|

فال روزانه 20 فروردین؛اگه میخوای آیندتو ببینی و یک هیچ از بقیه جلو باشی این فال و بخون!

Daily Horoscope

اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در فال و سرگرمی شایانیوز مشاهده…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فال روزانه و یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم می باشد که مانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در فال و سرگرمی شایانیوز مشاهده کنید.

فال روزانه

فروردین 

امروز شما بیشتر از همیشه از درون خود آگاهی دارید چرا که ماه کامل نشان شما مانند یک آیینه عمل می‌کند. یکی از بستگان سالمند به شما کمک می کند تا مشکلات احساسی تان را حل کنید. باید دلگرم باشید و سعی کنید لجبازی نکنید. در طول بعد از ظهر، اخباری در ارتباط با مریضی یکی از دوستان تان خواهید شنید که برنامه های تان تغییر می کند.

اردیبهشت

شما امروز دوست دارید همه چیز در محل کارتان روبراه و درست باشد اما اتفاقا یک جای کار می‌لنگد. حتی اگر فکر می‌کنید که بهتر است نارضایتی تان را برای خودتان نگه دارید، ‌می‌دانید که اگر اکنون از آن صحبت نکنید ممکن است فرصت خوبی را از دست بدهید. عاقلانه تر این است که لبخند بزنید و نکوهش و انتقاد کردن را به روز دیگری موکول کنید با این حال ممکن است زمانیکه عطارد وارد نشان شما می‌شود یک گفتگوی مسالمت آمیز را برای شما ارمغان بیاورد.

خرداد

از انجام کارهای مهم هراس دارید. قبل از اینکه این روحیه بیشتر از این جلوی پیشرفت شما را بگیرد، جای دلهره و ترس را با شجاعت و جسارت پر کنید. اهل‌ صرفه‌جویی و پس‌انداز نیستید و این وضعیت باعث شده تا به لحاظ مالی اوضاع خوبی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است تا از این شرایط درس بگیرید و فکری به حال پس‌انداز و صرفه‌جویی بردارید. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. خساست را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده در میان بگذارید ولحظه‌های شادی را تجربه کنید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است.

تیر

یک کار بزرگ را به پایان خواهید رساند و کار دیگری را شروع خواهید کرد. بیشتر به خانواده تان فکر کنید! ممکن است زمان به کندی سپری شود. فردا روز دیگری است. به شریک عاطفی تان بیشتر توجه کنید! احتمالا بخواهید بیشتر به کارهایی که اخیرا انجام داده اید فکر کنید. ماه کامل امروز در چهارمین خانه از خانه و خانواده شما مسائل آشنایی که مربوط به پیچیدگی‌های سال های گذشته بود را به همراه دارد. ممکن است تلاش کنید تا با شروع کردن کار و پروژه جدید فکرتان را از مسائل عاطفی و ناراحت کننده پرت کنید.

مرداد

ممکن است با شریک عاطفی تان بحث کنید به دلیل اینکه زمان زیادی به کارتان اختصاص داده اید و او از این موضوع ناراحت است. اگر به هر روشی سعی دارید تا پول و مزایا کسب کنید بهتر است بدانید که خطرات پیش بینی نشده ای وجود دارد. به استراحت کردن بیشتر توجه کنید.

شهریور

بسر بردن با دیگران احتمالا امروز بیشتر از همیشه پیچیده و دشوار است چرا که ماه کامل نشان خوش گذران شما برج قوچ را فعال می‌کند. اگر در اطراف تان شخصی با تجربه‌های شگفت انگیز وجود داشته باشد و شما با او همراهی کنید لذت فراوانی خواهید برد. اما ممکن است امروز زیاد صبور نباشید تا روابطی را که ضروری است گسترش دهید. امیدتان را از دست ندهید؛ در روزهای آینده اتفاقات شگفت انگیزی برای تان خواهد افتاد وشما را هیجان زده خواهد کرد!

مهر

به نظر می رسد که با مشکلات احساسی مواجه می شوید و نیاز دارید تا تصمیمات مهمی بگیرید. امروز برای طراحی برنامه های آینده روز خوبی است و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده کنار بگذارید و لحظه‌های خوشی را به همراه اهل منزل سپری نمایید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی سرحال و بانشاط است و لحظه‌های شادی را پیش‌روی شما قرار خواهد داد. خبر ناگواری به دستتان می‌رسد. اجازه ندهید این خبر شما را بیش‌از‌حد افسرده کند. با فردی که سنگ صبور شماست دردل کنید و بار ناراحتی‌های خود را زمین بگذارید.

 آبان

دوستان و آشنایان مهربانی دارید که شما را هرگز تنها نگذاشته‌اند، امروز بار نگرانیهایتان را با هم‌صحبتی با آنها زمین بگذارید.  از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. دامنه رابطه‌های‌ خود با افراد سرشناس و مهم را گسترش دهید. ممکن است مجبور باشید که به مسافرت بروید. می توانید خوشبین باشید، زیرا همه چیز طبق برنامه شما جلو می رود. روابط با دوستان بسیار خوب پیش می رود. شریک عاطفی تان ممکن است اصرار کند که حمایت بستگان را قبول کنید. هر تصمیمی که می گیرید دقت کنید که چه چیزی می گویید!

آذر

ماه نشان آسان گیر شما از نظر احساسی دوازدهمین خانه از “تصورات ” شما را تقویت می‌کند، با این حال این وضعیت می‌تواند شما را از رسیدن به چیزهایی که می‌خواستید بازدارد. ممکن است در رابطه با صمیمیت و نزدیکی که در آرزویش بودید کاملا روشن و واضح بیندیشید، اما با یک موشکافی و بررسی دقیق ، به نظر می‌رسد دیگر این فرصت از دست رفته باشد. اگر مایلید زمانی را به این اختصاص دهید که درباره آن چیزهایی که می‌خواهید صحبت کنید. ممکن است دیگران بیشتر از شما مشتاق باشند که رهبری شان را بعهده بگیرید.

دی

احتمالا به دلیل مشکلات مالی ناراحت هستید. از هر گونه بحث کردن اجتناب کنید وگرنه به راحتی دچار اشتباه خواهید شد. می توانید به حس تان تکیه کنید به جای اینکه به نگرانی‌های بی‌دلیل و کم‌ارزش مشغول شوید، فکر خود را به انجام کارهای مهم مشغول کنید. قصد انجام معامله‌ای دارید، اما نگران هستید که ضرری متحمل شوید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید، در آینده سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند.

بهمن

شما اغلب قادرید زندگی آینده خود را تصور کنید و این خلق و خوی شما را از دیگران متمایز می‌کند. به هر حال ماه کامل سازگار و موافق نشان تان به شما یادآوری می‌کند که باید یک پای خود را در آینده گذاشته و دیگری را در لحظه حال! از این طریق، می‌توانید آرزوهای خستگی ناپذیر خود را برای فردایی بهتر و آینده نوع بشر ادامه دهید، اما در روند کار واقع بین باشید و انتظار زیادی نداشته باشید و ممکن است با شریک عاطفی تان دعوا کنید زیرا به بستگان بیشتر توجه می کند و به شما بی توجه است. امروز روز خوبی برای کسب و کار نمی باشد. با این شرایط نامطلوب، باید آرام باشید و سعی کنید استراحت کنید. از حدس و گمان اجتناب کنید!

اسفند

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دستتان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دستتان گذاشته خواهد شد.  روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی