|

پس پرده کشف حجاب ویشکا آسایش در پاریس؛ خانوم رفت کنار گلشیفته؟

ویشکا آسایش

ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون بدون حجاب در نمایشگاه هنر پاریس حاضر شد و عکس های حضورش در این مراسم به سرعت در حال وایرال شدن است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ویشکا آسایش جزو بازیگران توانمند سینما است که هم تو نقش های طنز و هم تو فیلم و آثار جدی در سال های اخیر حضور موفقی داشته است. ویشکا آسایش به شدت هم کم حاشیه است و بیشتر تمرکزش روی کار و ارتقای هنرش بوده و کمتر به حواشی کار داشت.

به تازگی اما تصاویری از خانم آسایش منتشر شده که بدون حجاب در نمایشگاه هنر مدرن و معاصر پاریس حضور پیدا کرده است. این نمایشگاه که از روز شنبه افتتاح می شود آثار هنرمندان خاورمیانه و شمال آفریقا را به نمایش می گذارد که هنرمند ایرانی علیرضا شجاعیان هم با چند اثر در این نمایشگاه حضور دارد و اتفاقاً عکس های بدون حجاب ویشکا آسایش در کنار او گرفته شده است.

ezgif.com-webp-to-jpg (1)

گلشیفته فراهانی هم دیگر مهمان علیرضا شجاعیان

آن طور که از تصاویر وایرال شده در اینستاگرام برمی آید علاوه بر ویشکا آسایش گلشیفته فراهانی هم در این نمایشگاه حضور دارد هر چند که عکسی از ویشکا و گلشیفته در کنار هم منتشر نشده اما حضور علیرضا شجاعیان در کنار این دو هنرمند و عکس های جداگانه که آن ها منتشر کرده از حضور همزمان ویشکا و گلشیفته در این نمایشگاه حکایت دارد.

ezgif.com-webp-to-jpg

نگاهی به تیپ و استایل های ویشکا آسایش

اما به بهانه حضور ویشکا آسایش تو نمایشگاه هنر معاصر بد نیست نگاهی بیاندازیم به نوع پوشش و استایل خانوم بازیگر تو سال های اخیر:

خانوم ویشکا آسایش قد بلندی دارند که خوب در خیلی از موارد این موضوع میتونه یک مزیت به حساب بیاد اما با این همه اون دست از خانوم هایی که دارای قامت بلند هستند بهتره از یک سری اصول استفاده کنند تا زیبایی و قد رشیدشون بیشتر به چشم بیاد مثل پوشیدن لباس های بلند که خانوم ویشکا آسایش رسما استاده تو این موضوع و غالبا لباس هخای بلند رو انتخاب می کنه، یک مثال شلوار بوت کات است که باعث میشه کشیدگی پای شما جذاب تر دیده بشه و اگر به اوت فیت های مختلف ویشکا آسایش نگاه کنید می بینید که ایشون به مراتب از این سبک شلوار استفاده می کنند.

ویشکا+آسایش+قد+بلندی+که+اصولی+می+پوشه

در ارتباط با پالت رنگی مورد پسند خانوم ویشکا آسایش باید بگیم که ایشون غالبا رنگ های خنثی رو ترجیح میده، رنگ هایی که خیلی توی چشم و پر زرق و برق نیستند یا ست کردن اون ها خیلی دردسر ساز باشه معمولا انتخاب ویشکا آسایش نیستند اما نکته جالب توجه در رابطه با اوت فیت های مختلف خانوم آسایش اینه که بر خلاف اکثر افراد وقتی می خواد به سراغ رنگ های خنثی بره بیشتر از تناژ های تیره، تناژ های روشن و درخشان مثل سفید و طوسی رو انتخاب می کنه که البته با ایجاد یک هارمونی زیبا و استفاده از رنگ های ملایم دیگه جذابیت بصری استایلش رو افزایش میده.

ویشکا+آسایش+خوش+پوشی+که+خنثی+ست+می+کنه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی