|

تفریح لیلا اوتادی لا به لای برج های چین وقتی همچین تیپ عربی زده / سفارش شوهره خونگیشو

LEILA-OTADI SHAYANEWS

لیلا اوتاد رو میشه از اون دسته از بازیگرا دونست که بدون حاشیه بالا اومده و دیده شده که به خاطر همین موضوع خیلی بین مردم محبوب هست و محترم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیلا اوتادی یه مدت به قدری کم کار و بی حاشیه شده بد که به کلی داشت فراموش میشد ولی خب خانوم از کنج عزلت بیرون خزید و یه خودی نشون داد با "یقه سفیدها" و "نیوکمپ" و بعد از اون توی برنامه های سرگرمی مثل "چیدمانه" دیده شد و از اونا گذشته لیلا اوتادی حتی فعالیتش رو توی صفحه ی اینستاگرامش هم بیشتر کرد و یه جواریی اکتیو شده که خب این نشون میده اینبار که لیلا خانوم اومده دیگه قرار نیست که به راحتی ها از عرصه به دور بشه و توی سکوت زندگی کنه خصوصا که نظر خیلی از بیننده ها رو هم جلب کرده و خیلی ها معتقد هستن که ایشون استعداد بالایی در زمینه ی اجرا و بازی دارن.

البته که یه موضوع دیگه راجبه لیلا اوتادی وجود داره این هست که ایشون از معدود بازیگرای هست که نچرال تشریف داره و البته که بی نهایت زیبا که خب همین موضوع هم باعث شده که ایشون بیشتر از پیش دیده بشه و به چشم بیاد خصوصا جفت چشمای سبز رنگش که بسیار ایشون رو خاص کرده که خب میدونید این موضوع به خاطره این هست که توی کشور ما اونقدرا که باید و شاید چشم رنگی نیست و به همین جهت این افراد بسیار خاص محسوب میشن و توی بازیگری هم میتونن بیشتر از دیگران به چشم بیان و یه جور تافته ی جدا بافته هستن. حالا در ادامه قصد داریم که در رابطه با این روزای لیلا اوتادی بیشتر براتون بگیم.

لیلا اوتادی

تیپی که لیلا اوتادی باید توی دیار عربا میزد نه چین

این روزا مسافرت به کشورای عربی خصوصا رفتن به امارات به قصد دبی بسیار بین مردم دنیا خصوصا ایرانی ها رواج پیدا کرده و انگار هر کسی که یه عکس با برج خلیفه نداخته باشه از دنیا عقبه! دقتم کرده باشید بلاگرای اینستاگرامی هم تا چدتا تبلیغات میذارن و جیبشون یکم پر میشه یه سر به این شهر توی امارات میزنن و چهارتا عکس میگیرن و میذارن توی پیجشون که بگن بله ما هم هستیم و شما میتونید تفریحات لاکچری ما رو نگاه کنید و حس کنید خودتون هم اینجایید!

اما موضوعی که در خصوص افراد سلبریتی خصوصا بازیگرا وجود داره این هست که این دوستان هم زیاد به کشورای خارجی سر میزنن چرا که بالاخره پول خوب درمیارن و باید هم تفریحات اینجوری داشته باشن ولی یه موضوعی که راجبه آدما توی مسافرت به کشورای عربی وجود داره این هست که افراد دوست دارن که یه جورایی تیپ عربی داشته باشن توی این کشور و شهراشون که خب این موضوع اون ها رو جالب میکنه. حالا لیلا اوتادی که این روزا در مسافرت چین به سر میبره دبی رو برده به چین و با استایلی ظاهر شده که باید تو دبی ظاهر میشده نه توی چین!

لیلا اوتادی

وقتی لیلا اوتادی شوهر خونگی سفارش میده!

موضوع ازدواج افراد سلبریتی برای خیلی ها میتونه جالب باشه چرا که بالاخره میشه فهمید این افراد چه ملاک ها و سلایقی برای ازدواج دارن مثلا وقتی که نیوشا ضیغمی با همسر سابقش که تاجر بود ازدواج کرد خیلی ها اینطور ارزیابی کردن که نیوشا خانوم توی این ازدواج پول رو ملاک مهمی قرار داده بود! البته که شاید این فقط یه پیش داوری از سمت دیگران بوده باشه ولی خب اینطور گفته شد.

حالا تو یه حرکت جالب لیلا اوتادی هم یه چندتا استوری گذاشته بود که در اون فالووراش از ایشون سوالاتی میپرسیدن و ایشون هم به این سوالات جواب میداد که یکی از سوالا خیلی جالب بود و یه جورایی ملاکای ازدواج لیلا خانوم رو ازش پرسیده بودن که دوست داره همسرش هم مثل خودش پولدار و شناخته شده باشه یا نه؟ که ایشون هم در پاسخ گفته بود که دوست داره یه همسر خونگی و آروم داشته باشه!

لیلا اوتادی

وقتی مجری لیلا اوتادی باشه ازش خواستگاری میشه!

گفتیم که لیلا اوتادی این روزا سعی داره که بیشتر از پیش فعال بشه و حتی در این راستا مجری برنامه ی "چیدمانه" هم که یه برنامه ی سرگرمی و طنز هست شده و بود و میزبان افراد معروف اعم از بازیگرا بود که نکته ی جالب در این برنامه این بود که از یه سری از بلاگرها هم دعوت شده بود به این برنامه مثلا سرنا امینی و حتی مجتبی شفیعی که دیگه یه جورایی این برنامه رو دستش گرفته بود و اجرا میکرد و تو یه سناریویی جالب طوری نشون داده میشد که انگار آقای شفیعی خواستگار لیلا خانوم تشریف داره و منتظر جواب بله هست و لیلا اوتادی هم از این موضوع نمیدونه بخنده یا گیه کنه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی