|

تحول عمیق مریم مومن بعد اینکه نامزد کرد؛ خانوم لباس عیداش لوکسه ولی شنبه یکشنبه!

maryam momen shayanews

مریم مومن همیشه از خودش به عنوان یه دختر مستقل یاد کرده اما اینبار عکس و متن خانوم بازیگر بیشتر مورد تورد توجه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم مومن بازیگر جذاب و دهه هفتادی سینمای ایرانمونه که چند سالی میشه به این عرصه شگفت انگیز ورود کرده و تا به اینجا تونسته سابقه کاری خوبی رو برای خودش بسازه. اما نکته اینجاست که مریم مومن چندان پرررر بازی نیست که خب نمیدونیم خود خانوم خانوما هر نقش قبول نمیکنه و یا پیشنهاد کاری کمه! مریم مومن ابتدا با بازی در سریال تلویزیونی "بانوی عمارت" در نقش فخرالزمان بود که دیده شد و شهرت یافت اما خب دلیل غلیظ شدن معروفیت مریم مومن سریال شبکه خانگی "جادوگر" بود که ژانری طنز داشت و به کل از دنیای سریال اولی جدا بود!

مریم مومن این روزا تو فیلم و سریالی دیده نمیشه و به همین سبب خانوم بازیگر رو مدام می بینیم در حالی که تو اینستاگرام فعالیت زیادی داره و پشت بند هم عکس و ویدیو از خودش به اشتراک میذاره. مریم مومن تو نیمه دوم دهه هفتاد متولد شده و هنوز سن و سال زیر سی سال داره. ای چهره عموما در انتشار تصاویر خود خیلی حواسش به یکسری موارد هست که خب این موارد میشه مثلا خوشتیپی خانوم بازیگر و یا آرایش های تند و تیزی که انجام میدن و در آخر اینکه اصلا هم قانع به عکسای الکی نیستن و حتما باید تصویر جذاب باشه! در ادامه ابتدا تصاویر جدید وی رو مشاهده می کنید که میشه پست آخر مریم مومن.

346531144_651693313441598_1215811887587676719_n

346909319_1384777779030748_6464086095933719954_n

اخلاقیات عجیب غریب مریم مومن واسه عکس گرفتن از خودش!

البته که تو تصاویر جدید خانوم بازیگر همونطور که دیدین یه آیتم جدید اضافه شده و اونهم مژه های بال بالی مریم مومن هستش که مورد توجه قرار گرفت. مریم بانو یکی از اخلاقیات عجیبی که داره اینه که یا باااید میکاپش بسیار غلیظ داشته باشه تا جلو دوربین عکاسی بیاد و یا فیلتر اینستاگرامی داشته باشه تا راضی به عکس انداختن بشه که خب این موضوعات نشون دهنده اعتماد به نفس نه چندان کامله این چهره می باشد.

اما از طرفی هم مریم مومن از دسته معدود بازیگرانی هستش که هنوز عمل زیبایی برروی صورتش انجام نداده و با وجود اینکه دیگه این روزا خیلی بین بازیگرا ترند شده و یه جورایی هنجار به حساب میاد، اما مریم مومن هنوز به دور از این موضوع می باشد.

Untitled

موضوع خاص زندگی که مریم مومن تو این کپشن بهش اشاره کرد!

اما جدا از این موضوعات مریم مومن بارها شده که در رابطه با تنهایی و مستقل بودن و سخت بزرگ شدن و .. این موضوعات هم مصاحبه داشته و هم صحبت کرده. مریم بانو  در کپشن تصاویر اولی هم متنی تامل برانگیز نوشت:

من تنهایی گریه کردم

تنهایی تلاش کردم

تنهایی به زخم‌هام مرهم زدم

تنهایی برای زندگیم جنگیدم

تو اون شبایی که صبح نمیشدن من تنهایی منتظر طلوع خورشید موندم

تنهایی شکست خوردمو قوی تر ادامه دادم

میدونی چی میگم؟

گاهی مستقل بودن فقط مادی نیست

اصن اونی که از لحاظ روحی مستقله قوی تر

Untitled

معیار ازدواج مریم مومن و نامزدی که انگاری معیار خانومو اجابت کرده!

مریم مومن تو بچگیش یه خاطره تلخ رو گذرونده که اونهم جدایی و طلاق مادر پدرشه که باعث شده تا مریم بانو ضربه بزرگی بخوره و در رابطه با مستقل بودن هم به همین دلیل صحبت میکنه. اما مریم مومن همیشه بری ازدواجش یه معیار داشت و ظاهرا حالا با اون معیار داره میره جلو.

مریم مومن که چند باری تا به حال در رابطه با ازدواجش و معیاراش و طلاق مادر و پدری جوان صحبت کرده، حالا این روزا دیده میشه که تصاویری از دسته گل های مختلف به اشتراک میذاره.

این در حالیه که خانوم بازیگر تا همین چند وقت پیش بر این نظر بود هیچ معیاری برای ازدواج نداره جز دوست داشتن!! مریم مومن با انتشار عکس از گل صدای کاربان و فالوور های خودش رو دراورد چرا که بر خی بر این نظر بودند مریم مومن پیجی بزرگ و پابلیک داره و اینکه اصلا بیاد و چنین حرکات تینیجر طوری انجام بده چندان جالب نیسن چرا چون ایشون بازیگره و مشهور، پس بهتره کمی با احتیاط و کلاس بیشتری عمل کنه!

Untitled (3)

بیوگرافی جالب مریم مومن

مریم مومن فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

مریم مومن چندی پیش به مناسبت روز تولدش تصاویری ژورنالی از خود منتشر کرد که برای کاربران و مخاطبانش بسیار جذاب و دیدنی بود. مریم مومن در ششم مرداد ماه وارد 23 سالگی شد. در ادامه تصویری هم از تولد خانم بازیگر مشاهده می کنید که این استایل آنقدر ها به تولد نمیاد اما از انجایی که وی عشقِ تفاوت هستند آن را انتخاب نموده است.

maryam.momen_s+instagram+2023-4-15+story

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا جذاب شیکپوش خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا مجرداست موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست تحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی