|

استخوان شیبا اینو!

قیمت شیبااینودرچه صورت 2برابر میشود؟!

shibainu

قیمت استخوان شیبا اینو دو برابر می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت استخوان شیبااینو دو برابر می شود: 1 دلار به 0.50 دلار در  مدت 30 روز کاهش می یابد.اکوسیستم شیبا اینو اخیراً در حال افزایش است زیرا Bone و Leash هر دو در یک مسیر صعودی هستند. Bone که ماه گذشته با کمتر از 50 سنت معامله می‌شد، شاهد یک رالی خارق‌العاده بود، زیرا امروز از مرز 1 دلار عبور کرد. تنها در 30 روز معاملاتی، علیرغم اینکه بازارهای کریپتو کلی با عقب نشینی مواجه شدند، قیمت Bone دو برابر شد. تنها در این ماه، Bone نزدیک به 56 درصد رشد کرد و بازدهی خوبی را برای سرمایه‌گذارانی که در ژوئن موقعیت ورودی داشتند، نصیب خود کرد.

همچنان فشار خرید زیاد است و این رمزارز به بالاترین قیمت روز 1.09 دلار و پایین ترین سطح 1.01 دلار رسید و ممکن است در ساعات آینده بیشتر هم شود.Bone پس از توئیت Gate.io در مورد لیست کردن توکن در صورتی که بیشترین تعداد رای را دریافت کرد، مورد توجه قرار گرفت. اکوسیستم شیبا اینو در مقابل بسیاری از توکن‌های دیگر قرار گرفت تا در فهرست قرار گیرد. توییت Gate.io در مورد "رای دادن" توسط توسعه دهنده اصلی ShibaSwap، Shytoshi Kusama در توییتر به اشتراک گذاشته شد.

شیتوشی از جامعه SHIB خواست تا حامی Bone شوند و آن را برنده فهرست کنند. این توییت به طور گسترده در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و به کاربران این ایده را داد که Gate.io در نهایت می تواند Bone را لیست کند.شیباریوم یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت استخوان در این ماه است. مستندات راه حل لایه 2 تا سپتامبر منتشر خواهد شد و Bone  حاکم بر آن خواهد بود. به عبارت دیگر، Bone به عنوان هزینه گاز در Shibarium استفاده خواهد شد و سرمایه گذاران به سمت یک موقعیت اولیه برای ورود هجوم آوردند. با این شرایط، تاریخ عرضه شیباریوم هنوز مشخص نشده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی