|

اصول شیک پوشی

7 اکسسوری ناب واسه باکلاس شدن؛ خوش تیپی فقط به مانتو نیستا بیا موادِ لازمش بگمت

اکسسوری همون لوازم جانبیه که شاید به‌ تنهایی کاربرد نداشته باشه اما وقتی در کنار لباس‌های اصلی قرار می‌گیره، جلوه‌ زیبایی بهشون می‌بخشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگه مطالب صفحه رسم زندگی ما رو دنبال کرده باشید مطمئنا میدونید که مفصل در مورد مانتو، شلوار و روسری که از مهم ترین آیتم های پوشش خانوم های ایرانی هستند صحبت کردیم. توی این مطلب میخوایم راجع به اکسسوری ها و نقش مهمی که توی خوشتیپ شدن دارن صحبت کنیم.

اگه بخوایم راجع به نقش اکسسوری ها در استایل صحبت کنیم همین قدر بدونید که اگه زیباترین و به روزترین لباس ها رو هم بپوشید بدون اکسسوری استایلتون ناقصِ. برای درک بهتر جایگاه اکسسوری یه مانتو و شلواره بپوشید و جلوی آینه بایستید و عکس بگیرید، سپس یک عینک آفتابی، ساعت، یک گردنبند بلند و یک جفت گوشواره به استایلتون اضافه کنید و مجددا عکس بگیرید، مقایسه این دو عکس میتونه نقش اکسسوری رو بهتون نشون بده. پس هیچ وقت اکسسوری‌ها رو دست کم نگیرید چرا که به خوشتیپ شدنتون خیلی کمک میکنن.

اگه نمیدونید اکسسوری دقیقا چیه و شامل چه چیزهایی میشه باید بگیم که اکسسوری همون لوازم جانبیه که شاید به‌ تنهایی کاربرد نداشته باشه اما وقتی در کنار لباس‌های اصلی قرار می‌گیره، جلوه‌ زیبایی بهشون می‌بخشه. در واقع اکسسوری ها هستن که به استایل شما روح میبخشن.

CS

 اکسسوری ها در صنعت مد به دو دسته‌ اکسسوری‌های پوشیدنی و اکسسوری‌های قابل حمل تقسیم بندی میشن. در زیر توضیح دادیم که هر کدام از انواع اکسسوری شامل چه مواردی است:

اکسسوری‌های قابل حمل

اکسسوری‌های قابل حمل شامل کیف پول و کیف‌های دستی، عینک آفتابی، بادبزن‌های دستی، چتر‌، کیف جیبی، کروات، جاکلیدی و آویزهای مختلف است.

اکسسوری‌های پوشیدنی

اکسسوری‌هایی که پوشیده میشن شامل دستمال سر، دستمال گردن، شال گردن، کت، کفش، کراوات، کلاه، کمربند و بند‌های شلوار، جوراب، دستکش، جواهرات، ساعت، دستبند، شال، روسری، جوراب و جوراب‌های ساق بلند است.

توی این مطلب میخوایم 7 تا اکسسوری مهم که تاثیر خیلی زیادی توی خوشتیپ شدن دارن بهتون معرفی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

عینک آفتابی

عینک آفتابی یکی از ضروریات کمد همه خانوم ها و آقایونِ. این اکسسوری مهم علاوه بر اینکه برای حفظ سلامت چشم در روزهای آفتابی خیلی مهمِ تاثیر خیلی زیادی هم توی زیباتر شدن استایلتون داره فقط کافیه که توی انتخابش کمی سلیقه به خرج بدید. به عنوان مثال استایل مونوکروم مشکی رو در نظر بگیرید بهش یه عینک آفتابی مروارید کاری شده اضافه کنید و از این همه زیبایی که در عین ساده بودن ایجاد شده لذت ببرید.

sun

ساعت مچی

ساعت مچی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اکسسوری‌های زنانه است که نقش به‌ سزایی در زیبایی ظاهرتون داره. برای استفاده از ساعت باید توجه زیادی به استایلتون داشته باشید. برای مثال اگر لباس‌های شما رسمی هستند استفاده از ساعت اسپورت ایده خوبی نیست. به گزارش شایانیوز علاوه بر نوع باید به رنگ ساعت هم توجه داشته باشید تا با لباس‌هاتون هماهنگی داشته باشه.

B

گردنبند

 گردنبند یک اکسسوری بسیار زیباست که به لباس های شما درخشش خاصی میده. البته به این شرط که بدونید هر مدل گردنبند رو با چه لباس و چه مدل یقه ای ست کنید. به عنوان مثال اگه یه مانتوی طرح دارِ شلوغ میپوشید نباید از گردنبند بلند استفاده کنید چون هیچ جلوه ای نداره.

Z

گوشواره

گوشواره خاص ترین اکسسوری زنانه است و هرچه از شکوه یک جفت گوشواره زیبا بگوییم کم گفته ایم! گاهی اوقات یک جفت گوشواره به تنهایی میتونن استایلتون بسازن.

X

کمربند

این روزها خانم‌ها از کمربند برای شلوار جین، شلوار پارچه‌ای، دامن، مانتو و پیراهن استفاده می‌کنند. در واقع این اکسسوری تنها برای محکم کردن کمر شلوار نیست و میتونه برای زیباتر کردن استایل هم به‌ کار بره. موقع انتخاب کمربند حتما به سگکِش توجه کنید چرا که خیلی به چشم می یاد.

W

ماسک

از وقتی که سر و کله کرونا پیدا شد استفاده از ماسک ضروری شد. این روزها خیلی از شرکت‌های تولید کننده ماسک جنبه‌های زیباشناسی رو در تولیداتشون به کار بردند و ماسک های فانتری تولید کردند به همین خاطر میشه به ماسک به عنوان یک اکسسوری هم نگاه کرد.

Pr

کیف

اگه بخوایم در مورد اهمیت کیف بگیم همین قدر بدونید که هیچ استایلی بدون کیف مناسب و هماهنگ کامل نمیشه. کیفی که انتخاب می‌کنید باید با استایلتون هماهنگ باشه؛ مجالس و میهمانی‌ها، خرید، پیاده‌روی روزانه، سفر، قرار رسمی و محل کار هر یک موقعیت‌هایی هستند که باید براشون کیف‌ مناسب داشته باشید. بعضی از انواع کیف‌ها قابلیت آن را دارن که در موقعیت‌های مختلفی استفاده بشن و برخی کیف‌ها تنها مخصوص موقعیت‌های خاصی هستن.

Y

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی