|

پس و پیشِ شیرین نون خ / ندا قاسمی بیرون سریال از گوزل های جذاب تلویزیون

شیرین سریال نون خ این روزها مورد توجه بسیاری از مخاطین قرار گرفته که خب در اینجا قراره با یه قبل و بعد زیبا ازش مواجه بشیم.

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- این روزها می بینیم که سریال "نون خ" تو تلویزیون پخش میشه. البته که فصل پنجم این سریال هستیم و انگاری این سریال اونقدری برای مخاطبش جذاب و محبوب بوده که تا فصل پنجم رسیده و همچنان مورد توجه افراد قرار میگیره. سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی در رابطه با زندگی روستا نشینان قوم کرد می باشد که با گویش بی نظیر کردی هم صحبت میکنند. در این سریال بازیگران تازه وارد بسیاری وجود داشت به مانند ندا قاسمی و یا هدیه بازوند و همچنین "روناک" صهبا شرافتی که چندان مشهور نبودند اما حالا با وجود نون خ جان، کاملا شناخته شده و معروف هستند. حالا بگذریم از اینکه در فصل های پیشین چه گذشت، اما شیرین خانوم قصه که میشه دختر آقای نورالدین خانزاده، آخر با سلمان ازدواج کرد!

شیرین یا همون ندا قاسمی از هنرمندان دهه شصتیه که این روزها در سن 37 سالگی به سر میبره. ندا خانوم که حالا شده چهره بولد سریال نون خ و حسابی مخاطبش رو حرص داده سر زنِ سلمان شدن، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. بسیاری از افراد اغلب بعد از دیدن استایل اصلی هنرمندان متعجب میشن که خب ندا قاسمی هم یکی از این دست افراده و با تصاویر جالبش کاربران رو به وجد آورد. در ادامه ببینیم تغییرات ندا قاسمی رو از سال 1398 که اولین فصل نون خ بود، تا به الان. 

ندا قاسمی

ندا قاسمی

ندا قاسمی

ندا قاسمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    کوردی گویش نیست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی