|

فراری

حضور پورسانگ، اولین شاسی بلند فراری در خیابان ها قطعی است!

Ferrari Purosangue SUV Production Confirmed for 2022

همان طور که پیش تر فراری وعده داده بود سال 2022 زمان رونمایی اولین خودروی شاسی بلند این شرکت ایتالیایی می باشد بی صبرانه چشم به راه هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سال گذشته غول خودروسازی ایتالیایی اعلام کرده بود که طی سال 2022 اولین شاسی بلند خود به نام پورسانگ را رونمایی خواهد کرد. این طور که به نظر می رسد اکنون نیز فراری به وعده خود عمل کرده است و قصد دارد تا چند ماه آینده رسما از این خودرو بی نظیر رونمایی کند و خط تولید آن را راه بیاندازد چرا که سال 2023 زمان تحویل آن به مشتریان می باشد. با این حال متاسفانه هنوز شرکت خودروسازی ایتالیایی اعلام نکرده که دقیقا چه زمانی ما شاهد هنرنمایی اولین شاسی بلند فراری در خیابان ها خواهیم بود.

ferrari-purosangue-spied-1-1643996960

در حالی که بی صبرانه چشم به راه پورسانگ 2022 هستیم، به گزارش Car and Driver تا به این لحظه هنوز فراری اعلام نکرده که پیشرانه این شاسی بلند به چه نوعی خواهد بود اما از آنجایی که فراری در گزارش های گذشته خود اعلام کرده است که اولین شاسی بلند خود را به همراه پیشرانه هیبریدی به بازار ارائه خواهد کرد؛ احتمالا قلب تپنده پورسانگ یک موتور V8 توربوشارژ هیبریدی خواهد بود. این احتمال وجود دارد که فراری از موتور V8 پلاگین هیبریدی که در SF90 به کار برده است برای پورسانگ 2022 نیز استفاده نماید. البته از طرفی دیگر شایعاتی به گوش می رسد مبنی بر اینکه فراری قصد دارد یک پیشرانه V12 با 800 اسب بخار قدرت را در زیر کاپوت این خودرو جاسازی کند.

ferrari-purosang-spied-3-1643996959

شاسی بلندهایِ با عملکرد بالا این روزها بین مردم محبوبیت بالایی دارند، تفاوتی ندارد که شما چه برندی را انتخاب می کنید در هر حال شاسی بلندها سهم بیشتری از بازار را در دست گرفته اند. سال گذشته تقریبا 60 درصد از فروش لامبورگینی مربوط به شاسی بلند اوروس بود به همین ترتیب چندان جای تعجبی ندارد که فراری می خواهد به این صنعت ورود کند.

ferrari-purosangue-spied-2-1643996959

متاسفانه تا به این لحظه هنوز تصاویر اولین شاسی بلند فراری منتشر نشده است و جز چند تصویر که توسط افشاگران منتشر گردیده است و خودرو کاملا استتار شده، در دست نیست؛ اما از آنجایی که زمان رونمایی آن نزدیک است ما امیدواریم که هر چه زود تر، نه تنها اطلاعات بیشتری را در رابطه با این خودرو بدست بیاوریم بلکه تصاویر واضح تری از آن را نیز شاهد باشیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی