|

طرز تهیه موچی غول / بین اینهمه خوشمزه جات یه موچی مون نشه؟ گرونه خودت بپز راحت

موچی یکی از خوشمزه های جدیده که خیلیا خوردنش و خیلیا هم نخوردن چرا که سخته پیدا کردنش، ولی نگران نباشید چون قراره اینجا راحت یاد بگیریمش.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دنیای خوشمزه جات خیلی وسیعه و کلا آدما هم که هر کجای کره زمین باشن عاشق غذا خوردنن. اگه ایرانی باشی که دیگه اصلا رو غذا خورد یه غیرت خاصی داری و خیلی بهش اهمیت میدی. آخه میدونید که ما ایرانی ها غذا خردن رو حتی یکی از تفریحات جذابمون هم میدونیم و تا به این اندازه ازش استقبال داریم. شیرین جات ها دسته های مختلفی دارن، اما مدتی میشه که خوشمزه ای به نام موچی ترند شده که یکم متفاوت از هر شیرینیه دیگست. موچی جان تو هر مغازه ای پیدا نمیشه و درست کردنش هم به شکل خوب و خفن کار هر کسی نیست. اما نگران نباشید و امیدتون رو هم از دست ندید چرا که قراره در این مطلب یه طرز تهیه خوشمزه و راحت ببینید در حالی که موچی فسقلی هم درست نمیشه و اونقدری غول هست که همه خونواه ازش بخورن و لذت ببرن.

 

چیزایی که واسه درست کردنش لازم داری:

آرد گلوتینوس مونتی 100 گرم

شکر آسیاب شده 40 گرم

نشاسته ذرت 20 گرم

شیر کم چرب 185 گرم

کره 10 گرم

برای فیلینگ هم خامه زده شده نیاز دارید، همراه با انواع مغز ها و میوه ها. نوتلا هم میخواین تا موچی تون خیلی خوشمزه تر بشه. واسه ساخت ترافل هم میتونی مخلوط کیک پودر شده رو با شیر و کره و نوتلا مخلوط کنی.

برای طرز تهیه هم باید بگیم که همه مواد رو با هم ترکیب کنید و از صافی رد کنید تا گلوله های آرد داخلش نمونه و رو شعله گاز بزارید و مدام هم بزنید تا وقتی که بپزه و طعم خامی نداشته باشه. بعد با کره به خوبی ورزش بدید تا وقتی که خمیرتون کش بیاد. وقتیم که خنک شد خمیرتون رو با نشاسته ذرت باز کرده و با هر فیلینگی که دلتون مکیخواد داخلش رو پر کنید و ببندیدش. یادتون نره که حتما از ماهیتابه نچسب استفاده کنید. ناگفته هم نمونه که همین مواد رو میتونید توی ماکروفر هم بزارید، البته به مدت 1 تا 5 دقیقه. از لیسک کمک بگیرید تا مواد به سینی نچسبه.

طرز تهیه موچی

طرز تهیه موچی

طرز تهیه موچی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی