|

انیمه خوب چی ببینیم؟

انیمه شبح درون پوسته صدتای فیلم هالیوودی می ارزه؛ به نظرت زندگی با سایبورگ ها چطوریه؟!

Ghost in the Shell

اگه با داستان های علمی تخیلی حال میکنی باید انیمه شبح درون پوسته رو ببینی که عجیب غریب خوبه هاااا.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها محبوبیت انیمه ها نسبت به گذشته خیلی بیشتر شده است به همین خاطر هم ممکن است با خودتان فکر کنید که علتش آثار خوب و بی نظیری است که در سال های اخیر سینمای ژاپن به بیرون داده است اما باید بدانید که قدمت انیمه های بی نظیری که می توانند شما را شگفت زده کنند به سال های دوری بر می گردد مانند انیمه مدفن کرم های شب تاب که بی شک نامش را تا کنون بارها شنیده اید؛ داستان حیرت انگیزی که با پایان شکه کننده اش مو بر تنتان سیخ می کند. انیمه شبح درون پوست نیز یک انیمه بی نظیر دیگر است که در سال 1995 ساخته شده است و می تواند شما را حسابی حیرت زده کند.

خلاصه خیلی کوتاه از انیمه شبح درون پوسته

شبح درون پوسته یک انیمه علمی تخیلی و سایبرپانک است که دنیایی پاد آرمان شهر در آینده را به تصویر می کشد که سایبورگ ها در دنیای انسان ها زندگی می کنند. در این انیمه مامور فدرال سایبورگ وودز به دنبال هکری است که ذهن هیبرید های سایبورگ - انسان ها را هک می کند. اگرچه که این مامور فدرال موفق به دستگیری هکر می شود اما کنجکاوی های او باعث می شود مسیر پرونده به طرز غیر قابل پیش بینی ای تغییر کند.

چرا باید انیمه شبح درون پسته را ببینیم؟

انیمه شبح درون پوسته در آینده اتفاق می افتد، آینده ای که با وجود پیشرفت روز افزون تکنولوژی همه ما کم یا زیاد به آن فکر کرده ایم پس گرچه هیچ کس آن را تجربه نکرده است اما می تواند به نوعی حس درونی ما را بیدار کند اما سوای از همه این ها شبح درون پوسته پیچیده تر از آن است که به نظر می رسد و یک لحظه غفلت کافی است تا در میان کشمکش های دنیای آینده این انیمه گم شوید البته به خاطر جزئیات بی نظیر و عمقی که داستان از آن برخوردار است شما صد در صد توجهتان را معطوف  روند داستان خواهید کرد و همین امر هم مانع از گیج شدن شما می شود. شبح درون پوسته انیمه ایست که ماهیت بشر در دنیای پیشرفته را به تصویر می کشد و آن قدر قوی هست که شما را به فکر وا دارد.

انیمه شبح درون پوست

بازخورد های انیمه شبح درون پوسته

به گزارش شایانیوز، انیمه شبح درون پوسته از آن است آثاری است که حسابی مورد توجه منتقدین و صد البته مخاطبین واقع شد و یکی از عمده ترین دلایل شهرت آن نیز ترکیب انیمیشن هایی است که به صورت سنتی با دست طراحی می شوند و آن هایی که با CG طراحی می شوند. از زمانی که انیمه شهر اشباح منتشر شده است تا به همین الان موفق شده تا عنوان یکی از بهترین انیمه های تاریخ را به دست بیاورد و حفظ کند. از طرف دیگر امتیازات بسیار خوبی که این انیمه در سایت های معتبر به دست آورده همگی گویای میزان قوی بودن آن هستند.

انیمه شبح درون پوست

امتیازات انیمه شبح درون پوسته

امتیاز IMDb : 7.9 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 95 / 100

امتیاز MyAnimeList: 8.27  / 100

آیا شما این انیمه بی نظیر را دیده اید؟ نظرات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی