|

بهترین گوشی سامسونگ تا 7 میلیون / سازنده برا اینا قطعات گوشی های گرونتر رو کار گذاشته

در این مقاله قصد داریم چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا با شناختن ویژگی های اون ها خرید بهتری داشته باشید

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- چه انتظاراتی از یه گوشی خوب دارید مثلا میخواهید باتری خوب داشته باشه، دوربینش فوق العاده باشه، پردازنده اش قوی باشه و یا دوست دارید یه گوشی اقتصادی باشه که فقط قیمتش پایینه که خب در این صورت باید بگیم که اگر همه ی تمرکز خودتون رو روی قیمت بذارید مسلما براتون سخت خواهد بود که گوشی خوب پیدا کنید البته که منظور ما این نیست که تنها با صرف یه هزینه ی بالا میتونید گوشی خوب دستتون بگیرید خیر منظور ما این نیست در اصل میخواهیم این رو بگیم که شما باید در این زمینه زیاده خواه باشید و و علاوه بر قیمت مناسب انتظارات دیگه ای که ذکر شده رو هم داشته باشید و با جست و جو توی بازار بتونید کمی تا حدودی همه ی اون ها رو تو یه محصولی که که از نظر مالی با بودجه ی شما هماهنگی داره پیدا کنید حالا میخواد بهترین گوشی تا 10 میلیون باشه یا 70 میلیون و... .

پس شکارچی بودن در بازار امروز بسیار مهمه و شما باید با اطلاعات کافی پا بذارید توی بازار برای خرید تا یه وقت فروشنده نتونه با چهار تا حرف رای شما رو بزنه و گوشی که مدنظر خودش هست رو بهتون بفروشه بلکه این شما باید باشید که با سوال هایی که میپرسید فروشنده رو به چالش بکشید. پس کارآگاه درون خودتون رو هوشیار برای خرید بفرستید حالا چه میخواد حضوری باشه و چه آنلاین اصلا فرقی نمیکنه. حالا ما هم در این راستا برای این که به شما کمک کرده باشیم تا انتخاب خوبی داشته باشید میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی سامسونگ تا 7 میلیون

گلکسی A04 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون

برسیم به اولین محصول در بین کهکشانی ها که تونسته اسم خودش رو در بین بهترین ها تا 7 میلیون حسابی به چشم بیاره یعنی گلکسی A04 که توی ماه های اخیر به خوبی تونسته قیمت خودش رو تا حدودی ثابت نگه داره. بدنه ی این محصول از پلاستیک ساخته شده که خب با این قیمت این موضوع کاملا طبیعی هست. وزن این گوشی 192 گرمه و از این رو یه محصول خوش دست بشمار میاد و این رو موقعی متوجه میشید که باهاش کار کنید.

بهترین گوشی سامسونگ تا 7 میلیون

کمپانی کره ای برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 5 اینچ استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در هر ثانیه ی اون 60 هرتزه. 

شما میتونید با این گوشی به راحتی کارهای روزمره ی خودتون رو انجام بدید و یه سری از بازی های سبک رو هم به اجرا دربیارید. دوربین اصلی این محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش هم سنسور 5 مگاپیکسلی داره و ظرفیت باتری هم 5000 میلی آمپر ساعتی هست که میتونه از خودش طول عمر خوبی نشون بده.

گلکسی A14 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون

برسیم به گلکسی A14 که بدون شک میتونه یکی از بهترین های سامسونگ تا 7 میلیون باشه چرا که با این قسمت تونسته خودش رو به عنوان یه گوشی مقرون به صرفه و آپدیت بقبولونه و یه سری شباهت ها به گوشی های پرچمدار داشته باشه. وزن این گوشی 201 گرم هست که میشه با این عدد گفت تا حدودی سبکه. کمپانی کره ای برای این گوشی از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6 اینچ استفاده کرده که کیفیت قابل قبولی داره و وضوح تصویرش مناسبه. در قسمت پردازنده هم از تراشه ی MediaTek Helio G80 یا Exynos 850 استفاده شده که این موضوع باعث یه مقدار اختلاف قیمت در نسخه های اون میشه.

دوربین اصلی این محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن عکس ها و فیلم های خوبی رو برای شما ثبت و ضبط کنن. باتری این محصول هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و طول عمر بالایی داره.

بهترین گوشی سامسونگ تا 7 میلیون

گلکسی A24 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون

برسیم به آخرین محصولی که قصد داریم در بین بهترین های سامسونگ تا 7 میلیون بهتون معرفیش کنیم یعنی گلکسی A24 که با برخورداری از تنها 195 گرم وزن یه گوشی خوش دست و سبک بشمار میاد. نمایشگر این محصول 6 اینچ اندازه داره و از نوع سوپر امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتزه که با این عدد یعنی شما محتواهای مختلف رو در این گوشی بدون تاخیر مشاهده خواهید کرد. 

در زمینه ی پردازنده سامسونگ برای این کهکشانی از یه تراشه ی MediaTek Helio G99 استفاده کرده که اون رو کاملا برای کارهای روزمره مناسب میکنه. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی سامسونگ تا 7 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی