|

بررسی استایل الناز ملک

هووی طلوعی یه کت و شلوار پوشیده عین شوهرش! استایل الناز ملک در اکران بازگشت زخم کاری

استایل الناز ملک

نگاهی به استایل الناز ملک همسر شفاعت در سریال زخم کاری در اکران و استایل بازیگران جوان دیگر سینما، جدیدترین حواشی و اخبار سینما در شایانیوز…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از سریال های محبوب این روزها سریال بازگشت زخم کاری است که در واقع می توان او را فصل دو سریال زخم کاری دانست. این سریال به واسطه هنرنمایی بازیگران معروفی مانند جواد عزتی، رعنا آزادی‌ ور، هانیه توسلی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌ فر، مهدی زمین‌ پرداز، مرتضی امینی‌ تبار، امیرحسین هاشمی، مائده طهماسبی و ... به یکی از سریال های پر طرفدار و متفاوت در سال های اخیر تبدیل شده است. البته الناز ملک با حضور خود در فصل دوم این سریال باعث جذابیت بیشتر آن شده است؛ به طوری که می توان گفت او به یکی از کارکترهای مهم و تاثیرگذار در سریال را جان می دهد. در ادامه این مقاله می خواهیم به بررسی استایل الناز ملک و سبک انتخابی او در دنیای خارج از سینما بپردازیم و تنها سر نخ ما در این مورد هم استایل او در مراسم اکران زخم کاری در پردیس چارسو است.

او فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس‌ های آموزش بازیگری استاد امیر دژکام آغاز کرده و با هنرنمایی در دو فیلم کوتاه به نام‌ های کافه فراموشی و چاه سرخ توانست وارد عرصه بازیگری و تئاتر شود که نتیجه آن نقش آفرینی در دو تئاتر به نام‌ های مکبث و ایوب‌ خان بود. خانم ملک بعد از ایفای نقش کاراکتر آیسان در سریال سقوط در حال حاضر در زخم کاری در نقش کارکتر سیما مشغول است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های الناز ملک آشنا شوید.

استایل الناز ملک

استایل الناز ملک

الناز ملک در کنار جواد عزتی در پردیس چارسو

شاید برایتان جالب باشد که بدانید الناز ملک متولد 19 آذر سال 1374 است، پس می توان گفت جزو بازیگران بسیار جوان سینمای ایران محسوب می شود. ولی نکته عجیب در این قسمت اسن است که استایل و نوع لباس پوشیدن او به گونه ای است که شما گمان می کنید با یک خانم از دوره های گذشته روبه رو هستید. البته این نکته نشان دهنده این است که او جدا از کژوال تا حدودی وینتیج پوش است. استایل الناز ملک در مراسم اکران چارسو استایلی شبیه به استایل چارلی چاپلین است که همین موضوع باعث می شود سبک استایل شخصی او برگرفته از چند استایل ترکیبی باشد که یکی از آن ها را می توان سبک وینتیج نام برد. در قسمت پایین تصاویری از این مراسم برای درک بهتر این سبک ارائه شده است.

استایل الناز ملک

استایل الناز ملک

النار ملک و استایل زمستونی؛ نه چارلی چاپلین نه استایل کلاسیک

حال که در شروع پاییز هستیم و برای زمستان و سفید پوش شدن شهر آماده می شوی بد نیست که نگاهی به استایل های زمستانی و پاییزه الناز ملک داشته باشیم. با اینکه این بازیگر جوان دارای فتوشات های زیادی از خود نیست ولی با نگاهی سطحی به چند استایل او می توان گفت او در زمستان گاهی وینیج و گاهی کژوال می پوشد. ولی یکی از نکته های مهم در استایل او را چه کژوال باشد چه وینیج می توان استفاده از بوت و نیم بوت های چرم دانست. او بیش از هر آیتم دیگری در زمستان به انتخاب کفش اهمیت می دهد و همین موضوع تا حدودی باعث لوکس دیده شدن استایل او شده است.

استایل الناز ملک

جایگاه اکسسوری در استایل الناز ملک

اکسسوری یکی از آیتم های مهم مخصوصا برای خانم ها در استایل است که می توان گفت تاثیر زیادی بر روی جذابیت و چگونه دیده شدن شما خواهد داشت. البته شاید برایتان جالب باشد که بدنید الناز ملک بر خلاف خانم های دیگر به استایل های کم اکسسوری و خلوت علاقه بیشتری نسان می دهد تا استایل های پر زرق و برق و دارای اکسسوری های لوکس. از اکسسوری های مورد استفاده او می توان نهایتا به دستبند، ساعت و عینک اشاره کرد.

استایل الناز ملک

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل الناز ملک قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی