|

سامسونگ

نگاهی با فاصله یک قدمی به پرچمدار رده بالای سامسونگ، گلکسی اس 23 اولترا

 Samsung Galaxy S23 Ultra in for review

نهایتا سامسونگ از پرچمدار خود رونمایی کرد و حالا می توانیم آن را از نزدیک و در قیاس با اس 22 اولترا ببینیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پس از مدت ها انتظار بالاخره طی یک رویداد رسمی و باشک.ه سامسونگ از پرچمدار های خود رونمایی کرد و همان طور که انتظار می رفت گلکسی اس 23 اولترا نیز در این رونمایی حضور داشت و حالا GSMArena بررسی ای نزدیک از این گوشی هوشمند رده بالا و پر سر و صدا تهیه کرده است که در ادامه باهم می خوانیم.

براساس این گزارش در اولین قدم چیزی که توجه را به خود جلب می کند این است که گلکسی اس 23 اولترا خودش است و خودش، یعنی در جعبه و بسته بدی این گوشی هوشمند چیزی نیست جز خودش، خبری از قاب، کابل یا شارژر نیست؛ با انی همه سامسونگ تمام تلاش خود را کرده است تا حق خود نسبت به محیط زیست را ادا کند و تا حدالامکان در بسته بندی گوشی هوشمند پرچمدار رده بالای خود، گلکسی اس 23 اولترا از پلاستیک استفاده ننماید.

سامسونگ

نسخه های اولترا پرچمداران سامسونگ همیشه از بهترین نمایشگر ها برخوردار بوده اند و اس 23 اولترا نیز از این قاعده به دور نیست و میزبانی صفحه نمایشی را به عهده دارد که نرخ تازه سازی متغیر از 1 تا 120 هرتز و حداکثر روشنایی حدودا 750 را ارائه میدهد. سامسونگ سال گذشته ویژگی ویژن بوستر (Vision Booster) را برای بهبود خوانایی نمایشگر در محیط‌های پرنور ارائه کرد. حالا این ویژگی در چهار سطح مختلف عمل می‌کند تا بسته به شدت نور محیط، بتواند بهترین تصویر را در برابر چشمان شما به نمایش درآورد. قابلیت جدیدی که سامسونگ برای نخستین بار از آن استفاده کرده Enhanced Comfort نام دارد که البته از نظر عملکردی، نسخه پیشرفته‌تر فناوری محافظ چشم (Eye Comfort Shield) محسوب می‌شود.

سامسونگ اس 23 اولترا

از نظر سخت افزاری نیز همان گونه که انتظار می رفت گلکسی اس 23 اولترا از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می برد که البته برای نظر قطعی درباره تفاوت های انی تراشه در پرچمدار سامسونگ و دیگر گوشی های هوشمند پرچمدار باید هنوز منتظر بمانیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی