|

(ویدئو +16) بیرون کشیدن جسد ماهیگیر از شکم تمساح

رئیس آژانس حفاظت از منابع طبیعی در ریائو اندونزی کشته شدن مرد ماهیگیر را وحشتناک و فاجعه توصیف کرده و در مقابل از رفتار روستاییان که اقدام…

لینک کوتاه کپی شد

گروهی از روستاییان در یک روستا در اندونزی پس از شکار یک تمساح از رودخانه لاکار بقایای پیکر دوست خود را از شکم این شکارچی غول پیکر بیرون کشیدند.

تمساح 4 متری یکشنبه گذشته یک مرد ماهیگیر به نام سیایا را در رودخانه لاکار وحشیانه شکار کرد و در حالی که دوستش نیز او را همراهی می کرد ماهیگیر را به زیر آب کشید و پس از تکه تکه کردن بلعید.

پس از این حادثه دلخراش گروهی از روستاییان به دنبال شکار تمساح رفته و پس از شکار این شکارچی بقایای پیکر ماهیگیر 55 ساله را بیرون کشیدند.

هرو سومانتورو رئیس آژانس حفاظت از منابع طبیعی در منطقه ریائو اندونزی کشته شدن این مرد را وحشتناک و فاجعه توصیف کرده و در مقابل از رفتار روستاییان که اقدام به کشتن تمساح کرده اند نیز انتقاد کرده است.

او می گوید که در سال 2019 نیز به مردم این منطقه هشدار داده بوده که برای ماهیگیری به باتلاق هایی که تمساح های آب شور در آن وجود دارد نورند اما مشخص نیست که سیایا این هشدارها را می دانسته یا خیر.

هرو افزود: مقامات حیات وحش در برابر روستاییانی که برای انتقام و بیرون کشیدن جسد دوستشان دست به این کار زده اند ناتوان بوده اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی