دعوت از نماینده هیات عالی نظارت بر سیاست های کلی نظام و دیوان محاسبات بررسی می‌کند و در جلسه روز دوشنبه خود با حضور سید صولت مرتضوی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی به بررسی موضوع افزایش دستمزد کارگران در سال جاری می پردازد.

کمیسیون اقتصادی ادامه بررسی لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران را در روز یکشنبه بررسی می‌کند و در جلسه روز دوشنبه با حضور داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه راهکارهای تحقق فرمان رهبری در سال 1403 با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم را بررسی می کند.

همچنین کمیسیون بهداشت مجلس با دعوت از عیسی زارع پور در جلسه روز دوشنبه خود بخش دوم لایحه بودجه 1403 و موضوع شعار سال را بررسی می‌کند.

علی اکبر محرابیان ،وزیر نیرو روز سه شنبه میهمان کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خواهد بود تا موضوع تامین آب شرب در شهرها و روستاهای دارای تنش آبی را بررسی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی