|

روژان آریامنش خوش رکاب بعد بیست سال / کپی برابر اصل بچگیشه ولی با سی کیلو زیبایی

روژان آریامنش بازیگر سریال خوش رکاب می باشد که بیست سال پیش ایفای نقش کرد و حالا در این سن زیباتر از اونچه که تصور میشد، شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران هستند که سن و سال بالای ندارن و در جوانی به سر میبرند، اما سابقه کاریشون از اونی که میانساله هم بیشتره. مثلا ترلان پروانه که از سن پنج سالگی وارد این کار شد و همچنان هم داره بازی میکنه، خب یه بیست سالی رو تو این عرصه بوده و ممکنه از اون خانوم یا آقای بازیگری که شصت سالشه اما ده ساله وارد بازیگری شده سابقه بازیگری بیشتری داشته باشه. اما جالبه که فقط ترلان پروانه اینچنین راهشو ادامه داد و در حقیقت شغلش شد همون بازیگری. در حالی که بسیاری از هم رده های اون زمانش از این دور خارج شدن و دیگه بازی نکردن. تحصیل کردن و مشاغل دیگری رو در سرنوشت خود جای دادن در حالی که اگر بازیگر میشدن بی شک حالا شهرت فراوونی داشتن. یکی از این چهره ها روژان آریامنش می باشد. دختر کوچولویی که تو فیلم "عاشق" اتفاقا همبازیه ترلان پروانه بود و استعداد بازیگری رو هم به شدت داشت. 

روژان آریامنش که از متولدین سال 1375 می باشد، این روزها در سن 28 سالگی به سر میبره و دیگه واسه خودش خانومی شده. این در حالیه که وی در سال 1382 در سریال "خوش رکاب" هم ایفای نقش داشت و روژان خانوم هفت ساله بود. این بازیگر دهه هفتادی که ظاهرا در حال رفت و آمد به خارج از کشور نیز می باشد، چهره ای به شدت متفاوت از بچگیش پیدا کرده و حالا تصاویر قبل و بعد وی مورد توجه مخاطبین قرار گرفته. در ادامه مشاهده می کنید روژان آریامنش رو با فاصله سنی نزدیک به بیست و یک سال.

روژان آریامنش

روژان آریامنش

روژان آریامنش

روژان آریامنش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی