|

امیر تتلو بعد سحر بازیگر شده شیفته یه سحر هرکول؛ چه دست به جیب و ولخرجم شده!

amir tataloo shayanews

تتلو هنوز عید تموم نشده کنسرت داره البته با ارقامی نجومی برای بلیط که با دلار روز به روز بیشتر هم میشه و در آخرین رقم صد میلیون تومان بود!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- اگه هنوز هم از طرفدارای پر و پا قرص تتلو هستید واقعا جای تعجب داره! چرا که این روزا دیگه امیر تتلو این خواننده رپ ایرانی که مقیم ترکیه هستش به شدت فاز و نول رو بیش از همیشه قاطی کرده! اگه از طرفداراش هستید که کاملا اشراف دارید به تمام لوس بازی های سلطان جان و اگر هم نیستید احتملا از جاهای مختلف دیدین و شنیدن که این روزا تتلو از زمین و زمان خسته شده و از اونجایی که هر چند وقت یکبار میزنه کانال ناله کردن، اینبار برای کنسرتش که قیمتی هایی نجومی داره از این روش استفاده کرد. شاید شما فکر کنید تتلو دیوانس اما بهتره بدونید ک تتل خان اتفاقا به روحیات هموطناش و اینکه چجوری میشه روشون غیر مستقیم تاثیر گذاشت و دست پیش بگیره، تسلط کامل داره!

شاید هر بار فکر کنید که دیگه تتلو به آخر خط رسیده و واقعا میخواد کنسرت و خوندن و پول درآوردن رو بزاره کنار، اما دوباره با داستاین جدید همرو غافلگیر میکنه جوری که خودشم باورش میشه!! تتلو که مثل همیشه دم عیدی قراره کنسرت بذاره، اینبار با دلاری که سر به فلک کشیده قراره رُس هوادارش رو بکشه!! چجوری؟ اینجوری که قیمت بلیط های کنسرت تتلو که قراره اردیبهشت 1402 اجرا بشه دراومده با توجه به اینکه دلار جان هر روز داره میره بالا، ارقامی به شدت فضایی تنها برای یک کنسرت پیش بینی شده!

Untitled

قیمت بلیط کنسرت تتلو 1402! برگای تتلیتی ها ریخت!

خب همونطور که دیدین قیمت ها به دلار بود و اگه بخوایم به تومان حساب کنیم چیزی حدود صد میلوین، پنجاه میلیون و بیست و پنج میلیون تومان هستش که البته این ارقام با توجه به اینکه دلار روزانه بالاتر هم میره، متغیره چرا که حتی از دیروز به امروز به ریالِ ما تقریبا پنج میلیون تومانی تغییر کرده!!

تتلو قراره خرج تتلیتی های واقعی رو بده؟ 

البته که با وضع حال حاضر مردم و دلار، قطعا تتل خان فروش خوبی نداشته و نخواهد داشت به همین علت شروع کرده به گفتن مواردی که همیشه راه و روندش رو به خوبی بلده! میگین چی؟ مثلا توهم و وعده های الکی که به تتلیتی ها میده!

تتلو اینبار در این رابطه به گفته خودش میخواد تتلیتی های واقعی رو جدا کنه و حتی خرجشون رو هم بده! میگین چجوری؟ تتلو در آخرین متنی که تو یوتیوب داغ داغ به اشتراک گذاشت نوشت:

Untitled

خب همونطور که دیدین این دقیقا همون دست پیشی هستش که تتلو گرفته تا پس نیوفته!

البته که تتلو در قسمتی از صحبت هاش نیز گفته بود این آخرین کنسرتی هستش که میخواد برگذار کنه که البته تتل خان از این صحبت ها تا به حال زیاد داشته و دوباره برای خالی کردن جیب مخاطب راه حلی جدید ساخته! 

تتلو که اصولا هم عادت داره و هم تبحر خاصی در پول هنگفت درآودرن از طریق مردم داره، هر بار با سناریوی جدید کنسرتش رو لغو میکنه و پولی هم خیلی ها برای خرید بلیط داده بودند هوتوتو میشه!

unnamed

لاو بازی بی امان تتلو با بیوه و دختر عاشق و بعد هم سحر بدنساز!

جدا از این مسائل تتلو سر موضعات عشقیش هم خیلی جنجال داره و میدونید که از همون ابتدای ورودش به ترکیه این بند و بساط رو داشت. البته که آقای رپر سیرمونی هم نداره، نه از لحاظ ارتباط با خانومها و نه از لحاظ پول هنگفت درآوردن!

تتلو چند ماه پیش یه چند صباحی رو با سخح قریشی گذروند و بعد هم که داستانشون تموم شد ماجرای ازدواج و عشق آتشینی که داشتن پایان یافت. بعد از سحر از خانومی رونمایی کرد که بیوه بود و یه بچه هم  داشت و امیر تتلو گفت می خواد اون دختر نوزاد رو خودش بزرگ کنه و خلاصه با این نقشه کلی همه رو سرکار گذاشت و آخرهم گفت شوهر سابق خانم اومد و ایشون روبا خودش برد!

یه هفته بعد دوباره امیر تتلو شاد و شنگول اومد گفت من نیمه گمشده ام رو پیدا کردم و با یه دختر خانوم همه چی تموم که از ایران اومده می خوام ازدواج کنم. چند روزی همه چی گل و بلبل بود و تتلو از نامزد جدیدش عکس هم منتشر می کرد اما به یکباره همه چیز زیر رو شد و گویا مادر دختر خانم حسابی نشست زیر پای دختره که تتل رو ول کن و برگرد بیا ایران و کار حتی به شکایت و آژان کشی به خونه تتلو هم کشیده شد و سرانجام این گینه هم از دست تتلو پرید.

Untitled

سحر خوش قد و بالایی که حسابی از راه دور تتلو رو شیفته خودش میکنه!

البتتته که میدونید این قطعا ته تذتساناتی عشق و لاو بازی تتلو نیست و در ادامه با فاصله ای کوتاه از یه سحر خانوم جددی رونمایی کرد که گویا ایشون از نوع قرییش نیستن و سحر رحمانی نام دارن! سحر خانوم یکی از دختارای ورزشکار ایرانیه که حسابی تتلو رو تحت تاثیر قرار داده.

قضیه از این قراره که سحر رحمانی چندی پیش تو یه مسابقه فیتنس با یکی از آهنگ های امیر تتلو میاد رو استیج و تتل از این قضیه حسابی به وجد میاد و توپیج شخصی خودش در مورد این خانوم ورزشکار اینطور می نویسه: یه خانوم بدنساز رو دیدم ویدیوشونو الان فکر کنم سحر خانوم بود اسمشون که با آهنگ تازیانه مسابقه شون رو اجرا کردن. چقدر عظلات تفکیک وحرفه ای! چقدر افتخار کردم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی