|

شیرینِ وضعیت سفید بعد سیزده سال / مونا احمدی رسما چه تغییری کرد این مدت

مونا احمدی بازیگر نقش شیرین در سریال وضعیت سفید می باشد که اون موقع ها جوانی بیش نبود و حالا برای خود بانویی سن دار شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حالا درسته که این روزا دیگه کمتر فیلم و سریال جذابی در تلویزیون ساخته و پخش میشه، اما در کارنامه کاری سینما و جعبه جادو، کم نیستن پروژه هایی که واقعا بی نظیر بودن و منحصر به فرد. فیلم و سریال هایی که به دلیل محبوبیت خیلی زیاد از سوی مردم مجبور به ساخت فصل هایی بعدی شدن. البته که این موضوع برای یک کارگردان و نویسنده میتونه عالی باشه و از طرفی هم بازیگران اون کار بولد تر و پررنگ تر خواهند شد. همین پایتخت خودمون که تا فصل ششم هم ساخته شد، یه هشتصد باری از شبکه آی فیلم پخش شده و هر بار هم مورد توجه کاربران قرار گرفته. اما یکسری از این سریال ها به به مانند "وضعیت سفید" تنها یکبار تولید شدن و اونقدری شاهکار بودن که اگر هزار بار دیگه ام از آی فیلم پخش بشن باز جذابن. این جذاب بودنه هم برمیگرده به بازی هنرمندانش و هم فیلم نامه ای که نوشته شده. در واقع میشه گفت در این کار انگار هیچ بازیگر کم نذاشته و همگی تمام هنر خود را به نمایش گذاشتند. 

در این سریال بازیگران زیادی ایفای نقش داشتن که یکی از اونها مونا احمدی بود. مونا بانو کاراکتر شیرین رو ایفا کرد که اتفاقا خیلی هم بولد بود چرا چون عشق امیر محمد با بازی یونس غزالی بود. خانوم بازیگر شخصیت شیرین رو دقیقا هونطور که باید، به تصویر کشید. اما اونچه که بیشتر مورد توجه قرار گرفت این بود که شیرین یه دختر ساده با چهره ای ساده بود در حالی که مونا احمدی در واقعیت ظاهری امروزی و شارپ داره. وضعیت سفید در سال 1390 بود که ساخته و پخش شد. البته که خود خانوم بازیگر از متولدین سال 1369 می باشد که این روزها در سن 34 سالگی به سر میبره و اون موقع ها یچیزی حدود 20 سال سن داشت. به همین دلیل تصاویر قبل و بعد خانوم بازیگر مورد توجه قرار گرفت و بولد شد.

مونا احمدی

مونا احمدی

مونا احمدی

مونا احمدی

مونا احمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی