|

"مرجانه گلچین" بر سر مزار مادرش؛ این سن و سالو اینهمممه زیبایی!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین بازیگر سن دار اما محبوب ایرانی می باشد که در روز سیزده بدر به مزار مادرش رفت اما تیپ و آرایش وی مورد انتقاد قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
4

مرجانه گلچین بازیگر پیشکسوت و بانمک ایرانی می باشد که در سینما و تلویزیون کشورمان ایفای نقش های بسیاری کرده و لبامونو خندون کرده. وی کارنامه کاری خوبی در سریال های طنز تلویزونی دارد به طوری که اگه تو کاری دیده میشد خود به خود مخاطب رو جذب میکرد اما حالا مدتی میشه که تنها جلوی دوربین اینستاگرام دیده میشه و در فضای مجازی فعالی دارد نه هنری!

به گزارش«شایانیوز» اگر فکر میکنید که خانم مرجانه گلچین سن بالا هستند و از فعالیتشون تو مجازی متعجب شدید باید بگیم که اتفاقا خانم بازیگر روحیه بسیار سرزنده ای هم دارند و خیلی هم قرتی هستند و در اینستاگرام اکتیو! البته که مرجانه گلچین از هنرمندان بسیار محبوب تلویزیون بوده و هست. جوری که اگر در مجموعه ای حضور داشت اون کار بیننده زیاد پیدا میکرد اما خب همه هنرمندان خارج از حوزه کاری و نقش ها، زندگی و شخصیتی جداگانه دارند که گاهی واقعیت آن ها مخاطب را متعجب میکند.

از این ها که بگذریم مرجانه گلچین در سال 1400 مادرش را از دست داد. خانم بازیگر بسیار وابسته به مادرشون بودند و تصاویر زیادی هم ازشون تو صفحه اینستا منتشر می کردند به همین خاطر در روز سیزده بدر بر مزار مادر رفته و عکسی پست شد. اما چیزی که نظر کاربران رو به خودش جلب کرد آرایش رنگ موی زیبای این بازیگر سن دار بود که زیبایی خاص خود را داشت. در ادامه تصویر را مشاهده می کنید.

277814860_308636097973338_1521503967999632456_n

بدون بازیگری درآمد از کجاست؟

مرجانه گلچین این روزها پیشنهاد کاری ندارد اما جدا از این ها مرجانه گلچین از برخی بازیگران خانم گله مند بود و ادعا داشت که برخی از این سلبریتی ها جای همه رو گرفتند و کسانی که به مهمانی های شبانه میرن فقط پیشنهاد کاری برای بازی دارند! وی مدت هاست که در تلویزیون دیده نشده و برای کسب درآمد به فعالت های دیگه ای رو کرده. مرجانه گلچین زیاد تو مزون های مانتو فروشی برای پُرو و تبلیغات دیده میشه که خب هم پولی خوبه داره و هم خوش میگذره!!!

البته که هر شخصی شخصیت خاص خود را دارد و مثلا خانم لیلا حاتمی هیچگاه برای چنین مواردی دیده نمیشه! در ادامه ویدیو هایی که از مرجانه گلچین برای تعریف و تمجید از مانتو گرفته شده را مشاهده می کنید.

این مزون ها با دعوت از سلبریتی ها پیج و کارشونو کلی میکشن بالا ببه خصوص مانتو های سنگ دورزی شده و خفن که نیاز بیشتری به تبلیغ برای فروش دارن و کیا بهتر از خانم های بازیگر معروف که علاقه مند به این موارد هستند!

در مقابل بریا این حضور و به به و چه چه کردن از لباسا مبالغ بسیار بالایی دریافت می کنند که خب هر جور حساب کنین براشون میصرفه که هیچ تازه با خلق و خوی قرتیشونم همخونی داره.

parisa_cafe_pic_1577636092

وقتی مرجانه گلچین از گوگوش میخونه!

مرجانه گلچین علاوه بر اینکه بازیگر بسیار خوبی می باشد دستی هم در آواز دارد. وی نخستین بار در سال 95 برای بانوان کنسرت برگزار کرد.

البته مرجانه خانوم پیش از این هم آواز خوانده بود. ایشان به مناسبت تولد گوگوش، آهنگ من و گنجشکای خونه از این خواننده را خواند و تولد او را تبریک گفت.

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال 1347در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. او در کودکی پدرش را از دست داده است.

مرجانه گلچین خواهر منیژه گلچین (بازیگر) و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین (بازیگر) است. تحصیلکرده چهار ساله هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد که تجربه دوبله و گویندگی را هم دارد.

marjaneh_nafasam_1582316169_1

تحصیلات مرجانه گلچین در خارج از کشور

بازی در مجموعه تلویزیونی آینه عبرت باعث شهرت او شد. دهه 60 برای مرجانه گلچین سال پرکاری بود ولی مرجانه گلچین وقتی دید که تحصیلش در ایران به مشکل روبرو میشود، تصمیم می گیرد که از کشور برود و این کار را هم می کند اما علاقه اش به زادگاهش و دلتنگی اش برای مادرش، او را به ایران بر می گرداند. به مدت 10 سال در کارش وقفه ای می افتد ولی بعد از بازگشت و بازی در سریال بزنگاه در سال 87 دوباره به شهرت میرسد.

 

marjanegolchin_najmeh_1580590176

ازدواج و طلاق مرجانه گلچین

مرجانه گلچین با کریم آتشی تهیه کننده و کارگردان سینما ازدواج میکند ولی ازدواج آنها دوامی نداشت و به طلاق منجر شد. 

مرجانه گلچین: بچه رسیدگی میخواد من بچه نمیخوام!

«من مادر نشدم.» این جمله شاید خیلی کوتاه باشد اما تصمیم گیری برای آن کار راحتی نبود اما تصمیمی بود که گرفتم. دلیلش هم این بود که من عاشق کارم بودم و این وقف بودن در کار با مسئولیت مادری ام در تضاد بود. به خودم میگفتم، بچه رسیدگی و پرستاری میخواهد و نمی توان او را به بهانه کار به حال خود رها کرد.

marjanegolchin_najmeh_1586718493

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی