|

قبل و بعد بهناز جعفری / پنجاه سال از عمرش گذشته شده نیم قرنی ولی از برج میپره

بهناز جعفری بازیگر مشهوریه که همیشه نقش های مثبت رو ایفا کرده و مخاطب با این چهرش آشنا بود تا اینکه تصویر اینستاگرامی وی دیده شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سینما و تلویزیون ایران تا به حال فیلم و سریال های جذاب و فوق العاده ای به خودش دیده همراه با بازیگرانی که به معنای واقعی هنرمد بودن و هستن. خیلی از بازیگران کاربلد و خفن در سن و سال های مختلف از جوان گرفته تا پیر از ین دنیا رفتن و هنر خود را هم به گور بردند. اما همچنان هستند بازیگران جوان و آرتیستی که میتونن آینده سینما و تلویزیون رو درخشان کنند اما مشکل اینجاست که دیگه کمتر بازیگری پیدا میشه که برای تلویزیون بازی کنه و کمتر کارگردانی هم پیدا میشه که برای جعبه جادو فیلم و سریال بسازه. همونطور که اشاره شد قدیم ندیما، یعنی تا همین دهه پیش پروژه های بی نظیری تحویل تلویزیون داده میشن که یکی از اونها "روزگا قریب" بود. روزگار قریب ساخته کیانوش عیاری در سال 1386 بود که به نمایش گذاشته شد و هنرمندان بسیاری که در خود جای داده بود رو در نقش ها نشون داد. یکی از این هنرمندان بهناز جعفری می باشد.

بهناز جعفری چهره ای سرشناش اما کم حاشیه می باشد که تا به حال در انواع و اقسام نقش ها و گریم ها دیده شده. این بازیگر دهه پنجاهی که دقیقا پنجاه سال سن داره، در روزگا قریب نیز ایفای نقش داشت و بعد از اون نیز در کارهایی همچون "پنج ستاره" در کاراکتر یک زن با پایی معلول و همچنین در سریال "آب پری" در نقش ابر پری دیده شد. دو مثال زده شده به این دلیل بود که هر کدوم شخصیتی کاملا متفاوت از هم داشتن و این بازیگر زن به خوبی از پس هر دو بر اومد. بهناز جعفری حالا نیم قرن سن و سال داره اما همچنان از هنرمندان جسور و جذابیه که در نقش ها زمین تا آسمون با واقعیت فرق داره. در ادامه بینیم بهناز جعفری رو در دنیای واقعی.

بهناز جعفری

بهناز جعفری

بهناز جعفری

بهناز جعفری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی