|

بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون / گوشی خوش دست و باتری خفن میخوای اینا حرف ندارن

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا خرید بهتر و راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوشی این روزا تبدیل شده به یکی از وسیله های حسابی واجب توی زندگی ما که جایگاه بسیار مهمی داره و خیلی ها شب و روزشون رو با این وسیله میگذرونن و بدون وجود اون احساس خلاء میکنن که خب در این حد هم وابستگی به این وسیله خوب نیست ولی چه میشه کرد که این موضوع واقعیه و این وابستگی وجود داره ولی خب باید به این موضوع هم پرداخته بشه که در صورتی که استفاده ی شما از گوشی زیاده باید یه گوشی با کیفیت داشته باشهید حالی فرقی نمیکنه بهترین گوشی تا 6 میلیون باشه یا 60 میلیون چرا که بالاخره باید با تا توجه به اون بودجه ای که دارید بهترین بازار رو برای خودتون شکار کنید و داشته باشید.

هر چند که الان شاید با خودتون بگید که با قیمت پایین نمیشه گوشی با کیفیت خرید و حتما باید گوشی شما یه قیمت نجومی داشته باشه تا انتظار کیفیت از اون داشته باشید در حالی که اصلا اینطور نیست و این روزا کمپانی هایی مثل سامسونگ و شیائومی در برخی از اوقات میان و قطعاتی رو که در گجشی های پرچمدار خودشون استفاده میکنن رو در برخی از گوشی های میان رده شون هم استفاده میکنن مثلا شاید بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون یه ویژگی مشترک با بهترین گوشی های پرچمدار این کمپانی داشته باشه که خب در صورتی که شما اون رو شناسایی کنید و به سراغ خرید گوشی که اینطوریه برید مسلما برد کردید. حالا برای راحت تر کردن خرید شما میخواهیم در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون رو به شما معرفی کنیم که میان رده های خوبی هستن و میتونن در برخی از مواقع به پای پرچمدارها هم برسن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

گلکسی A52s 5G از بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

برسیم به اولین محصول از لیست بهترین های سامسونگ تا 12 میلیون یعنی گلکسی A52s که بدنه ی پلاستیکی داره و طراحیش ماته و خب انتظاری از سامسونگ نبوده که در این بازه ی قیمت از شیشه استفاده کنه هر چند که شیائومی این کار رو میکنه! کمپانی کره ای برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپر امولده و رزولوشن فول اچ دی داره و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه ی اون 120 هرتزه و با خیلی از گوشی های پرچمدار برابری میکنه و در کل میشه گفت که این صفحه نمایش کیفیت بسیار بالایی داره و ایرادی به اون وارد نیست و شما میتونید محتواهای مختلف رو با کیفیت رنگی جذاب و زنده در اون تماشا کنید. 

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی اسنپدراگون G778 استفاده شده که برای کارهای روزمره قدرت و عملکرد خوبی داره. دوربین اصلی این محصول هم سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 32 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و از فست شارژ پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

گلکسی A32 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

این محصول با توجه به انتظاری که از میان رده های سامسونگ وجود داره به شکل کامل از پلاستیک ساخته شده و به این علت وزن کمی داره و تنها 184 گرمه و با این عدد خوش دست هست. کمپانی کره ای برای این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.4 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپرامولده و رزولوشن فول اچ دی داره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتزه و شما میتونید محتواها رو به صورت پویا و با رنگ های شارپ مشاهده کنید. سامسونگ در این محصول خودش از یه تراشه ی ۱۲ نانومتری از مدیاتک به نام هلیو G80 به عنوان پردازنده استفاده کرده که برای انجام کارهای روزمره سرعت و عملکرد خوبی داره.

باتری این محصول 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و میتونه تا یه روز و حتی بیشتر با استفاده معمولی شارژ داشته باشه، همچنین این گوشی از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه. دوربین اصلی سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 20 مگاپیکسلی داره و روی هم رفته کیفیتشون خوبه.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

گلکسی M32 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

برسیم به یه محصول دیگه که در بین گوشی های سامسونگ تا 12 میلون تونسته کیفیت خوبی از خودش نشون بده. قاب پشتی این گوشی دارای خطوط عمودی هست که در دست گرفتن اون رو راحت تر و احتمال لیز خوردنش رو صفر میکنه. این میان رده ی کهکشانی از یه نمایشگر به اندازه ی 6.4 اینچ برخورداره که از نوع سوپر امولده و روزلوشن فول اچ دی داره و شما میتونید محتواهای مختلفی رو با کیفیت قابل قبول در اون مشاهده کنید. توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این نشون از نبودن لگ و تاخیر موقع اسکرول کردن در صفحه داره.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول سامسونگ از یه تراشه ی 12 نانومتری هلیو G80 که برای کارهای رزومره عالیه ولی برای به اجر درآووردن برنامه ها و بازی های سنگین نمیشه اونقدرا روش حساب باز کرد. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی هست که روی هم رفته میتونن عکس ها و فیلم های جذابی رو برای شما ثبت و ضبط کنن. باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره که در نسخه ی هندی این مقدار به 6000 میرسه همچنین این باتری از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه. با نکات ذکر شده خیلی ها معتقد هستن که این محصول شباهت زیادی به A32 داره بنابراین در صورتی که نمیتونید سری A ها رو تهیه کنید میتونید با قیمت کمتر به سراغ این محصول برید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی