|

قیمت طلا، سکه و دلار امروز چند؟

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۱۲ دی در نیمه ابتدایی معاملات بازار به یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

قیمت دلار توافقی امروز دوشنبه ۱۲ دی با رشد تقریبا ۵۰۰ تومانی به نیمه کانال ۳۷ هزار تومان رسید. همزمان با افزایش قیمت دلار توافقی، در بازار طلا ارزش سکه امامی با رشد تقریبا ۲۰۰ هزار تومانی به ۲۰ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان رسید، اما نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تقلیل پیدا کرد و نسبت به دیروز پنج هزار تومان عقب‌نشینی داشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرارو؛ قیمت دلار امروز دوشنبه ۱۲ دی با شروع خرید و فروش‌های بازار متشکل ارزی در مسیر صعودی قدم برداشت و تا ساعت ۱۱ و نیم به ۳۷ هزار و ۳۷۰ تومان رسید. عصر دیروز قیمت دلار توافقی ۳۶ هزار و ۸۲۰ تومان تثبیت شد و حالا ارزش اسکناس آمریکا ۵۵۰ تومان ارتقا پیدا کرده است. قیمت یورو امروز دوشنبه ۱۲ دی تا ساعت ۱۱ و نیم به ۴۰ هزار تومان رسید و ارزش این یکی درقیاس با عصر دیروز ۳۵۰ تومان افزایش پیدا کرد.

قیمت ارز در بازار متشکل

انواع ارز شنبه یکشنبه امروز
دلار 37 هزار تومان 36 هزار  و 820 تومان 37 هزار و 370 تومان
یورو 39 هزار و 880 تومان 39 هزار و 650 تومان 40 هزار تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار 

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۱۲ دی در نیمه ابتدایی معاملات بازار به یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید. رقمی که افت پنج هزار تومانی قیمت طلا را نسبت به عصر دیروز نشان می‌داد. عصر یکشنبه هر گرم طلا ۱۸ عیار با نرخ یک میلیون و ۸۵۵ هزار تومان به کار خاود خاتمه داده بود.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

شنبه یکشنبه امروز
یک میلیون و 797 هزار تومان یک میلیون و 855 هزار تومان یک میلیون و 800 هزار تومان

قیمت انواع سکه

قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۱۲ دی تا ساعت ۱۱ و نیم در بازار به ۲۰ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان رسید. رقمی که رشد ۲۰۲ هزار تومانی قیمت سکه امامی را نسبت به دیروز نشان می‌دهد و برای سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم معادل ۱۱۱ هزار تومان محاسبه می‌شود. چون قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم از ۱۸ میلیون و ۵۲۹ هزار تومان در عصر یکشنبه به ۱۸ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان در ساعت ۱۱ و نیم امروز رسید. سکه گرمی، اما بدون تغییر قیمت چهار میلیون و ۱۱۰ هزار تومان فروخته شد.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه شنبه یکشنبه امروز
سکه امامی (طرح جدید) 19 میلیون و 515 هزار تومان 20 میلیون و 18 هزار تومان 20 میلیون و 220 هزار تومان
سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) 19 میلیون و 31 هزار تومان 18 میلیون و 529 هزار تومان 18 میلیون و 640 هزار تومان
سکه گرمی چهار میلیون و 360 هزار تومان چهار میلیون و 110 هزار تومان چهار میلیون و 110 هزار تومان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی