|

استوری کوتاه اما شاخِ "الناز شاکردوست" از سقف مجلل خونشون؛ کیف چند هزار دلاری خانومو!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست که مدااام در حال گشت و گذار و تفریحه اینبار ویدیویی کوتاه از سقفی جذاب منتشر کرد که مربوط به خانه سینما بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الناز شاکردوست بازیگر مشهور و با حالی می باشد که این روزها سرش گرمه زندگی و روزمرگی خودش است. الناز شاکردوست از دسته بازیگرایی نیست که تو مجازی و صفحه اینستاگرامش قیافه بیاد و از طرفی هم گشت و گذار زیادی داره و هر جا که بره عکس و فیلم هایی از خود و جایی که هست منتشر میکنه که اون ها هم از غرور به دور هستند اما خب ژست و مدل خاص خودش رو هم داره!

الناز شاکردوست خیلی خیلی پولداره و از روی علاقه هم به سمت بازیگری اومده نه درآمد. وی روحیه شادی داره و این انرژی مثبت رو میشه از اینستاگرامش هم فهمید و خب از اونجایی که شخصیت با نمک و شیطونی هم داره این حس و حال تو صفحش بیشتر میشه. الناز خانوم شاکردوست به تازگی ویدیویی کوتاه استوری کرد که خانه سینما بود و نوشت: 

سقف زیبای خانه زیبای ما

خانه سینما

الناز شاکردوست یه خواهر و یه برادر داره که داداش جانش شباهخت بسیار زیادی به خانوم بازیگر داره. آبجی کوچیکه هم هنوز بینی رو عمل نکرده و چهره نچرالش رو نگه داشته. اما خب از اونجایی که الناز خانوم یه پا سوپراستار هستن، خواهر و برادرشون نیز دیده و شناخته شدن اما نه اونقدر ها زیاااد!

اینکه یه نفر معروف میشه خانواده و فک و فامیلشم معروف میکنه در بین بلاگرا به خصوص خانوما خیلی زیاده اما بین بازیگرا چندان زیاد نیست و خواهر الناز شاکردوست هم از این فرصت چندان استفاده نکرده و سعی بر شاخ اینستا شدن نداره. اما خب گهگاهی با آبجی خانوم ویدیو و یا عکس هایی منتشر میکند که نشون میده ایشونم کم از الناز نداره و شیطونه! در ادامه نمونه ای نامفهوم از آن را مشاهده می کنید.

343663471640404987

حالا عکس بالایی رو دیدین؟! شاید باورتون نشه ولی کیف الناز شاکردوست در این تصویر قیمتی چند صد میلیونی داره! 

تصویری هم از الناز خانم شاکردوست منتشر شده که کیفی بسیار گران قیمت به دست دارد. الناز شاکردوست با کیف هرمس با قیمت 25 هزار دلار یا به عبارتی 680 میلیون تومان در سایت رسمی هرمس فروخته شده است.

288070131640404988

الناز شاکردوست اینجوری یهو لِولش اومد بالااا!

الناز شاکردوست در چند سال اخیر جوری دیگر در سینما فعالیت دارد و نقش هایی جذاب و متفاوت و البته تاثیرگذاری را بازی می کند که باعث شد لِول خانوم بازیگر بالا رود و حالا حسابی دیگر روی او باز کنند. اما الناز شاکردوست در آخرین کاری که ایفای نفش داشت "تی تی" بوده است که هنوز به اکران نرسیده اما این بازیگر محبوب برای بازی در این فیلم از برندگان چهاردهمین  جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران شد. الناز شاکردوست بعنوان بهترین بازیگر نقش اول زن منتخب شد و به همین جهت پستی خفن در صفحه اینستاگرامش برای خود منتشر کرد.

فوتسال بازی کردن الناز شاکردوست و اتهامی عجیب به خانم بازیگر!

چندی پیش ویدیویی از حضور الناز شاکردوست به عنوان کاپیتان در تیم فوتسال بانوان هنرمند مقابل پیشکسوتان تهران و فوتسال بازی کردن خانم بازیگر منتشر شد که حسابی تو اینستاگرام گل کرد و دیده شد. این بازی دوستانه گویا به نفع کودکان کار برزگار شده بود اما حواشی داشت و برخی الناز واطرافیانش را متهم کردند به استفاده ابزاری از کودکان کار برای ساختن تیزر و کلیپ!

ماجرا هم از آنجا شروع شد که اول قرار بود تا دختران کار با هم فوتسال بازی کنند تا هنرمندان تماشا و تشویق شان کنند اما تیم هنرمندان برخلاف توافق قبلی و با وجود اصرار حریفشان (پیشکسوتان تهران) اصرار کردند که او.ل خودمان بازی کنیم.

اینچنین شد که این بازی بزرگداشت الناز خانم شاکردوست شد که نامش در کنار کودکان کار همه جا جار زده شد.

Untitled

علاقه خانم بازیگر به ورزش

خانم بازیگر بـه تناسب‌اندام خود اهمیت زیادی میدهد. ورزش روزانه‌اش ترک نمی شود. بدن‌سازی، تی‌آرایکس و اسکی از ورزش‌های مورد علاقه‌اش هستند. او معتقد اسـت یوگا نیز یکی از ضروری‌ترین و مفیدترین فعالیت‌ها برای سلامت جسم و روح اسـت.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی ارسالی در

    یعنی اینا چقد پول دارن که ۶۸۰میلیونش رو میدن واسه یه کیف

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی