|

رسوایی بزرگ برای اسرائیل

مخفی‌کاری عجیب رژیم صهیونیستی در مورد حمله ایران

«در گزارش حاضر به پشت پرده مخفی کاری های عجیب صهیونیست ها پس از حمله اخیر ایران به اراضی اشغالی پرداخته می شود.»

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدت زمان زیادی از حمله گسترده موشکی-پهپادی کشورمان به عمق اراضی اشغالی و وارد آمدن خسارت‌های جدی به دشمن اسرائیلی نمی گذرد. حمله ای که با مشارکت بیش از 180 پهپاد، بیش از 35 موشک کروز و بیش از 100 موشک بالستیک زمین به زمین انجام شد و موجی از تنش و وحشت را در اراضی اشغالی ایجاد کرد. در این راستا، مقام های اسرائیلی و البته شماری از کشورهای غربی از جمله آمریکا، به صراحت گفته‌اند که 99 درصد از موشک ها و پهپادهای ایرانی را رهگیری کرده و ساقط ساخته اند.

این در حالی است که انتشار ویدئوهای مختلف با محوریت اصابت موشک های کشورمان به پایگاه های مهم و راهبردی ارتش اسرائیل نظیر پایگاه هوایی رامون یا پایگاه هوایی نواتیم، تا حد زیادی استدلال‌ها و ادعاهای آن ها در مقابله موثر با حمله موشکی و پهپادی کشورمان را زیر سوال برده است. البته که مقام های ارشد نظامی کشورمان به این مساله اشاره داشته اند که دستاوردهای ایران در جریان حمله اخیر به اراضی اشغالی که در انتقام جویی از اقدام مجرمامه صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق صورت گرفت، دستاوردهایی ورای آنچه ان ها تصور می کردند به همراه داشته است.

با این حال، اینطور به نظر می رسد که هم رژیم اشغالگر قدس و هم متحدان غربی آن، در طرح ادعاهای خود با محوریت آنچه مقابله موثر با حملات موشکی و پهپادی ایران به عمق اراضی اشغالی عنوان می شود، دچار تناقضات و آشفتگی های قابل توجهی هستند. در این رابطه، به طور خاص بسیاری از تحلیلگران این سوال را مطرح می‌کنند که اگر واقعا آمریکا و صهیونیست ها معتقدندکه بخش اعظم حملات ایران به اراضی اشغالی را خنثی کرده اند، چرا به شدت اخبار مربوط به حمله ایران را سانسور می کنند و اجازه انتشار آزاد اخبار در این رابطه را نمی‌دهند؟

جالب است که بر اساس تصاویر ماهواره ای که رسانه های مختلف جهان منتشر کرده‌اند، به وضوح شدت خسارات وارده به پایگاه هوایی نواتیم به عنوان پایگاهی که حمه به کنسولگری کشورمان در دمشق از آن انجام شد، قابل مشاهده است با این حال، صهیونیست ها کلیت ماجرات را رد و انکار می کنند. در این نقطه باید از آن ها پرسید که چرا به زعم خود برای رسوا کردن ایران، اجازه نمی دهند که دوربین های خبری در پایگاه مذکور حاضر شوند و نشان دهند که هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است.  

البته که خیلی زود صحت عکس هایی که از عادی بودن فعالیت ها در پایگاه هوایی نواتیم پس از حمله موشکی اخیر سپاه حکایت داشتند نیز زیر سوال رفت و همین مساله هم خود به یک رسوایی بزرگتر برای اسرائیل تبدیل شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی