|

ساره بیات تریپ زد مینیمال ولی پاشنه بلند پوشید دو متری؛ عروسِ دل تور سرش تور ماهیگیریه!

sareh bayat shayanews

اصولا از ساره بیات ردپایی در میون خانومای بازیگر نامتعارف دیده نمیشه اما همیشه شلوار های کوتاه و پاشنه های بلند خانوم مورد توجه قرار میگیره!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ساره بیات بازیگر ظریف و ناز ایرانی که با بازی در فیلم "جدایی نادر از سیمین" به شهرت رسید. البته که ساره بیات پیش از این کار سابقه بازی در سریال تلویزیونی رو داشت اما خب هر بازیگری با یک فیلم و یا سریال به نقطه اوجی دیدنی میرسه که دیگه همه می شناسنش. ساره بیات اصولا هم کاراکترای مایه دار رو ایفا میکنه و هم قشر بسیار ضعیف رو به تصویر می کشه و این نقشاشم صفر و صدیه! یعنی خانوم بازیگر رو یا خیلی پولدار می بینیم و یا خیلی فقیر!! ساره بیات اما در واقع لایف استایلی بسیار ثروتمند داره که خواهرشم چند سالی میشه با رضا قوچان نژاد فوتبالیست ایرانی ازدواج کرده و در حال حاضر هلند زندگی می کنند.

ساره بانو خودش ذاتا این مدلیه که خیلی مغروره و به خصوص وقتی پاش رو جلوی دوربین های مراسمات سینمایی میذاره حسابی از این رو به اون میشه. اما خب باید این رو هم یادآور شد از طرفی از هنرمندان بی حاشیه ای نیز هست که سعی بر این داره تا هیچگاه حرف و رفتار و ظاهری ناشایست نداشته باشه تا مبادا جنجالی هم براش ساخته نشه و ترجیحا با همون اتفاقات سینمایی دیده بشه و تصاویر زیادی که ازش به اشتراک گذاشته میشه. اما در ادامه ابتدا تصویری از این بازیگر مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

ساره+بیات

ساره بیات مینیمال پوش و به دور از لباسای ناجور، اما دیدنی! 

خب همونطور که دیدین ساره بیادت معمولا از استایل هایی ساده و مینیمال استفاده میکنه که چندان بالا پایین و یا رنگ و مدل خیلی اصی ندارند. راستش رو بخواید ساره بیات از نکات مثبتی که درش دیده میشه اینه که مثلا تا به حال با مانتو و یا شلوار خیلی جذب ظاهر نشده و با وجود اینکه در خانواده ای آزاد از لحاظ پوششی بزرگ شده، اما اصولا لباس های گشاد و یا حداقل سایز انتخاب میکنه نه به مانند برخی از همکارانش که سعی دارند تا با ناجور دیده شدن صدر جدول حواشی برن!

ساره بیات خیلیم پاشنه بلند دوست هستش و بیشتر اوقا از این آتم جذاب زنانه برای استایلش استفاه میکنه.

2ejcwmnpqaqu

آرایش ساره بیات که دیگه داره سرازیر میشه!

ساره بیات از جمله نچرال فیس های معدود در سینما می باشد که دستی به صورتش نبرده و حتی تا پیش از ازدواجش موهاشم به رنگ طبیعی بود اما در عوض خانوم بازیگر دست خوبی در آرایش کردن داره و میکاپ میکنه کیلو کیو! ساره بیات اصولا حرررفه ای مثل ترلان پروانه میکاپ نمیکنه ولی بلده چجوری به چهره ای زیباتر برسه نه فقط آرایش کرده!! ساره بانو معمولا میون مخاطبین و در فضای عمومی و مراسمات سینمایی با ابهتی بسیار خاص و غروری به عرش رسیده دیده میشه و اصلا بازیگر خاکی ای نیست! ناگفته هم نمونه به مانند مثلا خانوم الناز شاکردوست هم با فیگورای اجق وجق پی دیده شدن نمیگرده و ژست های شدیدا عادی رو خلق میکنه! در ادامه نمونه ای از موارد گفته شده رو مشاهده می کنید.

N2I2Mjk77GPi

ساره بیات از لاو بازهای قهار میون بازیگرا!

ساره بیات مدتی میشه که ازدواج کرد البته با مردی مشهور که صاحب فرزند از ازدواج قبلیش هست و ساره بانو برای اولین بار عروس شد. این زوج حالا در حال و هوایی آروم و کم حاشیه به سر یبرند و تا به حال هرچه که منترش شده پر از عشق و لاو بازی بوده!

059E77CF-D01F-4DFB-9248-9BD0E23D9D02

افتضاح ترین سابقه بازیگری ساره بیات با این سریال!

البته اگه از مخاطبین سریال های شبکه خانگی باشید قطع به یقین میدونید که تصویر بالایی بمربوط به ازدواج وی نبود و خانوم خانوما در سریال "دل" لباس عروس به تن کردند!

اما ساره بیات همونطور که میدونید یه هنرمند تواناست که نشون داده هم میتونه در نقش هایی طنز همانند فیلم "رحمان 1400" به خوبی دیده شه و هم در کارهایی جدی مثل دل و عاشقانه و زرد و اتاق تاریک!

اما شاید بتوان گفت در میان موارد گفته شده سریال دل از همه بیشتر مخاطب رو نسبت به دیدن سریال دلسرد کرد چرا که منوچهر هادی اونطور که باید، نتونست این سریال شبکه خانگی رو جذاب از آب دراره.

sare-bayat-vaghtesobh

کمی بیشتر با ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت.

علیرضا افکاری همسر ساره بیات کیست؟

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است. او آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است. او سالها پیش با زهرا عاملی ازدواج کرده و یک دختر نوجوان به نام نیکا دارد.

ساره+بیات (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی