|

معرفی چندتا از ست های حلقه ازدواج

معرفی جدیدترین مدل های حلقه ازدواج؛ مهم ترین اکسسوری عمرتو الکی الکی انتخاب نکن!

حلقه ازدواج

حلقه ها مخصوصا حلقه های ازدواج می توانند با توجه به شکل ساخت معانی مختلفی داشته باشد و همچنین بسته به نوع مراسم زبان طراحی متفاوتی دارند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکسسوری ها گاها نقش بسیار مهم در زندگی ما ایفا می کنند؛ برای مثال یکی از اتفاق های مهم و سرنوشت ساز رزندگی ما به وسیله یک اکسسوری به نام حلقه ازدواج ثبت و نمایش داده می شود. حلقه ها مخصوصا حلقه های ازدواج می توانند با توجه به شکل ساخت معانی مختلفی داشته باشد و همچنین بسته به نوع مراسم زبان طراحی متفاوتی دارند. حلقه ازدواج نمادی از عشق، علاقه و تعهد زوجین به یکدیگر است که زوجین در روز ازدواج به دست یکدیگر می اندازند. نه تنها در ایران بلکه در جوامع مختلف هم حلقه نماد عشق و تعهد است و زن و مرد پس از ازدواج حلقه به دست می کنند. مرسوم است زوجین حلقه ازدواج را در انگشت چهارم دست چپ بیاندازند. حال اگر برایتان سوال شده است که چرا حلقه را در انگشت دست چهارم چپ می اندازند باید بگوییم که یونانیان قدیم این انگشت را انتخاب کردند زیرا عقیده داشتند از این انگشت رگ مخصوصی می گذرد و مستقیما به قلب وارد می شود. آن ها این رگ را رگ عشق نامگذاری کردند. 

قبل از انتخاب حلقه بهتر است انواع ان را بشناسید زیرا حلقه های ازدواج دنیای متنوعی دارند، از حلقه برلیان گرفته تا حلقه رینگی ساده که انتخاب آن ها بستگی به سلیقه و نوع استایل شما خواهد داشت. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع حلقه ازدواج آشنا شوید.

حلقه ازدواج

حلقه ازدواج

حلقه برلیان؛ حلقه مناسب ترندی پوشان

جالب است که بدانید استفاده از حلقه ازدواج در تمام ادیان، فرهنگ ها و سنن مختلف وجود داشته و طبق برخی از شواهد، استفاده از حلقه ازدواج به ما قبل تاریخ بر می گردد. اولین حلقه های ازدواج در واقع تکه هایی از گل و گیاهان مختلف بودند که بعد از مراسم ازدواج تکه ای از آن را به انگشت عروس می بستند. بعدها استفاده از حلقه هایی از جنس چرم، استخوان، عاج و فلزات گرانبها رواج یافت. البته امروزه حلقه های ازدواج از فلز گرانبهایی به نام طلا تولید می شوند، که اگر به دنبال جدیدترین مدل آن هستید حلقه برلیان قطعا گزینه مناسبی برای شما است. 

حلقه ازدواج

حلقه ازدواج

حلقه های تراش دار یا نگین دار؛ همه پسند و شیک

گاهی بسته به سلیقه عروس و داماد، حلقه های ست دارای یک یا چند نگین کوچک یا بزرگ و یا برش هستند. این نگین ها غالبا الماس با تراش گرد یا همان برلیان هستند که برای عروس و داماد هایی که بودجه بیشتری دارند و یا از درخشش سنگ های قیمتی روی حلقه ست ازدواج خود لذت می برند پیشنهادی مناسب است. البته علاوه بر الماس از دیگر سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی نیز می توان بر حلقه های ازدواج استفاده کرد. اگر به دنبال یک حلقه امروزی و در عین حال ساده هستید پیشنهاد ما برای شما حلقه های ست تراش خورده هستند، این حلقه ها که جدیدا مد شده اند ظاهری زیبا و بسیار شیک دارند. 

حلقه ازدواج

حلقه ازدواج

حلقه رینگی؛ انتخاب ساده پسندان 

حلقه ساده را می توان از جمله اولین نوع حلقه هایی دانست که انسان از آن استفاده کرده است. این حلقه به شکل یک رینگ ساده است که هیچ طرح یا تراش خاصی در آن اجرا نشده است. این حلقه برای اکثر افراد جذاب به نظر می‌ رسد، همچنین در حلقه ساده هیچ گونه سنگ یا نگینی وجود نخواهد داشت. این حلقه ها معمولا دارای اسم نویسی در داخل هستند و گزینه مناسبی برای افراد ساده پسند می باشند. یکی دیگر از ویژگی های این حلقه ها این است که نیازی نیست نگران دمده شدن حلقه خود باشید زیرا این مدل ها هرگز از مد نمی افتند.

حلقه ازدواج

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی