|

انواع استایل با رنگ سرمه ای

معجزه رنگ سرمه ای در استایل؛ از مانتو گرفته تا اکسسوری و لباس شب جذاب و لوکس بپوش!

انواع استایل با رنگ سرمه ای

سرمه ای رنگی بین المللی به حسابی می آید، علتش هم این است که با انواع رنگ پوست و مو هماهنگ می شود و محدود به رنگ پوست و یا نژاد خاصی نیست.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از عناصر بسیار تاثیرگذار در استایل همه ما ها رنگ است، شما می توانید با بازی با رنگ ها استایل هایی زیبا و باشکوه داشته باشید یا بر عکس استایل خود را خراب کنید. در نتیجه می توان گفت آشنایی با هارمونی رنگ ها و اصول ست کردن آنها با هم یکی از رازهای شیک پوشی است. اصلا چیز عجیبی نیست که شما هم در هنگام ست کردن لباس‌ هایتان با مشکل هماهنگ کردن رنگ‌ ها برخورده اید، رنگ سرمه‌ ای یکی از بهترین رنگ‌ ها برای ست کردن و داشتن استایلی زیبا و بی نقص است؛ زیرا به راحتی می‌ توانید با آن رنگ‌ های مختلف را ترکیب کنید و انواع استایل سرمه ای رسمی و غیررسمی، خیابانی و اسپرت را تبدیل به جذاب‌ ترین استایل‌ ها کنید. خب حالا که با یکی از جذاب ترین و لوکس ترین رنگ ها آشنا شدید بهتر است که بدانید از آن در کجا و در کنار چه رنگ هایی باید استفاده کنید.

رنگ سرمه ای، رنگ بسیار مناسبی برای یونیفرم های اداری و دانشگاهی و همینطور مانتوهای رسمی محسوب می‌ شود. این رنگ از طیف مختلف سنی جامعه در مردان و زنان، طرفداران بسیاری دارد، چرا که یک رنگ راحت و کم ریسک است و به راحتی با رنگ های مختلف ست می‌ شود.

استایل سرمه ای

استایل سرمه ای

مانتو سرمه ای بپوشید؛ استایلی باوقار و دوست داشتنی

مانتو همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین آیتم ها در استایل خانم های ایرانی است و به نوعی می توان گفت هسته اصلی استایل شما را تشکیل می دهد؛ در نتیجه در انتخاب رنگ و مدل اصلی ترین آیتم دقت بیشتری لازم است. رنگ سرمه ای جزو رنگ های سرد است و حس اعتماد و صمیمیت را در افراد افزایش می دهد، پس چه چیزی بهتر از اینکه یک خانم باوقار، معتمد و صمیمی به نظر برسید. برای داشتن استایلی اینچنینی فقط کافی است یک مانتو سرمه ای به تن کنید و برای آیتم ها مکمل از جین های آبی و سرمه ای استفاده کنید. البته رنگ مشکی و سفید هم دو تا از رنگ هایی هستند که در کنار رنگ سرمه ای ترکیب بسیار زیبا و خاصی را برای شما به ارمغان می آورند.

استایل سرمه ای

استایل سرمه ای

برای مجالس بزرگ لباس شب سرمه ای بپوشید

انتخاب لباس شب برای تمامی خانم ها کار بسیار دشواری است، زیرا این لباس ها دارای مدل های متنوع و بسیار زیادی هستند و شما حتما باید با توجه به شبک مهمانی و فرهنگ و عرف آن لباس خود را انتخاب نمایید. اگر می خواهید در مهمانی بدرخشید ولی همزمان باوقار و سر سنگین به نظر بیایید بهترین گزینه برای شما پیراهن مجلسی سرمه ای رنگ است. این پیراهن ها می توانند دارای قدهای متفاوتی مانند میدی، ماکسی و بسیار کار شده و پر زرق و برق یا بسیار ساده باشند. انتخاب شما هر کدام از مدل های ذکر شده که باشد شما می توانید از کفش های پاشنه بلند مشکی و اکسسوری های مشکی یا آبی استفاده کنید.

استایل سرمه ای

استایل سرمه ای

کت و شلوار مجلسی سرمه ای بپوشید؛ لوکس و زیبا به مهمانی بروید

یکی از تصورات غلطی که در عموم مردم وجود دارد این است که رنگ سرمه ای برای لباس های اداری و رسمی محل کار مناسب است؛ درست است که از این رنگ برای تولید یونیفرم ها استفاده می شود ولی این تصور کاملا اشتباه است زیرا رنگ سرمه ای دارای ظاهری لوکس و زیبا است و برای لباس های کلاسیک و مجلسی گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود. اگر قصد رفتن به مهمانی ای را دارید برایتان مهم است در جمع ظاهری خیره کننده داشته باشید بهتر است یک کت و شلوار سرمه ای و پر زرق و برق به تن کنید و با کفش های پاشنه بلند و براق، اکسسوری های مناسب با رنگ سرمه ای یا نقره ای و یک کلاه یا توربان هم رنگ با کت و شلوار استایل خود را تکمیل نمایید.

استایل سرمه ای

استایل سرمه ای

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی