|

بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون / اینا سوگلی های سامسونگن قیمتشون بیشتر میارزه

در این مقاله قصد داریم که چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون رو بهتون معرفی کنیم که میتونید در این بازه ی قیمت بهشون اعتماد کنید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- این روزا دیگه از پیر و جوون، بزرگ و کوچک همه و همه برای خودشون یه گوشی دارن و شاید حتی در این بین براتون جالب باشه که گوشی ها هم برای قشرهای مختلف طبقه بندی شدن مثل گوشی برای سالمندان که خب با توجه به ویژگی هایی که دارن مثل صفحه های بزرگ برای این قشر از افراد مناسب هستن حتی این مورد دیگه نوبره که گوشی ها هم برای خودشون جنسیت دارن یعنی گوشی هایی هستن که مناسب خانوم ها هستن و یه سری گوشی ها هم هستن که مناسب آقایونن مثل ماشین که خب ما خانومی که پشت پیکان بشینه مسلما خیلی کم دیدیم اون هم این روزا!

اما از اینا که بگذریم یه موضوعی که در خصوص گوشی وجود داره این هست که فرقی نداره برای خانوما مناسب باشه و یا آقایون کیفیتش باید عالی باشه و اصلا هم مهم نیست که چه قیمتی داشته باشه مثلا بهترین گوشی تا 5 میلیون باشه یا 50 میلیون در این بین باید افراد بتونن با هر بودجه ای که دارن بهترین گوشی بازار رو برای خودشون تهیه کنن و از کار کردن باهاش نهایت لذت رو ببرن که خب شاید به نظرتون پیدا کردن گوشی خوب در قیمت های متوسط کار سختی باشه چرا که اینطور در نظر ما مجسم شده که گوشی فقط پرچمدارش خوبه در حالی که اینطور نیست و شما میتونید در قیمت های پایین تر گوشی هایی رو پیدا کنید که برخی از خصوصیات موجود در گوشی های پرچمدار رو دارن که به همین دلیل ما در این مقاله میخواهیم چند تا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون رو که اینطوری هستن رو بهتون معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون

گلکسی A23 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون

برسیم به اولین محصولی که در بین بهترین های سامسونگ تا 9 میلیون میخواهیم به شما معرفی کنیم یعنی گلکسی A23 که یکی از میان رده های خوب کمپانی کره ای در این بازه ی قیمت هست. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ برخورداره که با توجه به رزولوشن خوبی که داره برای تماشای محتواهای مختلف بسیار مناسبه. توانایی نوسازی تصویر در هر ثانیه ی این صفحه نمایش برابر با 90 هرتز هست که این عدد یعنی شما موقع اسکرول کردن در نمایشگر برای باز کردن صفحات جدید کمترین تاخیر و لگ رو مشاهده خواهید کرد. 

دوربین اصلی این محصول دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دورین سلفی هم سنسور 8 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن تصاویر و فیلم های خوبی رو برای شما ثبت و ضبط کنن. در زمینه ی پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی اسپندراگون 680 استفاده شده که میتونید برای به اجرا درآووردن بازی ها و برنامه های سنگین روی اون حساب کنید. همچنین باتری این محصول دارای 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت هست و طول عمر خوبی رو از خودش به نمایش گذاشته و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون

گلکسی A14 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون

برسیم به دومین کهکشانی سامسونگ که تا 9 میلیون میتونه برای شما یه گوشی خوب باشه یعنی گلکسی A14 که در بین میان رده ها از طراحی و ارگونومی خوبی برخورداره و شما میتونید پنل پشتی اون رو به صورت براق و در کل در چهار رنگ متنوع مشاهده کنید. کمپانی کره ای سامسونگ برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ بهره گرفته که از رزولوشن خوبی برخورداره که حداکثر میزان روشنایی اون 480 نیت هست که کار کردن با اون و در محیط باز و زیر نور خورشید تا حدودی آسون میکنه. توان نوسازی تصویر در این نمایشگر برابر با 90 هرتزه که این عدد برای میان رده ها خوبه.

در زمینه ی پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی MediaTek MT6769 Helio G80 استفاده شده که از پس کارهای روزمره برمیاد. دوربین اصلی این محصول از سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش هم از سنسور 13 مگاپیکسلی برخورداره که روی هم رفته کیفیت خوبی رو ارائه میکنن. در زمینه ی باتری هم باید بگیم این گوشی از یه باتری همراه با 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره که از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون

گلکسی M13 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون

برسیم به آخرین محصولی که قصد داریم در بین بهترین های سامسونگ تا 9 میلیون بهتون معرفی کنیم یعنی گلکسی M13 سامسونگ که از طراحی و ارگونومی زیبایی برخورداره و سه رنگ مختلف عرضه شده و از ویژگی های شاخص اون میشه به وزن سبک، طراحی خاص و صفحه نمایش بزرگ اشاره کرد. اندازه ی نمایشگر این محصول برابر با 6.6 اینچ هست و از نوع سوپر امولده که از رزولوشن خوبی برخورداره. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این نمایشگر برابر با 90 هرتزه و حداکثر روشنایی هم 400 نیت هست. 

در زمینه پردازنده هم یه تراشه ی Samsung Exynos 850 در اون تعبیه شده که عملکرد نسبتا خوبی داره. دوربین اصلی این محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای سنسور 8 مگاپیکسلی هست. باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و از فست شارژ پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی