|

لوازم آرایشی که باید داشته باشیم / اینا تو کیفت باشن میتونی بگی یه خانوم تمام عیاری

در این مقاله میخواهیم در خصوص لوازم آرایشی که باید داشته باشیم صحبت کنیم که واجبه توی کیفتون باشن تا میکاپتون خاص بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میکاپ این روزا تبدیل شده به یه روتین برای خیلی از خانوم ها و اینستاگرام هم پر شده از بیوتی بلاگرهایی که لوازم آرایشی مختلف رو تست میکنن و راجبه کیفیت اون ها نظر میدن و البته سبک های مختلف آرایش کردن رو هم یاد میدن ولی خب یه چیزی این وسط فرق کرده اینه که دیگه افراد مثل قدیما آرایش های غلیظ ندارن یا دست کم شاید بَتونه کاریشون زیاد باشه ولی تلاش میکنن که اون رو نچرال به نظر بیارن و موفق هم میشن مثلا برجسته کردن لب با آرایش رو جوری طبیعی انجام میدن که کسی اصلا شک هم نکنه که لبشون واقعی نیست و با آرایش به اون شکل و شمایل در اومده

ولی در این بین یه موضوعی که خیلی مهمه اینه که شما باید لوازم آرایشی با کیفیت و البته مناسب خودتون رو انتخاب کنید مثلا در صورتی که پوستتون جوش داره و چربه باید سراغ کرم پودرهای مناسب پوست چرب و جوش دار برید تا با استفاده از اون ها جوش هاتون رو کاور کنید و میزان چربی پوستتون رو هم کنترل کنید و در صورتی که خلاف این باشه و کرم پودر اشتباه برای خودتون انتخاب کنید باید منتظر این باشید که آرایشتون بعد از یه تایمی بهم ریخته و بد دیده بشه پس لوازم آرایشی وسلیه ی کار شماست که باید بهتریناشو انتخاب کنید. حالا تو این مقاله میخواهیم راجبه لوازم آرایشی که باید داشته باشیم باهاتون صحبت کنیم تا در وهله ی اول بدونید اصلا چیا باید داشته باشید، پس در صورتی که میخواهید حرفه ای آرایش کنید در ادامه با ما همراه باشید.

لوازم آرایشی که باید داشته باشیم

یه کرم پودر سبک روزانه

اگر از اون دسته از افرادی هستید که میکاپ یه کار روتین و روزانه هست براتون باید یه کرم پودر سبک برای این منظور توی کیفتون داشته باشید چرا که برای یکدست کردن رنگ پوستتون بهش احتیاج خواهید داشت که کاور و پوشش خوبی داشته باشه. سی سی کرم ها، بی بی کرم هاو ضد آفتاب های رنگی هم میتونن جزء این دسته بشمار بیان.

دقت کنید که به هیچ وجه توی آرایش های روزانه ی خودتون به قیمت پوشانندگی بالا به سراغ کرم پودر های سنگین نرید چرا که هم ممکنه برای پوست ضرر داشه باشن و منافذ اون رو ببندن و هم پخش کردن اون ها زمان زیادی رو ازتون بگیره.

لوازم آرایشی که باید داشته باشیم

ضد آفتاب

چه آرایش کنین و چه نکنین استفاده کردن از ضد آفتاب رو باید برای خودتون واجب کنید پس بهتره که قبل از این کرم پودر سبکی که گفتیم رو بزنید زیرش از یه ضد آفتاب بی رنگ استفاده کنید. البته که میتونید برای این که کارتون رو راحت تر کنید یه ضد آفتاب رنگی تهیه کنید و اون رو جایگزین کرم پودرتون کنید.

لوازم آرایشی که باید داشته باشیم

کانسیلر سبک

در صورتی که دور چشم هاتون تیرگی دارید و یا جای جوش و لک روی پوستتون نمایان هست توصیه ی ما به شما استفاده از یه کانسلیر خوب برای پوشاندن این موارد هست که در صورت استفاده ی روزانه ازش توصیه میکنیم که از کانسیلرهای گیاهی و سبک استفاده کنید.

لوازم آرایشی که باید داشته باشیم

ریمل

یکی از مهم ترین اجزای صورت شما چشم هاتون هستن که تو فرهنگ ما ایرانی ها بسیار مورد توجه اند بنابراین میتونن منعکس کننده ی زیبایی شما باشن و به همین دلیل باید روی آرایش اون ها حسابی دقت و توجه داشته باشید و صد البته که بهتره طبیعی ترین آرایش رو هم براشون در نظر بگیرید که برای این منظور میتونید از یه ریمل حجم دهنده ی جنس خوب استفاده کنید تا مژه هاتون شکل و شمایل خاص و زیبا به خودشون بگیرن و پر و مشکی دیده بشن. پس ریمل خوب تو کیفتون از نون شب واجب تره.

لوازم آرایشی که باید داشته باشیم

رژگونه های طبیعی

یکی از مهم ترین لوازم آرایشی که داشتنش واجبه رژگونه هست پس در خرید اون اصلا شک به دلتون راه ندید ولی موضوعی که باید در خصوص اون ها بهش توجه داشته باشید اینه که به سراغ رژگونه هایی برید که رنگ های طبیعی مثل هلویی و صورتی ملایم داشته باشن تا چهره ی شما رو به شاداب تر نشون بده. در این بین دونستن این هم ضرر نداره که رژگونه های پودری برای پوست چرب بهترن در حالی که مایع ها ترند شدن.

لوازم آرایشی که باید داشته باشیم

رژ و بالم لب

لب ها توی آرایش بسیار مهم هستن بنابراین در انتخاب اون ها دقت داشته باشید و به جای رفتن به سراغ رژلب های جیغ و پر رنگ رژ هایی که دارای تناژهای طبیعی هستن رو برای آرایش های روزانه تون استفاده کنید و از بالم لب هم برای مرطوب نگه داشتن لب هاتون غافل نشید.

لوازم آرایشی که باید داشته باشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی