|

گلایه‌های رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران از کم‌کاری درمانگاه‌های بخش خصوصی

کلینیک‌های درمانی که مجوز شبانه روزی دارند چرا تعطیل و بیماران را در هر ساعت از شبانه روز ویزیت نمی‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: کلینیک‌های درمانی که مجوز شبانه روزی دارند چرا تعطیل و بیماران را در هر ساعت از شبانه روز ویزیت نمی‌کند.

سید طاهر حسینی در هشتاد و یکمین نشست ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: در حال حاضر 74 بیمار مبتلا و مشکو به کرونا در بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری که هفت بیمار مبتلا قطعی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 وی ادامه داد: در 2هفته اخیر آمار مراجعه، بستری و مبتلا به کرونا  در بیمارستان شهید رجایی گچساران به ثبات رسیده است.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران افزود: از ابتدای سالجاری  تا کنون 589 نفر به این بیمارستان مراجعه سرپایی داشته که از این تعداد 250نفر بستری شدند.

 حسینی اذعان کرد:500 پرسنل در  بیمارستان شهید رجایی گچساران شامل پرستار، پزشک، بهورز و کادر اداری به فعالیت مشغول هستند که تاکنون بیش  از۲۰۰ نفر معادل 40 درصد از پرسنل به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

 رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران اذعان کرد: هم اکنون معضلی که در شهرستان وجود دارد  درمانگاه سرپایی است که این درمانگاه به بخش خصوصی واگذار شده است و طرف قرار داد آن دانشگا ه علوم پزشکی است.

 حسینی عنوان کرد: پیمانکار درمانگاه  تا تیرماه امسال قرار داد دارد و کمبود پزشک  در این درمانگاه به معضلی تبدیل شده است.

 وی با بیان اینکه ما در برابر بیماران مراجعه کننده به بیمارستان و یا درمانگاه مسوولیت داریم، گفت: اورژانس بیمارستان شهید رجایی گچساران به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان و بیماران  است.

 رئیس  بیمارستان شهید رجایی گچساران اذعان کرد: کلینیک مهر گچساران که مجوز شبانه روزی دارد چرا تعطیل است و بیماران در هر ساعت از شبانه روز را ویزیت نمی‌کند.

 حسینی ادامه داد: درمانگاه تامین اجتماعی هم در این شرایط حساس و خاص در زمان مشخص تعطیل می‌شود.

منبع:فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی