|

عمل بینی لیزگه کومرت در ترکیه / سوسن سریال خواهران و برادران قبلش قابل تشخیص نیست

سوسن یکی از نقش های جذاب در سریال خوهران و برادران می باشد که حالا در اینستاگرام مدلینگ نیز انجام میده و تصاویرش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- دیگه خیلی ساله که مخاطبین ایرانی شیفته سریال های ترکیه ای هستن. چرا که این سریال ها قسمت های زیادی دارن و از طرفی هم جوری هستن که میتونن افراد رو به سمت خود جذب کرده و یه جورایی گاهی خانوادگی هم میشن. البته که اغلب این سریال ها رو مثبت 18 و خیلی وقت ها اینچنین هم هست، اما یکسری از سریال های ترکیه به مانند "خواهران و برادران" اینچنین نیست و در واقع یه جوراییه که نکته منفی کمتری داره و مناسب دیدین برای برخی افراد هست. چرا چون در این سریال داستانی در رابطه با چند دانش آموز هستش که روایت خونواده هاشون رو داره. این روزا سریال خواهران و برادران مخاطبین زیادی رو جذب خود کرده و مورد توجه بسیاری قرار گرفته اما چون خیلی قسمتاش طولانیه و کش داده شده، خب برخی رو خسته کرده.

اما کمی ریزبین تر بشیم. مثلا بریم سراغ سوسن قصه! سوسن که میشه نامزد عمر، چهره محبوب سریال، چهره زیبایی داره و یه جورایی میشه گفت مورد علاقه خیلی از مخاطبینش هست. سوسن رو که می شناسید عاشق و شیفته عمره و به طبع چون یکی از دختر خوبای داستان میشه هوادارای زیادی هم داره. لیزگه کومرت هنرپیشه 25 ساله اهل ازمیر، در صنعت مدلینگ نیز فعالیت داره و تصاویر جذاب بسیاری از خود در صفحه اینستاگرم منتشر میکنه. در ادامه ببینیم سوسن رو در دنیای واقعی که البته عمل های زیبایی هم داشته و تصاویری از وی پیش از عمل منتشر شده! این همه تغیر واقعا عجیبه!

لیزگه کومرت

لیزگه کومرت

لیزگه کومرت

لیزگه کومرت

لیزگه کومرت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Zahra ارسالی در

    سلام می خواستم بگم که لیزگه اینطوری نبوده یعنی با فتوشاپ اینطوری شده حتی اگه به عکسای کودکی و نوجوانیش دقت کنین متوجه میشن

  • زیزی ارسالی در

    آخه خدایی نمیشه اینقدر خوشگل باشن

  • ابوالفضل ارسالی در

    بابا همش اطلاعات الکی میدین لیزگه اصن عملی نداشته فقط میخواین حاشیه پراکنی کنید واقعا متاسفم

  • ابوالفضل ارسالی در

    همش الکیه فقط میخواین شایعه پراکنی کنید لیزگه اصلا عملی نداشته با اطلاعات صحبت کنین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی