|

رو مد ترین جای ادویه و سرویس حبوبات / یه جور شیک و پیک شدن رقص نور میذارن واست

اگر برای حبوبات و ادویه ها جای جدیدی میخواین اما فکر میکنین مدل ساده ها ته مدرن بودنه، خب سخت در اشتباهید چا که مدلای جدید خیلی خفنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آشپزخونه رو میشه قلب هر خونه ای دونست چرا که خیلی از کارها و خدمات در این فضا انجام میشه و در واقع اگه هر وسیله ای تو این فضا به شکل بخوره، کل زندگی به مشکل میخوره! یکسری از لوازم جنبه تزیینی دارن و یکسری دیگر هم ضروری هست و کاربردی. یکی از کاربردی ترین وسایل که از نظر زیبایی و تزیینی هم اهمیت زیادی داره جای حبوبات و ادویه جات می باشد. چرا که خب همونطور که اسمشون هم پیداست جای حبوبات و ادویه ها هستند و این خوراکی ها هم که برای هر خونه ای لازم و ضروریه. 

اما از نظر زیبایی باید بگیم که این عناصر قبلنا خیلی قیافه نداشتن و بیشتر هم تو کابینت مخفی میشدن، ولی حالا می بینیم که حتی جای حبوبات و ادویه جات هم خوشگلاسیون خاص خودشون رو دارن و شدن عضوی از دیزاین آشپزخونه. میپرسین مگه چه شکلی شدن؟ کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل اونها آشنا شده و بعد تر هم با انواع جای حبوبات شناخت پیدا کنید.

سرویس حبوبات یا همون بانکه دقیقا چیه؟

همونطور که بالاتر هم اشاره کردین قدیم ندیما این خوراکی ها داخل گنجه و یا ظروف معمولی داخل کابینت نگهداری میشدن در حالی که امروزه خب با خوشگل شدن خوراکی ها و زیباتر شدن ظروف و بانکه ها، دیگه سبک و سلیقه دیزاین خونه ها هم تغییر کرده و نه تنها اونها رو جایی مخفی نمیکنن، بلکه اتفاقا به عنوان یک عنصر زیبا بر روی اپن در آشپزخونه گذاشته و دیزاینشون میکنن.

مثلا حبوبات و یا قند و شکر و شکلات و خوراکی های رنگی و مدرن رو درون این ظروف ریخته و ظاهر آشپزخونه رو تغییر بدید. بانکه ها به مانند لوازم برقی قیمت بالایی ندارن و شما به راحتی میتونید با استفاده از اونها محیط آشپزخونه رو ترند تر کنید.

c44f198d22aa50eb837122607533a581

بانکه یا ست حبوبات شیشه ای؛ انتخابی شفاف برای خوشمزه جات

میشه گفت این مدل بهداشتی ترین مدل در میون جنس بانکه هاست. چرا که شیشه خیلی راحت شسته میشه و میتونه با فضای اطرافش هم به زیبایی ست بشه. این نوع از جای حبوبات در طرح ها  مدل های مختلف قابل عرضه هستند و از اونجایی که میتونن با اغلب جنس ها ترکیب بشن، با چوب ظاهری فوق العاده به خود میگیرند.

9ab75b5ce2d4883d02035f496dcfde0d

db80cb7f195246b4da6b38bab65cb60c

سرویس حبوبات و ادویه جات استیل

یکی از مدرن ترین جنس ها برای این وسیله استیل می باشد که علاوه بر زیبایی، وزن خوبی هم دارند و اذیت کننده نیستن. تو چند سال گذشته به دلیل رواج لوازم برقی سیلور رنگ و استیل، خب بانکه های استیل هم مد شد تا به خوبی با وسایل ست بشن، به همین دلیل پر طرفدار گشت و حالا نیز از دست بانکه هایی هستند که قابلیت شستشوی راحتی دارن و از مقاومت خوبی هم برخورداند.

GDFZcQRkZxCu0WpSbATeBKSWMvC9zvIM5XxWzQYZI16gVqWkwS.jpg_512X512X70

چوب؛ جا ادویه و حبوبات چوبی واقعا بی نظیره

یکی از زیباترین جنس ها در میون اجناس چوب هستش که برای بانک ها هم استفاده میشه و خوشگلیه خاص خودشون ور دارند. چوب همیشه یه گزینه درجه یک برای دیزاین فضای خونه بوده و هست. اما این رو هم بگیم که شستشوی بانکه به جنس چوب سخته و با زیبایی چشم نوازش رقابت میکنه. در کنار زیبایی که از چوب تعریف کردیم، در واقع باید گفت چوب یکی از با کیفیت ترین جنس هاست که میتونه برای بانکه ها نیز خوب باشه.

0176b0ad3bc66994bd56bdd33769650d

سرویس جا حبوباتی دیواری

سرویس جا حبوباتی دیواری از دیگر طراحی های این نوع لوازم آشپزخونه به حساب میاد که محل نگهداری مواد خشک می باشد. در واقع این ست ها بر روی دیوار نصب شده و یا اینکه میتونید به صورت توکار داخل کابینت قرارشون بدید. در قسمت زیرین این سبک بانکه ها شیر وجود داره که میتونه حبوبات رو به سمت پایین هدایت کنه. معمولا این دست از بانکه ها میتونن یک کیلو مواد غذای رو تا 45 روز سالم نگهداری کنند.

سرویس+حبوبات+دیواری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی