|

علیرضا نیکبخت و زنش سال گشت گرفتن خفن؛ با این تیپش از شوهرش معروف تر شدااا

مثل همیشه نیکبخت و زنش جنجالی شدن و رفتن تیتر یک رسانه ها. اینبار با سالگرد ازدواجشون و عکس هایی که دوتایی گرفتن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- زن های سلبریتی ها همیشه در دید عموم هستند حالا به هر نحوی. یا نظرات جنجالی میدهند و یا با لباس هایشان چشم همه را خیره میکنند و مورد توجه خاص و عام قرار میگیرند. این است دلیلی که صفحاتی از مجلات و فضای مجازی بر روی این قشر تمرکز کرده. باتوجه به اینکه خود این افراد هم میدانند تحت نظر مردم هستند، به فعالیتشان شدت و حدت بیشتری میدهند تا باز بیش از پیش دیده شوند. حال چه بسا خود سلبریتی ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. بطوری که گاهی از این قاعده سود میبرند و به واسطه همسرشان همیشه در دید میمانند. نوشتار امروز درباره زن فوتبالیست سابقی است که سالهاست مورد توجه رسانه ها بوده و همیشه حواشی پیرامون او حرف اول را میزده. نیکبخت واحدی و همسرش. نیکبخت که بازیکن اسبق سرخ آبی پوشان و تیم ملی فوتبال است خود در ایام بازی اش بسیار حاشیه ساز بود و رسانه ای نبود که پیگیر اخبار او نبوده باشد. پس بحث این متن نه تنها همسر نیکبخت است بلکه خود نیکبخت نیز هست زیرا که هردو آنان در حاشیه سازی ید طولایی دارند.

نیکبخت خودش سوژه اس بدجور

نیکبخت واحدی در دوان فوتبال سراسر حاشیه داشت. امان نمیداد به رسانه ها. بی وقفه خبر از نیکبخت بود چه در لباس تیم ملی چه در لباس استقلال چه پرسپولیس و دیگر تیم ها. همین بازی کردن او در هردو تیم بسیار جنجالی بود. چندین فوتبالیست بودند که در هر دو تیم توپ زدند اما نیکبخت از حاشیه دار ترینان آنها بود.

انانام

لباس های اون زمان نیکبخت رو باید سوزوند

نیکبخت از نظر لباس و طرز پوشش هم همیشه در معرض دید بود. مدل موهایی که آن زمان ابدا عرف جامعه نبودند و لباس هایی که در آن زمان مورد پسند خیلیا نبودند. به همین جا ختم نمیشود. نیکبخت درون مستطیل سبز هم دائما مسائلی داشت و زیر ذره بین بود. هر از چندگاهی دل کمیته انضباطی برای او لک میزد و احضار میشد برای پاره ای از توضیحات.

3bf32c5eda148758a13621c219f1b548

نیکبخت از زنش طلاق گرفت

حواشی بر سر طلاق او هم مطرح بود. یکی آنکه چه شد جدا شد از همسر قبلی و دیگری ازدواج مجدد او با همسر فعلی اش. اطلاعات زیادی از این قبیل در دست نیست اما این را میدانیم که همسر سابق نیکبخت اینقدر در حال جلب توجه رسانه ها نبود اما همسر جدید خیلی از اوقات تیتر روز خبرگزاری هاست.

alireza-hamsar-photokade-com-4

سالگرد ازدواج یا دلیلی برای جلب توجه؟

همسر نیکبخت واحدی؛ خانمی که در اینستاگرم مورد توجه خیل عظیمی از افراد است و فالوورهای بسیار زیادی دارد، باز هم تیتر یک رسانه ها بود. اینبار سالگرد ازدواج این دو بود و رسانه ها هم کم نگذاشتند. بازخانم تیتر اول بود و باز بخش اصلی خبر بر روی او تمرکز میکرد. این روزها خانم های فوتبالیست ها بیشا ز حد در چشم اند و دیده میشوند.

امسال اما بالعکس پارسال، در جشن سالگردشان، نه خبری از استخدام عکاس بود و نه خدم حشم. خودشان بودند و خودشان. سالهای پیشین آنها با خرج بسیار بالا و زحمت بسیار سالگردشان را جشن میگرفتند که مردم گاهی این کار را با فخر فروشی اشتباه میگرفتند.

unknown_326136221_3212323759078759_4968570932354656848_n

unknown_326070234_8605955626145763_4148896459377300688_n

اینستاگرام خانم نیکبخت چه پزی میده به مردم

همسر نیکبخت بر سر پوشش و سبک زندگی اش بسیار سر زبانهاست. مردم اغلب به فخر فروشی وی در فضای مجازی معترضند و میگویند دلیلی ندارد کسی اینقدر زندگی اش بریزد در فضای مجازی و بخواهد با آن پز بدهد.

به هرحال شهرت شهرت میآورد و دل کندن از آن هم سخت است. پس باید حق بدهیم که خیلی ها هیچجوره نتوانند از آن بگذرند.

alirezanikbakht22-vaghtesobh-e1659597759586

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی