|

تحلیل بورس

بورس امروز یکشنبه 19 بهمن 99 چه می شود؟

بورس امروز یکشنبه 19 بهمن ماه 99 چه می شود؟ آیا بورس مثبت به پایان می رسد؟

لینک کوتاه کپی شد

بورس امروز یکشنبه 19 بهمن 99 چه می شود؟ این سوالی است که اکثر سهامداران بازار سرمایه از ما می پرسند. به خصوص بعد از ریزش های شدید و افت وحشتناک شاخص کل در بازار بورس، همه افراد سرمایه گذار نگران سرمایه خود هستند. آن دسته از افرادی هم که منطقی تر عمل می کنند سعی می کنند جرایانا معاملات خود را طبق نظر کارشناسان و فعالان اقتصادی پیش ببرند. اما بورس امروز یکشنبه 19 بهمن 99 چه می شود؟ در ادامه این خبر با ما در شایانیوز همراه باشید.

بورس امروز چه می شود؟

اگرچه هنوز بسیاری از سهامداران تحت تاثیر سخن وزیر اقتصاد در خصوص تامین مالی 500 هزار میلیاردی دچار بی اعتمادی به بازار بورس شده و در روز های گذشته شاهد آن بودیم که این بی اعتمادی به بازار و ترس از ریزش بیشتر بورس موجب خروج سرمایه مردم از بازار شد. اما به نظر می رسد این جو منفی و هیجانات در بازار بالاخره بعد از حدود 4 روز فروکش کرده و روند معاملات منطقی تر شده است.

پیشنهاد می شود: گزارش لحظه ای بورس امروز یکشنبه 19 بهمن 99 ، بورس مثبت شد

تا به جایی که امروز یکشنبه 19 بهمن 99 بازار بورس پر تقاضا آغاز به کار کرده و بسیاری از نماد های شاخص ساز مثبت شدند. به نظر می رسد سیگنال های مثبت مصوبات جدید سازمان بورس که در جلسه فوری روز جمعه 16 بهمن 99 به تصویب رسید، بر بورس و سرمایه گذاران آن اثر گذاشته است.

در خصوص روند معاملات بورس امروز یکشنبه 19 بهمن 99 نیز باید اشاره کنیم که به نظر می رسد بازار بورس امروز متعادل بوده و با توجه به سیگنال های مثبتی که وجود دارد شاخص کل بورس امروز یکشنبه 19 بهمن 99 رشد خوبی کرده و مثبت بماند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی