|

قبل و بعد فقیه سلطانی / تو معجزه خنده بیست سالش بود اونقد پیر حالا پنجاهه انقد جَوون

فقیه سلطانی بازیگر ایرانی که در فیلم معجزه خنده ایفای نقش داشت و حالا بعد از گذشت 28 سال تصویری از تغییر چهره وی منتشر و مورد توجه قرار گرفت

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- خیلی از بازیگرانی که این روزها دیگه تو فیلم و سریال های جدید دیده نمیشن، در واقع هنرمندان قدیمی در این عرصه می باشند که حالا با ورود چهره های جدید پا پس کشیدن و ایفای نقش آنچنانی ندارند. البته این رو هم بگیم که دیگه فیلم و سریال های جدید تلویزیون هم به اندازه قبل چنگی به دل نمیزنه و هرچی هست مال همون قبله. قبلی هم که میگیم خیلی قدیم نیست و تقریبا میشه گفت از اواخر دهه نود تلویزیون جان ریزش کرد! البته که هنوز هم مخاطب خودش رو داره، اما کجا؟ شبکه آی فیلم.

فقیه سلطانی

آی فیلم هم ک میدونید کلا تو کار بازپخشه و اصلا کار جدید رونمایی نمیکنه. اما باید بگیم واقعا ایول داره چرا که با ایده بازپخش، در واقع بیننده رو به سال های دور میبره و کسی که فلان سریال رو دوست داشته دوباره و دوباره برای دیدنش به پای تلویزیون میشینه. اما در ابتدای متن گفتیم بازیگرانی که حالا دیگه کمتر دیده میشن. مثلا خانوم فقیه سلطانی از دست هنرمندانی می باشد که سالها در این جعبه جادویی ایفای نقش داشته اما حالا نیست. خانوم بازیگر رو میشه از دست چهره های دونست که روند پیری شون به سمت عقب برگشته نه جلو! چرا که به تازگی تصویری از وی به اشتراک گذاشته شد که برمیگرده به 28 سال پیش! یعنی سال 1375 که فقیه سلطانی در سریال "معجزه خنده" بازی کرد و چهره ای به شدت متفاوت از حال حاظرش داشت. در ادامه بینیم یه قبل و بعد از وی وقتی هم گریم سنگینی داشته و هم اینکه انگاری ترند های امروزی خوشگلاسیون روش خیلی موثر بوده! 

فقیه سلطانی
فقیه سلطانی در فیلم معجزه خنده

فقیه سلطانی

فقیه سلطانی

فقیه سلطانی

فقیه سلطانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • sevda ارسالی در

    واقعا تاسف آوره

  • arzankada poshak vafa ارسالی در

    چراحسودی میکنید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی