|

سرمایه کلان در انتظار بازار رمزارزها!

حماسه جنجالی شیبااینو رو شد!!

SHIBAINU

بهبود بازار ارزهای دیجیتال بر آلتکوین‌های میم مانند شیبا اینو چه تأثیری داشته است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ایبهبود بازار ارزهای دیجیتال بر آلتکوین‌های میم مانند شیبا اینو تأثیر مثبتی داشته است و اکثر ارزها تا 50 درصد از ارزش خود را بازیابی کردند. اما متأسفانه برای سرمایه گذاران، بهبود بازار خیلی چشمگیرنبوده است.

جریان خالص افزایش می یابد طبق داده‌های شبکه ردیابی WhaleStats، جریان خالص شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۸۵۰ درصد افزایش یافته است که نشان‌دهنده جریان مثبت وجوه در بازار رمزارزها است.و دلیل این افزایش به عوامل متعددی از جمله بهبودی پس از معاملات آخر هفته و بهبود جزئی بازار مرتبط است.

شیبااینو

اگرچه بازار در ابتدای روز در روندی صعودی حرکت کرد، طبق گزارشات CoinMarketCap، اکثر دارایی ها در 10 دارایی برتر طبقه بندی شده بر اساس ارزش بازار در حال حاضر ممکن است جایگاه خود را از دست  دهند.این امر برای شیبا اینو نیز صدق می کند که در حال حاضر علیرغم افزایش ورودی وجوه، ادغام شده است. شایان ذکر است که با وجود این رشد چشمگیر، جریان خالص شیبا اینو هنوز حدود ۷ میلیون دلار منفی است.

که نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد فروش شیبا اینو به جای خرید در بازار توسط آدرس‌های ردیف نهنگ بیشتراست.چگونه جریان خالص بر قیمت تأثیر می گذارد جریان خالص دارایی ها معمولاً مستقیماً بر قیمت دارایی تأثیر می گذارد، زیرا توکن ها و ارز ها تمایل دارند در جهت وجوه حرکت کنند.

هر زمان که نهنگ ها بازار را ترک و دارایی های خود را رها می کنند، معامله گران خرده فروش حاکم میشوند که باعث عملکرد منفی یک دارایی در بازار می شود. بخش عمده ای از عملکرد مثبت بازار SHIB، رویدادهای سوزاندن مداوم است که تعداد توکن های در گردش در بازار را کاهش می دهد. طبق گزارش TradingView، قیمت شیبا اینو در 10 روز گذشته تقریبا 50 درصد افزایش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی