|

بهترین گوشی شیائومی تا 9 میلیون / باتری اینا تا دو روز بدون شارژ زدن برات کار میکنه

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 9 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با شناختن اون ها خرید مطمئن تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همین الان که دارید این مطلب رو میخونید یه گوشی دستتون هست که در برخی از مواقع جونتون بهش وابسته هست چرا که این وسیله های الکترونیکی کوچک تبدیل شدن به دنیای دوم هر کسی که براش منحصر به فرد هم هست چون بالاخره از این دنیا تنها خود اون ها اطلاع دارن و کس دیگه ای نمیدونه که توی این گوشی چه خبره بنابراین این موضوع حس خوبی به آدم میده چرا که یادآور حریم خصوصی هست ولی خب گاهی از اوقات بعضی ها مرز این حریم خصوصی رو میشکنن و یا شاید توی گوشی ما فضولی کنن و حتی ما رو شنود کنن که در خصوص این که چطور بفهمیم که گوشیمون شنود میشه براتون قبلا صحبت هایی کردیم و صد البته که این روزا با وجود پیشرفته بودن گوشی ها هم میشه به راحتی هر چه تمام تر مچ افراد فضول رو گرفت.

چون بالاخره کمپانی های سازنده تلفن های هوشمند یه سری سد ها برای این که هر کسی نتونه از گوشی ما استفاده کنه درست کردن که خب در صورت استفاده از اون ها و رفتن به سراغ این که برای گوشی چه رمزی بذاریم میتونیم از دنیای خودمون محافظت کنیم. ولی از اینا گذشته باید دنیامون هم ارزش این همه توجه ما رو داشته باشه مثلا در صورتی که گوشی ما مدام هنگ کنه و یا خراب بشه مسلما برامون روزگار خوشی رو رقم نخواهد زد بنابراین مهمه که در انتخاب اون همون وهله ی اول به سراغ یه محصول با کیفیت که استانداردهای بالایی داره بریم که صد البته هم باید با بودجه مون همخونی داره که حالا در این مقاله برای این کار شما رو در انتخاب و خرید راحت تر کنیم میخواهیم چند تا از بهترین گوشی های شیائومی تا 9 میلیون رو بهتون معرفی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی شیائومی تا 9 میلیون

ردمی نوت 12S از بهترین گوشی های شیائومی تا 9 میلیون

برسیم به اولین محصولی از بهترین های شیائومی تا 9 میلیون یعنی ردمی نوت 12S که در بین میان رده های شیائومی یه محصول پرطرفدار بشمار میره و از ظاهر زیبایی برخورداره. این گوشی با داشتن وزن 176 گرم میتونه یکی از سبک ترین و البته خوش دست ترین گوشی ها در این بازه ی قیمت بشمار بره. کمپانی چینی برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.43 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتزه و شما میتونید محتواهای مختلف رو در اون با رزولوشن خوب و البته بدون تاخیر و با رنگ های زنده و پویا مشاهده کنید. 

در زمینه ی پردازنده، شیائومی برای این محصول خودش به سراغ یه تراشه ی Helio G96 رفته که سرعت و عملکرد قابل قبولی داره. دوربین اصلی این محصول دارای یه سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 16 مگاپیکسلی هست و ظرفیت باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت هست و طول عمر و دوام بالایی داره.

بهترین گوشی شیائومی تا 9 میلیون

ردمی 10 از بهترین گوشی های شیائومی تا 9 میلیون

برسیم به یکی دیگه از محصولات خوب شیائومی در بازه ی قیمت 9 میلیون یعنی ردمی 10 که ارگونومی و ظاهر خوبی داره و تونسته در بین کاربرها برای خودش اسم و رسم در کنه. کمپانی چینی برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که با این عدد سرعت اسکرول کردن در صفحه ی گوشی بسیار بالا خواهد بود و شما بدون تاخیر محتواهای مختلف رو تماشا میکنید و تجربه ی لذتبخشی از کار کردن با این گوشی به دست خواهید آورد. همچنین وضوح تصویر هم در این گوشی بالا بوده و شما میتونید محتواهای مختلف رو با کیفیت بالا تماشا کنید چرا که پشتیبانی رنگ در این نمایشگر خوبه.

شرکت سازنده برای این محصول خودش در زمینه ی پردازنده به سراغ یه تراشه ی MediaTek Helio G88 رفته که با توجه به قیمت عملکرد خوبی داره. دوربین اصلی این محصول از یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم از یه سنسور 8 مگاپیکسلی برخورداره و باتری هم دارای 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیته.

بهترین گوشی شیائومی تا 9 میلیون

پوکو M5 از بهترین گوشی های شیائومی تا 9 میلیون

برسیم به آخرین محصول از بین بهترین های شیائومی تا 9 میلیون که میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی پوکو M5؛ شیائومی برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.58 اینچ استفاده کرده که رزولوشن خوبی داره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتزه. کیفیت و وضوح تصویر و روشنایی هم در این بازه ی قیمت برای این محصول مناسبه.

پردازنده ی پوکو ام 5 یه تراشه ی MediaTek MT8781 Helio G99 هستش و لازم به ذکره که بگیم این محصول از 5G پشتیبانی نمیکنه. دوربین اصلی پوکو M5 دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 5 مگاپیکسلی داره. باتری این محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی شیائومی تا 9 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی