|

لیلا اوتادی زده تو کاره بلاگری همون اولشم رفت دیاره سوسانو / دوستشو تو عکس هوتوتو کرد

LEILA-OTADI SHAYANEWS

لیلا اوتادی از بازیگرایی هست که خانوم رو اواخر در برنامه ی چیدمانه به عنوان مجری دیدیم که خیلی ها از میزان جوون موندن ایشون تعجب کرده بودن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیلا اوتادی از بازیگرایی که زمانی که گلزار و الناز شاکردوست معروف شدن ایشون هم معروف شد و به کلی یه دوره ای سینما دست این دوستان افتاده بود و توی خیلی از فیلم ها میدیدیمشون ولی فرق لیلا اوتادی با این دوستان این بود که خانوم حاشیه ی کمتری داشت و میدونید که حاشیه هم یکی از راه های بیشتر دیده شدنه و همچنین یه فرق دیگه ای هم داره لیلا اوتادی و اون اینه که خانوم توی سریال های تلویزیونی هم بازی کرده و مثل یه سری از دوستان طاقچه بالا نذاشته که خب این خودش نشون دهنده ی این هست که لیلا خانوم برای مخاطب هاش ارزش قائله و مهم نیست که حالا خانوم رو از پرده ی سینما ببینن و یا از قاب تلویزیون.

البته که لیلا اوتادی یه تایمی رو به کلی از عرصه فاصله گرفته بود و اصلا خبری ازش نبود و دیده نمیشد ولی خب ایشون بالاخره برگشت و اون هم چه برگشتنی خانوم رو جلوی دوربین های مختلف دیدیم از سینما تا سینمای خانگی و حتی برنامه های سرگرمی مثل چیدمانه که این اواخر هم پخش میشد و خانوم مجریش بود و یه عالمه هم بیننده داشت و خیلی ها از دیدن لیلا اوتادی به عنوان مجری در این برنامه خوشحال بودن و از راز جوون موندن لیلا خانوم حرف میزدن که البته حق هم دارن چون لیلا اوتادی واقعا حکم قالی کرمون رو داره. حالا در ادامه میخواهیم راجبه این بازیگر بیشتر براتون بگیم، پس با ما همراه باشید.

لیلا اوتادی

وقتی لیلا اوتادی فقط خواست خودش تو چشم باشه

دقت کرده باشید خیلی وقتا توی اینستاگرام برای بازیگرا حاشیه درست میشه مثلا خیلی از پیجای زرد هستن که از ازدواج خیلی از بازیگرای مجردمون عکس های جعلی میذارن و برای خودشون لایک و کامنت جمع میکنن و جالب هم هست که خیلی ها برای این که بگن این عکس ها فیک هست کامنت میذارن ولی بالاخره صاحبان این پیج ها به هدفشون میرسن و پست رو به چشم میارن و هی میان اکسپلور و در نهایت پیجشون رو بالا میبرن.

حالا تو یه اقدامی یکی از پیج های اینستاگرامی عکسی از لیلا اوتادی منتشر کرده که خب یه سلفی هست و توسط خوده خانوم اوتادی گرفته شده ولی موضوعی که وجود داره این هست که توی این سلفی یه خانومی هم کنار لیلا اوتادی هست که میگن دوستشه که خب تا اینجا اوکی هست ولی موضوعی که وجود داره این هست که خانوم اوتادی خودشم این عکس رو توی پیجش پست کرده ولی با این تفاوت که دوستش رو کات کرده و توی عکس نیست به همین خاطر خیلی ها گفتن که خانوم اوتادی دوست داشته فقط خودش توی چشم باشه! در حالی که این پیج خانوم اوتادیه و خودش میتونه انتخاب کنه که چی بذاره و چی نذاره!

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی

منتظر باشیم دو روز دیگه لیلا اوتادی هم دستور پخت قورمه سبزی بذاره یا نه!

این روزا دیگه به قدری تعداد بلاگرای اینستاگرامی زیاد شده که انگار فقط من و شما بلاگر نیستیم که شاید حتی خوده شما هم بلاگر باشید! ولی موضوعی که وجود داره این هست که خب اگر صادق باشیم بلاگر بودن توی اینستاگرام یکی از راحت ترین کارهاییه که درآمدش هم بسیار خوب و بالاست طوری که الان و این روزا خیلی از بچه ها به جای این که درس بخونن و از طریق تحصیلات به یه جایی برسن میخوان که بلاگر باشن و حتی خیلی هاشونم هستن و درآمدزایی هم دارن!

که خب این موضوع به مرور میتونه خیلی بد باشه چون بچه ها رو نسبت به درس و تحصیلات دلسرد میکنه که این اصلا عواقب خوبی برای آینده ی کشور نخواهد داشت حالا از اینا که بگذریم برسیم به لیلا اوتادی که میگن خانوم این روزا مثل بلاگرا رفتار میکنه و باید دو روز دیگه منتظر اینم باشیم که لیلا اوتادی برامون تبلیغ هم بذاره ولی موضوع اینه که خانوم اوتادی تنها میخواست که لحظاتش رو با فالووراش شریک بشه چرا که ایشون چند وقت پیش رفته بود چین و میخواست که از تور چین بگه و لحظات خوبش رو به اشتراک بذاره چون خیلیا ازش خواسته بودن.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی و خواستگارش که سانسور شد!

گفتیم که لیلا اوتادی این اواخر مجری بودن رو هم تست کرد و توی برنامه ی چیدمانه مجری بود ولی موضوعی که وجود داره اینه که یه قسمتی توی این برنامه وجود داشت که یکی از بلاگرای اینستاگرام اون رو اجرا میکرد که این روزا حسابی اسم در کرده و توی مافیا هم بوده یعنی مجتبی شفیعی و ایشون توی این برنامه به حالت طنز و با سناریو خواستگار لیلا اوتادی بود و برای خواستگاری از ایشون برنامه های طنز اجرا میکرد ولی خب اخیرا این بخش از این برنامه حذف شده و دیگه مجتبی خان خواستگار هیچ کسی نخواهد بود و انقد لیلا اوتادی بهش جواب رد داد که آخر به کلی پاکش کردن!

لیلا اوتادی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی