|

(عکس) ازدواج بازیگران سرشناس در یک مراسم خصوصی

در این خبر به ماجرای ازدواج اسکارلت جوهانسون Scarlett Johansson و کالین جاست Colin Jost در یک مراسم عروسی خصوصی و صمیمی می پردازیم با ما…

لینک کوتاه کپی شد

اسکارلت جوهانسون بازیگر و خواننده آمریکایی با کالین جاست بازیگر و کمدین در یک مراسم خصوصی و صمیمی ازدواج کرده است. این خبر که در یک رسانه توییتری به نام Meals on Wheels منتشر شده سر و صدای زیادی کرده است.

به گفته این رسانه مراسم عروسی جوهانسون و جاست با توجه به پروتکل های بهداشتی کرونا و همچنین زیر نظر سی دی سی آمریکا با حضور اعضای نزدیک خانواده و دوستان صمیمی برگزار شده است.

این زوج معروف در ماه می 2019 بعد از دو سال دوستی با یک دیگر نامزد کرده بودند.

(عکس) ازدواج بازیگران سرشناس در یک مراسم خصوصی

اسکارلت جوهانسون و همسرش کالین جاست

این اولین ازدواج کالین جاست است اما اسکارلت قبل از جاست با رایان رینولدز بازیگر آمریکایی و بیزینسمن فرانسوی رومن دوریاک ازدواج کرده بود.

اسکارلت اینگرید جوهانسون 35 ساله (Scarlett Ingrid Johansson) (زاده ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴ در نیویورک سیتی) بازیگر، خواننده و مدل اهل آمریکا است.

جوهانسون از سال ۲۰۱۸ بیشترین میزان دستمزد را در میان بازیگران زن جهان دارد و فیلم‌هایی که او در آن‌ها ایفای نقش کرده براساس گیشه تا کنون بیش از ۱۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته که او را در جایگاه نهمین ستاره با ارزش تاریخ سینما قرار داده‌ است.

جوهانسون پنج بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر گلدن گلوب، دو بار نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن و برنده جوایز زیادی مانند جایزه بفتا و تونی شده‌ است.

منبع: امروزیا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی