|

ترفندای پاک کردن ماشین ریش تراش؛ به همین سادگی فیس دیکاپریویی بساز و هوش از سر همه ببر

اینجا قراره روش تمیز کردن ریش تراش رو یاد بگیرین و با خیال راحت نسبت به ساخت یه ظاهر شیک و جذاب برای خودتون اقدام کنین.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- موارد بسیاری در ساخت یه ظاهر جذاب و شیک برای آقایون تاثیر داره که بی تردید یکی از اونا نحوه آرایش ریش و سبیل به حساب میاد که باید همیشه به اونا رسیدگی کنین. ریش تراش از وسایل بسیار مهم واسه ساخت یه ظاهر بی نظیر و شیک برای آقایون در تمام سنین به شمار میاد که مراقبت از اون اهمیت زیادی داره. یکی از نکاتی که باید درباره این وسیله ارزشمند مدنظر قرار بدین اینه که به تمیزیش همیشه رسیدگی کنین که البته بی تردید این کار نیاز به کسب اطلاعاتی داره.

دستگاه هایی همچون ریش تراش دارای سیستمی الکتریکی و بسیار حساسی است که باید با دقت نسبت به تمیز کردن اون اقدام کرد. در این مقاله قصد داریم نکات مربوط به تمیز کردن ریش تراش رو به شما آموزش بدیم تا با خیال راحت برای کسب جذابیت بیشتر تلاش کنین. با ما همراه باشید.

fs

1. آماده سازی دستگاه ریش تراش

در مرحله اول بایستی برای تمیز کردن ریش تراش نسبت به باز کردن اون اقدام کنین. البته قبل از اون حتما حواستون باشه که ماشین تراش رو خاموش کرده باشین. در صورتی که دستگاه با باتری کار میکنه، پس حتما باتری ها رو از جا بیرون بیارین و بعدش برای تمیز کردن اون اقدام کنین.

jj

2. روش بیرون آوردن تیغه های ریش تراش

حالا نوبت به باز کردن سریِ ریش تراش میرسه. اگه ماشین ریش تراش به شکلیه که تیغه هاش قابل جدا شدن هستن، اونا رو جدا کنین و در غیر اینصورت برای تمیز کردن تیغه ها بخش سریش رو زیر آب بگیرین. ریش تراش های جدید دارای تعدادی تیغه چرخشی هستند که به طور کامل از جا بیرون میان. برای ریش تراش های با تیغه فویلی بایستی قسمت های کناری دستگاه رو فشار بدین تا تیغه ها باز شن. ورق هایی که مسئول محافظت از تیغه ها هستن رو خارج کنین تا بتونین تیغه ها رو ببینین.

w

3. تیغه های ریش تراش رو اینجوری تمیز کن!

اولین قدمی که برای تمیز کردن تیغه های ریش تراش باید انجام بدین اینه که یه مسواک نرم بردارین و به کمک اون تیغه ها رو تمیز کنین. اگه میخواین از شر چربی ها و آلودگی هایی که در تیغه ها وجود داره، راحت شین هنگام تمیز کردن تیغه ها با مسواک از مایع دستشویی هم کمک بگیرین. پس از اینکه تمام تیغه های ریش تراش عین روز اولش تمیز شد حالا باید برین سراغ شستن تیغه ها که بهتره از آب گرم در این زمینه استفاده کنین.

بعضی از ریش تراش ها سیستم خاصی دارن و ضدآب نیستن، واسه همین دقت کنین که مبادا تیغه ها به آب حساسیت داشته باشن و دستگاهتون بسوزه. همچنین حواستون باشه مبادا از مسواک زبر یا برس برای شستن و تمیز کردن تیغه ها استفاده کنین که در این صورت احتمال آسیب دیدن قطعات ریش تراش بسیار بالاست.

df

4. تمیز کردن ریش تراش رو به همین سادگی تموم کن!

تو این مرحله باید تمام قطعات ریش تراش رو به طور کامل سر هم بندی کنین. حواستون باشه تیغه ها در برخی از ریش تراش ها نیاز به روغن کاری پس از اتمام امور تمیز کاری دارن و می بایست با روغن مخصوصی که درون خود جعبه دستگاه هست، نسبت به انجام روغن کاری تیغه های ریش تراش اقدام کنین.

gf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی