|

جزئیات فروش قسطی سه خودرو فردا موتورز

فردا موتورز فروش سه محصول FMC 511 و FMC T5 و سوبا M4 را در فروردین ۱۴۰۳ اعلام کرده است

لینک کوتاه کپی شد

شرکت فردا موتورز اولین شرایط فروش سه محصول خود را در سال ۱۴۰۳ اعلام کرد. این در طرح فروش سه مدل از خودروهای فردا موتورز به صورت اقساطی عرضه می شوند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از آخرین خودرو، فردا موتورز فروش سه محصول FMC 511 و FMC T5 و سوبا M4 را در فروردین ۱۴۰۳ اعلام کرده است و مشتریان می توانند از طرح اقساطی این شرکت استفاده کنند. با توجه به بخشنامه این شرکت خودروها طی ۱۲۰ روز کاری به دست خریداران خواهند رسید. همچنین اقساط این خودروها ۱۲ ماهه خواهد بود.

برای خرید FMC 511 به پیش پرداخت ۳۳۲ میلیون تومانی نیاز است و پیش پرداخت FMC T5 توسط فردا موتورز ۵۳۶ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین پیش پرداخت سوبا M4 هم ۶۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. پس از عقد قرارداد و واریز پیش پرداخت، مبلغی دیگر به فاصله یک ماه از عقد قرارداد به حساب خودروساز واریز می شود. در زمان تحویل خودرو هم مبلغی دیگر به حساب فردا موتورز واریز خواهد شد.

قیمت نهایی FMC 511 در این شرایط فروش ۹۰۲ میلیون تومان برای مشتریان خواهد بود و FMC T5 با قیمت نهایی یک میلیارد و ۴۷۱ میلیون تومان به دست مشتریان می رسد. همچنین بهای نهایی سوبا M4 هم دو میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است که به ودیعه مشتریان ۱۸ درصد سود مشارکت تعلق می گیرد.

نام خودرو پیش پرداخت (تومان) پرداخت یک ماهه (تومان) مانده زمان تحویل (تومان) مبلغ اقساط (تومان)
FMC 511 ۳۲۲.۰۰۰.۰۰۰ ۸۳.۰۰۰.۰۰۰ ۷۵.۷۰۰.۰۰۰ ۳۴.۳۰۰.۰۰۰
FMC T5 ۵۳۶.۰۰۰.۰۰۰ ۱۳۴.۰۰۰.۰۰۰ ۱۲۳.۰۰۰.۰۰۰ ۵۶.۵۰۰.۰۰۰
FMC Suba M4 ۶۹۶.۵۰۰.۰۰۰ ۲۹۸.۵۰۰.۰۰۰ ۱۸۱.۷۰۰.۰۰۰ ۸۴.۰۰۰.۰۰۰

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی