|

چه جوری مانتو سوییت بپوشیم؟

اگر اهل مانتوهای طلایی و لوکس نیستید مانتو سوییت بپوشید؛ گرم و شیک عید دیدنی بروید!

مانتو سوییت

مانتو و بارانی سوییت از آن دسته لباس هایی هستند که به دلیل آب و هوای موجود در فصل های پاییز و بهار برای استفاده در این ایام مناسب هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از دغدغه های همه خانم های شیک پوش با فرا رسیدن فصل بهار این است که برای عید نوروز چه نوع مانتو و شلوار بخریم که در همه نوع آب و هوا بتوان از آن استفاده کرد. این دغدغه تا حدودی درست است زیرا همانطور که می دانید هوای بهار به گونه ای است که گاهی سرد و گاهی نیز گرم تر می باشد، در نتیجه باید مانتویی را برای روزهای اول تهیه کنید که نه خیلی سرد و نه خیلی گرم مانند پالتو های زمستانی باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این پارچه از پوست حیوانات در روند تولید چرم به دست می‌ آید و سطحی بسیار نرم و لطیف و ظاهری شبیه به پارچه مخمل دارد. چرم‌ ها معمولا از قسمت‌ های بالایی پوست حیوانات تشکیل می‌ شوند؛ اما این پارچه از قسمت زیرین تشکیل می‌ شود و علت نرم بودن و راحتی آن همین است. پارچه سوییت در برابر لکه مقاومت کمی دارد و به همین دلیل در دسته‌ پارچه‌ های لوکس قرار می‌ گیرد. در نتیجه اگر می خواهید عید خود را لوکس بگذرانید بهتر است که به جای مانتوهای پر زرق و برق و شلوغ یک مانتو سوییت بپوشید. 

پس می توان گفت پارچه سوییت نوعی پارچه طبیعی است که به دلیل داشتن پوشش گرم و ضخامت، بهتر است برای دوخت لباس های پاییزه و بهاره استفاده شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل با مانتو سوییت آشنا شوید.

مانتو سوییت

مانتو کتی سوییت بپوشید، کلاسیک و شیک به مهمانی بروید

خیلی از خانم ها تصور می کنند برای اینکه ظاهری شیک و لوکس داشته باشند باید از آیتم های طلایی و پر زرق و برق استفاده کنند، در حالی که این تصور بسیار اشتباه است شما برای داشتن ظاهری لوکس می توانید یک آیتم لوکس و گران قیمت را انتخاب کنید و در اوج سادگی آن را با لباس های دیگرتان ست کنید. برای اگر برای عید یک مانتو سوییت را انتخاب کردید که کمربند چرم دارد می توانید آن را با یک شلوار چرم بگ و یک کفش پاشنه بلند ست نمایید تا ظاهری خیر کننده و شیک داشته باشید. در استایل های اینچنینی شما مجاز به استفاده از اکسسوری های براق و طلایی هستید زیرا این اکسسوری ها به ظاهر ساده شما جذابیت می بخشند.

مانتو سوییت

مانتو سوییت

برای بیرون رفتن و قدم زدن زیر باران های بهاری بارانی سوییت بپوشید

شاید برایتان جالب باش که بدانید پارچه‌ سوییتی که از پوست گوسفند به دست می‌ آید، محبوب‌ ترین مدل از پارچه‌ سوییت است. این پارچه بافتی بسیار صاف، نرم و انعطاف‌پذیر دارد. اگرچه پارچه سوییت طبیعی ضد آب نیست؛ اما این نوع پارچه در برابر سرما و رطوبت بسیار عالی عمل خواهد کرد. در نتیجه یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در روزهای بهار بارانی سوییت است. این بارانی ها معمولا دارای قدهای بلندی هستند، در نتیجه پیشنهاد ما شلوارهای اسکینی و جذب با کتونی برای ست کردن با آن ها هستند.

مانتو سوییت

مانتو سوییت

ست شلوار و مانتو سوییت بپوشید؛ طراحی های خاص را برای عید انتخاب کنید

یکی از اصول ست کردن لباس ها با همدیگر در استایل های رسمی و مجلسی ست پوشی است، به این منظو که شما به جای ست کردن لباس ها با یکدیگر یک دست ست کت و شلوار یا مانتو و شلوار را خریداری می کنید و با اکسسوری های خود ست می نمایید. حال اگر می خواهید یک ست سوییت را برای عید نوروز تهیه کنید بهتر است که به یک مزون بروید و یکی از ست های دوتکه یا سه تکه مجلسی این مانتو را با برای خود انتخاب نمایید. یکی از ویژگی های مثبت خرید از مزون ها این است که شما طراحی های خاصی را در این مزون ها می بینید که در بازار موجود نیستند و این ویژگی باعث استایل منحصربفرد در شما خواهد شد.

مانتو سوییت

مانتو سوییت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی