|

ژست هِرتکی "ماهور الوند" تو تولدش؛ آره خُب بابای اسم و رسم دارُ تیپای ممنوعه!

mahoor alvand shayanews

ماهور الوند از بازیگرای کم کار ولی خیلی محبوبه که فاز غربی طورش همیشه آدمُ متعجب میکنه. ایندفعه هم خانوم با یه حال عجیبی تولدشُ جشن گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- ماهور الوند از بازیگران خوش استایل و دوست داشتنی سینماست که اولین بار تو فیلم "ملی و راه های نرفته اش" خیلی درخشید. البته ماهور الوند قبل از این فیلم هم در "دختر" با فرهاد اصلانی بازی بی نظیری رو به نمایش گذاشت و تو سریال "نهنگ آبی" که البته مخاطبان آنچنانی نداشت هم پارتنر منحصر به فردی برای ساعد سهیلی محسوب میشد. ماهور الوند تو اینستا هم فعالیتای زیادی داره و واسه جذب فالوور معمولا فازای عجیب غریبی برمیداره.

ماهور الوند که به تازگی تولدش بود و وارد سن 28 سالگی شد، با فرم خیلی خاص و دیده نشده ای این روز رو واسه خودش جشن گرفت که باعث تعجب بسیاری از اینستابازا شد که آخه این چه وضعشه. خانوم خانوما که گویا چندان از اینکه چهرش رو به طور کامل به کاربرا نشون بده خوشش نمیاد، با یه عینک نیم مَنی و شلوار مام استایل و یه تیپ خفن جین تو خیابون کیکی به دست عکس گرفت و به قولی پایه گذار تولدهای خیابانی شد!!!

اگه ظاهر الان ماهور الوند رو با پستای دیگه اش مقایسه کنین قطعا متوجه یه تغییر دیگه هم میشین که اون مربوط به رنگ موهاشه. با یکم گشت و گذار تو پیجای اینستای سلبریتیا میبینین که خیلییاشون زدن تو کار رنگ موی روشن و خصوصا خانوای مجرد انگاری میخوان بگن ما خیلی مایل به ازدواج نیستیم و میخوان مبادا تو این ویژگی با سلبریتیای خارجکی تفاوتی داشته باشن. نیس که همه چیشون شبیه اوناس فقط همین یه قلمُ کم دارن، والاااااا!

hegdfsfr

تیپای فوق متمایز ماهور الوند واسه خودنمایی!

ماهور الوند از زمانی که تو دنیای بازیگری وارد شد و به شهرت رسید نشون داد که فازش کلا با حال و هوای تو فیلماش زمین تا آسمون فرق داره و خیییلی عاشق استایلای مد و ترنده که در بسیاری از موارد هم هر چی دوست داره میپوشه و کاری نداره که بهش ایراد میگیرن یا نه و یا اصلا کسی چیزی بهش میگه یا نه.

واسه همین هم خیلی از کاربرا معمولا با دیدن تیپ و فرم پوشش خانوم بازیگر حسابی شوک میشن و منشا این همه جنگولک بازی رو تنها و تنها خودشیفتگی بیش از حد میدونن که این روزا هم خیلی بین سلبریتیا مد شده و بی شک ماهور خانوم هم دوست نداره از این قافله عقب بمونه!

rfgdsfg

shjfdshfg

زندگی لوکس و به روالِ ماهور الوند با گنجینه زاید الوصفش!

ماهور الوند از اون دسته بازیگراییه که زندگی فوووق مرفهی داره و کلا نسبت به مسائل پیش اومده که بازیگرای دیگه با نظر دادن راجبش میخوان یکم دیده شن هیچ کاری نداره. البته خیلی هم پنهان نیس این گنجینه پنهان خانوم خانوما از بازیگری، چون هر کسی هر جایی که باشه و یه بابای گردن کلفت داشته باشه حسابی میتونه زندگی رو بر وفق مراد خودش کنه و بین تفریحات جورواجورش بعضی اوقات یه فیلم و سریالایی هم بازی کنه.

ماهور خانوم علاوه بر این با استایلای خارجکیش اینقد آدمُ متعجب میکنه از این حجم راحت بودن که خد و حصر نداره و یه جوری بی پروا با هر چی که دوست داره میگرده که انگاری خانوم خودش داره سینما رو میگردونه و تماااام!!!

mahoor.alvand_1617716384

efgs

esjfghsfg

رزومه پر و پیمون ماهور الوند که شهرتشُ هزار برابر کرد!

ماهور خانوم فرزند کارگردان بسیار محبوب و شناخته شده سینما و تلویزیون سیروس الونده و درواقع پیشرفت شایان او در حوزه سینما و تئاتر هم بی شک مدیون تلاش های پدرشه. ماهور الوند تو سینما جزو تحصیل کرده هاس و تو دانشگاه تهران درس خونده که این موضوع یه برد درست و حسابی براش محسوب میشه و باعث دیده شدن بیشترش شده. خانوم یه مدت پیش استاد سمندریان درس بازیگری گرفته و تو بعضی از کارا هم با ایشون همکاری کرده و میشه به واقع اذعان داشت که خیلی کارنامه پر و پیمونی نسبت به بازیگرای الانی داره.

jsfgdhf

sfghg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی