|

مدلینگ نیکی نصیریان / همون درسا کوچولوی بزنگاهِ که بعد شونزده سال عکساشو گذاشته

نیکی نصیریان بازیگر سریال بزنگاه می باشد که حالا بعد از گذشت 16 سال تصاویر خود را به اشتراک گذاشت و تغییراتش همرو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- انگاری دیگه کم کم داریم به این سمت و سو که جذابیت برنامه ها و فیلم و سریال های قدیمی به ساخته های این دو سه سال اخیر میچربه! مگه همیشه همه چی اینجوری نیست که هر چی جلوتر میره باید بیشتر پیشرفت کنه؟ پس چرا سریال های تلویزیون دارن پسرفت میکنن؟ قبول دارید قدیم ندیما، صد سال پیش نه ها، همین سه دهه اخیر چقدر فیلم و سریال ها جذاب تر بودن در حالی که تو این سه چهار سال اخیر چندان مخاطب پای تلویزیون کشیده نشده! چرا چون تلویزیون جان چنگی به دل نمیزنه و هر چی که هست آی فیلم داره بیننده رو پای این جعبه جادویی نگه میداره. میدونید که آی فیلم کارش بازپخش فیلم و سریال هایی هستش که محبوبیت بیشتری دارن و مخاطب دلش میخواد دوباره و دوباره ببینتشون! اون تایم اصلا سریال های مناسبتی ماه رمضان و عید هم جذاب تر بود. مثلا سریال "بزنگاه" رو یادتون میاد؟  که سال 1387 ساخته شد؟

در این کار بازیگران فوق العاده ای همچون رضا عطاران و علی صادقی و حمید لولایی و همچنین مرجانه گلچین ایفای نقش داشتن. اما در این بین یه نقش به نام درسا هم بود. درسا کوچلویی که اون موقع 5 سالش بود و حالا برای خودش خانومی شده. نیکی نصیریان بازیگر نقش درسا هسش که این روزها در سن 21 سالگی به سر میبره. نیکی نصیریان بازیگری رو کم و بیش ادامه داد، اما انگاری فعالیتش تو مدلینگ بیشتر بوده و هست. وی در اینستاگرام تصاویر زیادی از خود به اشتراک میذاره که به تازگی یه قبل و بعد جذاب ازش منتشر شد. در ادامه ببینیم عکسای خانوم بازیگر رو. 

نیکی نصیریان

نیکی نصیریان

نیکی نصیریان

نیکی نصیریان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی